Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
15 comentarii
NOU
#1
MariusN
Cea mai tare faza e ca Grig ala de la trazniti in plm zice ca nu e platit de primatv de mai mult de un an pentru show-ul lui. HUH?? Asta chiar vrea bani pe porcaria aia? Pai la trasniti cea mai buna scena de umor a fost cand a dat unu’ cu capu’ intr-o usa inchisa.
00
NOU
#2
Flat
iarba e excelenta, fiindca oamenii s-au comparat cu Seinfeld cand au ajuns la 500 de episoade
00
NOU
#3
Cipper
Este irelevant ce se intampla in acel serial. Cat timp e un contract semnat, cei de la PrimaTV sunt obligati sa-l plateasca. Sau ne place capitalismul doar daca ne ofera avantaje?
00
NOU
#4
stefanb
Legea compensatiei, ei se fac ca au o emisiune si astia se fac ca-i platesc.
00
NOU
#5
bogdand
Articolul de la ZF este din ciclul „sa dam cu oistea’n gard”.
Bucureștiul si zonele limitrofe (rezidențiale) plus popendulația in tranzit sau fără domiciliul declarat in București au cam 3 milioane de locuitori, adică aproximativ 15% din totalul Romaniei. Având in vedere ca autoconsumul este foarte mic in zonă comparativ cu zonele rurale este aproape explicabil procentul de 25%.
00
NOU
#6
dorin
„… 22-25% din totalul comerţului de profil, potrivit calculelor ZF.”
Sunt curios ce inseamna „calculele ZF”, or fi cifrele inaintate de Mega Image?
00
NOU
#7
Ciocanul
Motorul masinilor rezista mai mult, tehnologiile au avansat(totul se reglaza mai bine si mai eficient electronic). Din pacate nu rezista partea electrica, electronica(inexistenta pe atunci), tabla mai ieftina(fierul e mai scump) si chiar si mecanica directiei. Nu mai zic de faptul ca legile legate de noxe si poluare se schimba tot la 2-3 ani, verificarile tehnice sunt tot mai viguroase(in tarile cu apa calda) si te obliga de multe ori sa iti schimbi o masina functionala.
00
NOU
#8
Radu
Daca prin masina functionala intelegi masina care inca se deplaseaza, dar lasa nori de fum in spate, da, te obliga sa o schimbi sau sa o repari, adica sa o faci cum era cand a iesit din fabrica, nu cum se cere acum.
00
NOU
#9
seb
Da, in america masinile sunt mai fiabile, pentru ca:
1. majoritatea sunt toyota, honda, sau masini facute special pentru piata americana
2. isi fac toate reviziile la timp, la service, cu piese bune si ulei bun
3. cei mai multi fac drumuri relativ lungi, cu mers constant
4. benzina e mai buna
etc
De ce nu se face un studiu in europa, pe masini facute de germani si francezi? Sau in romania, pe masinile noi rodate aici?
00
NOU
#10
Auras
Explica obiectiv cum benzina 95 e mai proasta decât benzina < 90
00
NOU
#11
obiectivu
Explica obiectiv cum uleiul mineral reciclat la butoi de 30 galoane e mai bun decat cel sintetic.
00
NOU
#12
superficial
cifra octanica a carburantului din state se calculeaza altfel. In echivalenta, este cam la fel cu asta de la noi.
Avantaje in State pt obtinerea unei fiabilitati crescute:
– motor mare (minim 2.4)
– masini inalte,suspensie cu cursa maricica(nimeni nu intrezareste avantejele trantirii masinii pe burta stilul smuls de Ferentari)
– viteze maxime mai reduse decat in europa (max 140km/h)
– INEXISTENTA MASINILOR DIZEL :)))
00
NOU
#13
Cristi
In Bucuresti sunt in jur de 4 milioane de oameni, din 17-18 cate mai are Romania „indoor”.
Cat sa manance, nu un sfert?
Cea mai tare faza e ca Grig ala de la trazniti in plm zice ca nu e platit de primatv de mai mult de un an pentru show-ul lui. HUH?? Asta chiar vrea bani pe porcaria aia? Pai la trasniti cea mai buna scena de umor a fost cand a dat unu’ cu capu’ intr-o usa inchisa.
iarba e excelenta, fiindca oamenii s-au comparat cu Seinfeld cand au ajuns la 500 de episoade
Este irelevant ce se intampla in acel serial. Cat timp e un contract semnat, cei de la PrimaTV sunt obligati sa-l plateasca. Sau ne place capitalismul doar daca ne ofera avantaje?
Legea compensatiei, ei se fac ca au o emisiune si astia se fac ca-i platesc.
Articolul de la ZF este din ciclul „sa dam cu oistea’n gard”.
Bucureștiul si zonele limitrofe (rezidențiale) plus popendulația in tranzit sau fără domiciliul declarat in București au cam 3 milioane de locuitori, adică aproximativ 15% din totalul Romaniei. Având in vedere ca autoconsumul este foarte mic in zonă comparativ cu zonele rurale este aproape explicabil procentul de 25%.
„… 22-25% din totalul comerţului de profil, potrivit calculelor ZF.”
Sunt curios ce inseamna „calculele ZF”, or fi cifrele inaintate de Mega Image?
Motorul masinilor rezista mai mult, tehnologiile au avansat(totul se reglaza mai bine si mai eficient electronic). Din pacate nu rezista partea electrica, electronica(inexistenta pe atunci), tabla mai ieftina(fierul e mai scump) si chiar si mecanica directiei. Nu mai zic de faptul ca legile legate de noxe si poluare se schimba tot la 2-3 ani, verificarile tehnice sunt tot mai viguroase(in tarile cu apa calda) si te obliga de multe ori sa iti schimbi o masina functionala.
Daca prin masina functionala intelegi masina care inca se deplaseaza, dar lasa nori de fum in spate, da, te obliga sa o schimbi sau sa o repari, adica sa o faci cum era cand a iesit din fabrica, nu cum se cere acum.
Da, in america masinile sunt mai fiabile, pentru ca:
1. majoritatea sunt toyota, honda, sau masini facute special pentru piata americana
2. isi fac toate reviziile la timp, la service, cu piese bune si ulei bun
3. cei mai multi fac drumuri relativ lungi, cu mers constant
4. benzina e mai buna
etc
De ce nu se face un studiu in europa, pe masini facute de germani si francezi? Sau in romania, pe masinile noi rodate aici?
Explica obiectiv cum benzina 95 e mai proasta decât benzina < 90
Explica obiectiv cum uleiul mineral reciclat la butoi de 30 galoane e mai bun decat cel sintetic.
cifra octanica a carburantului din state se calculeaza altfel. In echivalenta, este cam la fel cu asta de la noi.
Avantaje in State pt obtinerea unei fiabilitati crescute:
– motor mare (minim 2.4)
– masini inalte,suspensie cu cursa maricica(nimeni nu intrezareste avantejele trantirii masinii pe burta stilul smuls de Ferentari)
– viteze maxime mai reduse decat in europa (max 140km/h)
– INEXISTENTA MASINILOR DIZEL :)))
In Bucuresti sunt in jur de 4 milioane de oameni, din 17-18 cate mai are Romania „indoor”.
Cat sa manance, nu un sfert?
Nu zicea Sarbu ca vrea sa preia Prima TV? Sau la mijloc e o manarie exact pentru treaba asta?
foarte subtil zvoner.