De vreo câteva luni tot vreau să notez ceva aici: noile SEAT arată absolut bestial. Și hatchback-urile, și break-urile. Linii, culori, ținută de drum. Foarte foarte mișto.
@WRC: „De vreo câteva luni tot vreau să notez ceva aici”. Cate luni intra intre 7 si 8 mai 2015?
00
NOU
#6
Claudiu
Poza 3 parca aduce putin a Alfa 147
00
NOU
#7
WRC
Pt ca la origine, au fost desenate de acelasi Walter de Silva.
00
NOU
#8
MM
Sunt frumoase dar din păcate sub capotă găsești aceleași pocnitori „fiabile” marca VW. ( ) )====D 1.2 TSI
00
NOU
#9
antinevralgic
Eu sunt dezamagit. Preferam Seat-urile din vremea „auto emocion” decat cele din era „enjoyneering” pt ca aveau o identitate aparte cu designul monovolum. Acum au intrat in banalitate pt ca toate modelele au exact aceleasi proportii cu omoloagele VW si Skoda, unele fiind doar restilizate, altele nici macar atat (vezi Toledo care e absolut identic cu Rapid).
00
NOU
#10
Radu
Leonul a avut linii mai bune in versiunile precedente.
Trendul asta cu linii drepte arata ieftin.
si eu am observat asta acum vreo 2 luni. am vazut cateva Leon albe si cu partea de la numarul din spate neagra. arata f bine fata de modelele anterioare. Totusi Seat Toledo a cam nasoala in spate, aduce a mondeo.
00
NOU
#14
esanus
Da, mișto mașinuțe. Eu chiar mă gândeam că decât să iei VW mai bine un Seat. Din punct de vedere tehnic primești cam aceeași mașină dar mai arătoasă și cu mai multe dotări pentru aceeași bani pe care i-ai da pentru un VW din aceeași clasă
00
NOU
#15
Alex
Un Golf 7 care arata mai bine si mai ieftin. Cealalta alternativa e Octavia 3
00
NOU
#16
gigi_valoare
Ce zici cois, mai ieftin golful, a? Leonul la 23 de mii este, intr-adevar, mai scump decât un golf la 17 mii, dar e posibil sa aibă alte dotări, ce zici?
00
NOU
#17
razorsbk
Ca sa iei Golful ala care zici ca arata bine te duci peste 25k. Daca il iei fara faruri/stopuri led atunci il iei degeaba.
00
NOU
#18
gigi_valoare
Cois, am mai citit o dată. Scuzele nu sunt leac pentru prostie, dar, oricum, scuze. Dreptate ai.
00
NOU
#19
mx
Ibiza, din spate, aduce un pic cu polo. Sau invers …
00
NOU
#20
vlad
Da interiorul?
00
NOU
#21
twist
Aici e problema. Sau era…Nu știu cum e la modelele noi, dar la cele din 2008 / 2009 era dezastru la interior – materiale foarte proaste, plastic ieftin care dădea impresia de „neșlefuit”. Și când dai 25 / 27k în 2009 pe un model full (FR / Cupra) te cam aștepți la altceva…
00
NOU
#22
Green
Masinile VAG incep sa arate toate la fel. Isi cam pierd identitatea.
pardon, gri ( culoarea default Cupra ) il prinde cel mai bine.
00
NOU
#27
paulierco
Cat sunt de fiabile? Cel putin asta e primu lucru apoi ma uit la design. Sa nu patesc ca cel cu
00
NOU
#28
sitting duck
Pai i-au schimbat putin farurile la Leon si gata, acum arata bine? Arata fix la fel.
Tinuta de drum? De unde stii? Ai condus vreuna? Sa vezi tu ce bine sta Leonul cu suspensie rigida pe spate la viraje largi peste 130 km/h pe autostrada. Zici ca se aseaza in drum si spune „eu raman aici”. Senzatie totala de nesiguranta. Am condus un 1.6 tdi inchiriat si stiu ce spun.
00
NOU
#29
ady
Trebuie sa recunosc ca nu imi imaginam ca Leon e asa naspa! Uite, eu cu Ibiza din 2007 nu am patit asa ceva. Am dus-o la 168km/h (pe gps) pe autostrada fara sa-mi dau seama (pe cuvant – mi s-a facut tarsa de abia cand am realizat, nu sunt un vitezist) si pana nu am vazut viteza nu am avut nici o senzatie de nesiguranta. Ce noroc pe capul meu ca nu am avut bani de un Leon!
00
NOU
#30
Jerome
” Am condus un 1.6 tdi inchiriat si stiu ce spun.”
Evident
00
NOU
#31
Flo
Suspensia rigida are scopul de a nu te arunca de pe drum la „viteza” de 130kmh. Condu un A1 (sau daca iti place, Q5) cu viteza si vezi daca suspensiile flexibile sunt mai grozave.
De ce oare un Porsche sau orice masina sport au astfel de suspensii „rigide”?
00
NOU
#32
sitting duck
@ Flo: suspensia la 1.6 tdi este cu „bara rigida”, opusul suspensiei multilink de la modelele mai scumpe, care se „pliaza” pe denivelari si creste tinuta de drum.
@Jerome: da, am condus o masina inchiriata vreo 1500 km prin Spania si cred ca am o idee destul de buna despre ce poate masina. Tu stii mai bine citind review-uri pe net?
@ adi: poate m-am exprimat eu prea „top gear style”. Tinuta de drum este ok in linie dreapta la orice viteza. Dar pentru ca axul spate rigid nu lasa suspensia sa urmeze fidel forma drumului din cauza ca este, hmmm, rigida, in curbe simti ca masina are un comportament bun pe fata si unul diferit pe spate, de parca spatele ezita pentru o clipa sa urmeze fata. Pe drumuri bune, in afara de senzatia pe care poti sa nu sa o simti, nu e o problema. Dar pe drumuri proaste luate cu viteza, te poti trezi efectiv in trei roti pentru ca suspensia nu poate urma toate gropile. Si asa ajungi in balarii.
00
NOU
#33
Jerome
@sitting duck
1. Dupa 1500 de km (trebuia sa precizezi de la inceput) esti indreptatit sa-ti dai cu parerea
2. Totusi cand vorbim de comportamentul unui Leon la viteza, nu stiu daca Spania este cel mai bun poligon, chiar daca ai mai depasit viteza legala, nu cred ca ai mers ca pe autobahn. Am condus de multe ori un Leon la 160 si de cateva ori, la 180 (numai afara) si te asigur ca la curbe sta lipit.
00
NOU
#34
ady
@sitting duck, bun, asta e o problemă generală, nu ține de Leon. Faptul că au renunțat la suspensiile independente (pe modele de bază) rămâne o prostie chiar dacă e motivată de costuri. Totuși, deși nu am condus-o, ar fi nasol dacă ar fi chiar așa de ”săltareață” (știu fenomenul, pe drumurile din RO cu o mașina cu suspensie tare nu se poate să nu-l fi experimentat, dar cu toate astea nu am ajuns ”la limită”, să simt ca fuge spatele)
00
NOU
#35
sitting duck
jerome, autostrazile spaniole sunt de vis. Sunt mai noi si mai bune decat multe autostrazi europene, inclusiv cele germane. Cei care au fost acolo pot confirma Nu stiu din ce an si ce motor avea Leonul care l-ai condus tu. Generatia anterioara avea suspensii multilink la toate variantele, chiar si cele ieftine. Varianta actuala are multilink la motoarele peste 120 cp.
00
NOU
#36
Jerome
Autostrazile germane sunt printre cele mai proaste din Europa, eu ma refeream la limita de viteza
Te-ai exprimat tu prea ”Top Gear style”, așa. Bravo, ia un biscuite!
00
NOU
#38
capsuna
@ sitting duck: Tu alta treaba n-ai decat sa te iei la cearta cu Seat-isti ? Ele, Seaturile sunt nsite fapturi magice, coborate din stele, sunt ca folcsvaganurile, doar ca mai ieftine, in rest fix la fel. Dar doar cunoscatorii stiu asta.
@ all: Dupa mine, Seat inseamna design da, finisare ba, materiale interioare undeva pe la nivelul unui Matiz, dar tinuta de drum chiar surprinzator de ok. Experientele mele, toate cu rental-uri: Altea XL – 3500 km, Toldeo – undeva pe la 1000 km, Leon – vreo 400 km.
Parerile sunt impartite.
Pentru mine cel mai bine desenat leon ramane varianta topsport – 2004.
00
NOU
#40
Maria lu' Gheorghita
Tot nu dau caruta lu’ Ghita a’ mneu pe o rabla din asta.
00
NOU
#41
Jean Valjean
Bravo, in sfarsit o marca de masina care s-a infrumusetat, restul s-au uratit, mai ales la Peugeot noile modele sunt oribile, in comparatie cu cele vechi.
00
NOU
#42
ady
Ca o parere personala:
– Ibiza: fața frumoasă, spate ok-ish, pare „neterminat” , bord urât
– Leon: frumos, frumos, frumos, frumos, …
– Toledo: fața ok, spate urâțel, bord ok, portbagaj uriaș
Nu am mers cu modelele noi ca să pot să fac o comparație însă acum 8 ani mi-a luat cam 2 minute să mă decid să cumpăr Ibiza. Nu am înțeles niciodată de ce sunt așa hulite mașinile Seat.
00
NOU
#43
vlad
Parerea posesorului nu se ia in calcul. La fel si eu despre kia, nu pricep de ce nu se vand – 5 ani garantie FULL sau 150k/km nu te doare capul… dar fiecare cu piticii lor.
00
NOU
#44
androidul cu sobolani
ma mira cum nimeni nu zice nimic de LANCIA. parerea mea e ca sunt printre cei mai buni la design. nu stiu nimic in ceea ce priveste motoarele.
00
NOU
#45
Nicolae
Lancia? (May its soul rest in piece) You trolling bro…Lancia acuma e doar o zombie violata de GM
00
NOU
#46
SAM
„noile SEAT arată absolut bestial”
Nu, nu arata.
00
NOU
#47
add
cumva au aceleasi anvelope atipice ca dimensiuni? (adica greu de gasit si scumpe)
in rest par „golf VI stile”..
00
NOU
#48
roby
@ coffee:
00
NOU
#49
Coffee
Poti sa schimbi jantele.
00
NOU
#50
Coffee
Am facut asa la cele de iarna.
00
NOU
#51
trustman
Fix un elantra gt sau i30 cum o știți voi în Europa
00
NOU
#52
geo
E fix Vw Golf cu sigla Seat.
00
NOU
#53
razorsbk
Arata foarte bine, dar sa ma risc la un DSG 184 ?
00
NOU
#54
Dani
Un titlu mai ok ar fi fost „Nu știu dacă ați văzut noile SEAT FR”. Bumper-ele, grilele, jantele si alte elemente decorative nu se gasesc pe versiunile „normale” (din pacate).
00
NOU
#55
pacoestel
E o subtila influenta asiatica in designul astora. Parerea mea e ca, mai mult decat design e intentie de export.
00
NOU
#56
Saragea
Masini de genul Kia se vand doar in leasing, rate, valabil si pentru alte marci, hiunday, ”sang young”, sau alte branduri de genul. Mie personal imi displac, atat designul, cat si marca respectiva. Pana la urma este roman daca ai 15 000 euro si iti iei un a8 cu 200 000 km, in loc de o masina noua
00
NOU
#57
marius3k
Doar vw poate avea aceeasi masina cu 3 nume/sigle diferite si sa aib succes cu ea. Dam cateva exemple: Ibiza/Polo/Fabia, Jetta/Octavia, Golf/Leon/A3, aceleasi motoare, sasiuri (sau platforme mai nou), cutii de viteza,etc. Doar caroseria difera, sub capota e acelasi spanac.
00
NOU
#58
ady
da, așa e, lumea în general își petrece timpul stând în compartimentul motor și mirându-se cum seamănă toate
Nu știu dacă tu ai auzit de Ford, General Motors și Chrysler, dar rebadging-ul se practică masiv în industria auto. Divizia Eagle de la Chrysler aproape doar asta făcea, după preluarea AMC. Și nu mă refer doar la modele precum Talon-ul, care e poate cel mai cunoscut dintre Mitsubishi-urile rebranduite, ci și la modele precum Medallion, care era un Renault 21.
Buick-Chevrolet-Pontiac-Oldsmobile (uneori și Cadillac) au avut multe modele comune care se deosebeau doar prin repere discrete. Partea faină, prin anii ’60, de exemplu, e că fiecare dintre diviziile ăstea avea ambiții și echipe de marketing diferite și încercau să dea mașinilor identități diferite, atât cât le permitea GM. La fel și cu Ford-Mercury sau Dodge-Plymouth. Deci nimic nou în peisaj.
Te provoc să afli ce e un Ford Corcel, a propos!
Mx
00
NOU
#60
Dan Andrei
Zici ca sunt Ford-urile corespondente. Sujectul, unde ie sujectul?
00
NOU
#61
lili
eu am o ibiza luata in 2008. tocmai aparuse noul model si era la exact acelasi pret. Am preferat varianta veche ptr ca imi place mai mult cum arata. Asta noua aduce kia, hyundai la design. In plus, nu vroiam sa fiu cobai la motorul nou.
00
NOU
#62
blablabla
daca „noile SEAT arată absolut bestial” insemana ca MAZDA 3 reprezinta perfectiunea in design auto.
Hmm. WV Golf?! Sunt frumoase si doar atat. Nu sunt extraordinare.
Nu prea mai sunt atat de noi.
Sunt lansate de cel putin un an jumate toate modelele actuale ale celor de la Seat.
Tu erai in scoala tot timpu cu doua degete pe sus ? Si apoi, multi ani, n-ai inteles de ce nu te cheama nimeni la chefuri ?
https://www.vwvortex.com/news/seat_news/seat-launches-new-ibiza-with-state-of-the-art-technology/
@WRC: „De vreo câteva luni tot vreau să notez ceva aici”. Cate luni intra intre 7 si 8 mai 2015?
Poza 3 parca aduce putin a Alfa 147
Pt ca la origine, au fost desenate de acelasi Walter de Silva.
Sunt frumoase dar din păcate sub capotă găsești aceleași pocnitori „fiabile” marca VW. ( ) )====D 1.2 TSI
Eu sunt dezamagit. Preferam Seat-urile din vremea „auto emocion” decat cele din era „enjoyneering” pt ca aveau o identitate aparte cu designul monovolum. Acum au intrat in banalitate pt ca toate modelele au exact aceleasi proportii cu omoloagele VW si Skoda, unele fiind doar restilizate, altele nici macar atat (vezi Toledo care e absolut identic cu Rapid).
Leonul a avut linii mai bune in versiunile precedente.
Trendul asta cu linii drepte arata ieftin.
Lol, bună dimineața!
n-as zice nu la o ibiza fr.
si eu am observat asta acum vreo 2 luni. am vazut cateva Leon albe si cu partea de la numarul din spate neagra. arata f bine fata de modelele anterioare. Totusi Seat Toledo a cam nasoala in spate, aduce a mondeo.
Da, mișto mașinuțe. Eu chiar mă gândeam că decât să iei VW mai bine un Seat. Din punct de vedere tehnic primești cam aceeași mașină dar mai arătoasă și cu mai multe dotări pentru aceeași bani pe care i-ai da pentru un VW din aceeași clasă
Un Golf 7 care arata mai bine si mai ieftin. Cealalta alternativa e Octavia 3
Ce zici cois, mai ieftin golful, a? Leonul la 23 de mii este, intr-adevar, mai scump decât un golf la 17 mii, dar e posibil sa aibă alte dotări, ce zici?
Ca sa iei Golful ala care zici ca arata bine te duci peste 25k. Daca il iei fara faruri/stopuri led atunci il iei degeaba.
Cois, am mai citit o dată. Scuzele nu sunt leac pentru prostie, dar, oricum, scuze. Dreptate ai.
Ibiza, din spate, aduce un pic cu polo. Sau invers …
Da interiorul?
Aici e problema. Sau era…Nu știu cum e la modelele noi, dar la cele din 2008 / 2009 era dezastru la interior – materiale foarte proaste, plastic ieftin care dădea impresia de „neșlefuit”. Și când dai 25 / 27k în 2009 pe un model full (FR / Cupra) te cam aștepți la altceva…
Masinile VAG incep sa arate toate la fel. Isi cam pierd identitatea.
De acord. Leon-ul pe negru e absolut superb!
Faci confuzie. Superb e berlină mare, nu hatch-back. Ca să nu mai zic că e Șkoda
hazbizarai ăsta e troll?
pardon, gri ( culoarea default Cupra ) il prinde cel mai bine.
Cat sunt de fiabile? Cel putin asta e primu lucru apoi ma uit la design. Sa nu patesc ca cel cu
Pai i-au schimbat putin farurile la Leon si gata, acum arata bine? Arata fix la fel.
Tinuta de drum? De unde stii? Ai condus vreuna? Sa vezi tu ce bine sta Leonul cu suspensie rigida pe spate la viraje largi peste 130 km/h pe autostrada. Zici ca se aseaza in drum si spune „eu raman aici”. Senzatie totala de nesiguranta. Am condus un 1.6 tdi inchiriat si stiu ce spun.
Trebuie sa recunosc ca nu imi imaginam ca Leon e asa naspa! Uite, eu cu Ibiza din 2007 nu am patit asa ceva. Am dus-o la 168km/h (pe gps) pe autostrada fara sa-mi dau seama (pe cuvant – mi s-a facut tarsa de abia cand am realizat, nu sunt un vitezist) si pana nu am vazut viteza nu am avut nici o senzatie de nesiguranta. Ce noroc pe capul meu ca nu am avut bani de un Leon!
” Am condus un 1.6 tdi inchiriat si stiu ce spun.”
Evident
Suspensia rigida are scopul de a nu te arunca de pe drum la „viteza” de 130kmh. Condu un A1 (sau daca iti place, Q5) cu viteza si vezi daca suspensiile flexibile sunt mai grozave.
De ce oare un Porsche sau orice masina sport au astfel de suspensii „rigide”?
@ Flo: suspensia la 1.6 tdi este cu „bara rigida”, opusul suspensiei multilink de la modelele mai scumpe, care se „pliaza” pe denivelari si creste tinuta de drum.
@Jerome: da, am condus o masina inchiriata vreo 1500 km prin Spania si cred ca am o idee destul de buna despre ce poate masina. Tu stii mai bine citind review-uri pe net?
@ adi: poate m-am exprimat eu prea „top gear style”. Tinuta de drum este ok in linie dreapta la orice viteza. Dar pentru ca axul spate rigid nu lasa suspensia sa urmeze fidel forma drumului din cauza ca este, hmmm, rigida, in curbe simti ca masina are un comportament bun pe fata si unul diferit pe spate, de parca spatele ezita pentru o clipa sa urmeze fata. Pe drumuri bune, in afara de senzatia pe care poti sa nu sa o simti, nu e o problema. Dar pe drumuri proaste luate cu viteza, te poti trezi efectiv in trei roti pentru ca suspensia nu poate urma toate gropile. Si asa ajungi in balarii.
@sitting duck
1. Dupa 1500 de km (trebuia sa precizezi de la inceput) esti indreptatit sa-ti dai cu parerea
2. Totusi cand vorbim de comportamentul unui Leon la viteza, nu stiu daca Spania este cel mai bun poligon, chiar daca ai mai depasit viteza legala, nu cred ca ai mers ca pe autobahn. Am condus de multe ori un Leon la 160 si de cateva ori, la 180 (numai afara) si te asigur ca la curbe sta lipit.
@sitting duck, bun, asta e o problemă generală, nu ține de Leon. Faptul că au renunțat la suspensiile independente (pe modele de bază) rămâne o prostie chiar dacă e motivată de costuri. Totuși, deși nu am condus-o, ar fi nasol dacă ar fi chiar așa de ”săltareață” (știu fenomenul, pe drumurile din RO cu o mașina cu suspensie tare nu se poate să nu-l fi experimentat, dar cu toate astea nu am ajuns ”la limită”, să simt ca fuge spatele)
jerome, autostrazile spaniole sunt de vis. Sunt mai noi si mai bune decat multe autostrazi europene, inclusiv cele germane. Cei care au fost acolo pot confirma Nu stiu din ce an si ce motor avea Leonul care l-ai condus tu. Generatia anterioara avea suspensii multilink la toate variantele, chiar si cele ieftine. Varianta actuala are multilink la motoarele peste 120 cp.
Autostrazile germane sunt printre cele mai proaste din Europa, eu ma refeream la limita de viteza
@sitting duck
Te-ai exprimat tu prea ”Top Gear style”, așa. Bravo, ia un biscuite!
@ sitting duck: Tu alta treaba n-ai decat sa te iei la cearta cu Seat-isti ? Ele, Seaturile sunt nsite fapturi magice, coborate din stele, sunt ca folcsvaganurile, doar ca mai ieftine, in rest fix la fel. Dar doar cunoscatorii stiu asta.
@ all: Dupa mine, Seat inseamna design da, finisare ba, materiale interioare undeva pe la nivelul unui Matiz, dar tinuta de drum chiar surprinzator de ok. Experientele mele, toate cu rental-uri: Altea XL – 3500 km, Toldeo – undeva pe la 1000 km, Leon – vreo 400 km.
Parerile sunt impartite.
Pentru mine cel mai bine desenat leon ramane varianta topsport – 2004.
Tot nu dau caruta lu’ Ghita a’ mneu pe o rabla din asta.
Bravo, in sfarsit o marca de masina care s-a infrumusetat, restul s-au uratit, mai ales la Peugeot noile modele sunt oribile, in comparatie cu cele vechi.
Ca o parere personala:
– Ibiza: fața frumoasă, spate ok-ish, pare „neterminat” , bord urât
– Leon: frumos, frumos, frumos, frumos, …
– Toledo: fața ok, spate urâțel, bord ok, portbagaj uriaș
Nu am mers cu modelele noi ca să pot să fac o comparație însă acum 8 ani mi-a luat cam 2 minute să mă decid să cumpăr Ibiza. Nu am înțeles niciodată de ce sunt așa hulite mașinile Seat.
Parerea posesorului nu se ia in calcul. La fel si eu despre kia, nu pricep de ce nu se vand – 5 ani garantie FULL sau 150k/km nu te doare capul… dar fiecare cu piticii lor.
ma mira cum nimeni nu zice nimic de LANCIA. parerea mea e ca sunt printre cei mai buni la design. nu stiu nimic in ceea ce priveste motoarele.
Lancia? (May its soul rest in piece) You trolling bro…Lancia acuma e doar o zombie violata de GM
„noile SEAT arată absolut bestial”
Nu, nu arata.
cumva au aceleasi anvelope atipice ca dimensiuni? (adica greu de gasit si scumpe)
in rest par „golf VI stile”..
@ coffee:
Poti sa schimbi jantele.
Am facut asa la cele de iarna.
Fix un elantra gt sau i30 cum o știți voi în Europa
E fix Vw Golf cu sigla Seat.
Arata foarte bine, dar sa ma risc la un DSG 184 ?
Un titlu mai ok ar fi fost „Nu știu dacă ați văzut noile SEAT FR”. Bumper-ele, grilele, jantele si alte elemente decorative nu se gasesc pe versiunile „normale” (din pacate).
E o subtila influenta asiatica in designul astora. Parerea mea e ca, mai mult decat design e intentie de export.
Masini de genul Kia se vand doar in leasing, rate, valabil si pentru alte marci, hiunday, ”sang young”, sau alte branduri de genul. Mie personal imi displac, atat designul, cat si marca respectiva. Pana la urma este roman daca ai 15 000 euro si iti iei un a8 cu 200 000 km, in loc de o masina noua
Doar vw poate avea aceeasi masina cu 3 nume/sigle diferite si sa aib succes cu ea. Dam cateva exemple: Ibiza/Polo/Fabia, Jetta/Octavia, Golf/Leon/A3, aceleasi motoare, sasiuri (sau platforme mai nou), cutii de viteza,etc. Doar caroseria difera, sub capota e acelasi spanac.
da, așa e, lumea în general își petrece timpul stând în compartimentul motor și mirându-se cum seamănă toate
Nu știu dacă tu ai auzit de Ford, General Motors și Chrysler, dar rebadging-ul se practică masiv în industria auto. Divizia Eagle de la Chrysler aproape doar asta făcea, după preluarea AMC. Și nu mă refer doar la modele precum Talon-ul, care e poate cel mai cunoscut dintre Mitsubishi-urile rebranduite, ci și la modele precum Medallion, care era un Renault 21.
Buick-Chevrolet-Pontiac-Oldsmobile (uneori și Cadillac) au avut multe modele comune care se deosebeau doar prin repere discrete. Partea faină, prin anii ’60, de exemplu, e că fiecare dintre diviziile ăstea avea ambiții și echipe de marketing diferite și încercau să dea mașinilor identități diferite, atât cât le permitea GM. La fel și cu Ford-Mercury sau Dodge-Plymouth. Deci nimic nou în peisaj.
Te provoc să afli ce e un Ford Corcel, a propos!
Mx
Zici ca sunt Ford-urile corespondente. Sujectul, unde ie sujectul?
eu am o ibiza luata in 2008. tocmai aparuse noul model si era la exact acelasi pret. Am preferat varianta veche ptr ca imi place mai mult cum arata. Asta noua aduce kia, hyundai la design. In plus, nu vroiam sa fiu cobai la motorul nou.
daca „noile SEAT arată absolut bestial” insemana ca MAZDA 3 reprezinta perfectiunea in design auto.
Mazda 6 ai vrut sa spui, nu?
Volvo still looks better