Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
27 comentarii
NOU
#1
Alin
Vezi seria DUBONNET,
00
NOU
#2
Basile
Ce nu pricep eu la outdoor advertising este scenariul in care ma uit eu pe el.
Am 80-100 km/h, si vad outdoor cu cazare la munte , zapada si nr de telefon scris in dreapta jos.
What next? Nu pot sa opresc si sa dau cu spatele. Pana data viitoare cand mai trec pe acelasi drum uit si imi aduc aminte fix dupa ce am trecut de el. Daca nu e reclama la CocaCola, nu am nici o sansa sa percutez la reclama.
(Da am priceput apropo-ul la blocajul din trafic spre munte)
00
NOU
#3
vali
poate numărul este 0722-GIGEL
NOU
#4
Alex
0722-GIGELA
00
NOU
#5
Macarale
De asta e bine pe valea prahovei, intre comanic si predeal, ca acolo sunt sanse mari sa mergi cu 20-30 la ora sau chiar sa stai o perioada de timp in fata banner-ului.
00
NOU
#6
Arthur
O varianta de genul asta dar gandita era pt un restaurant pe langa o autostrada si consta in 3 panouri la aproximativ 1 km distanta:
panou 1: Ti-e foame?
panou 2: Restaurantul X e la mai putin de 5 minute distanta!
panou 3: Coboara aici sa iti potolesti foamea.
Simplu, inteligent, functional. Inlocuieste panoul 3 cu un nr de telefon sau un website (ca probabil nu calatoresti singur si ei pot cauta online).
in 90% din masinile care trec pe acolo nu e doar soferul…
00
NOU
#10
d.tru
In principiu ai dreptate. In realitate doar soferul este atent la drum (inclusiv panotaj).
00
NOU
#11
cristian
2 explicati posibile pentru numarul de telefon ascuns:
– in Romania la fiecare colt de strada gasesti un grafician (autointitulat graphic designer) in word;
– clientul care stie tot. Activez in domeniu si stiu ce inseamna sa te certi cu un „client stie tot”, sa incerci sa ii explici de ce un text de 3 cm nu ii este util pe un mesh atarnat pe bloc.
00
NOU
#12
ivanG
Cel mai misto e cand isi trece toate numerele de telefon, fax si mobil, adresele de facebook, tweeter si youtube si mic, intr-un colt, adesa de web.
Daca-i spui ca adresa de web ajunge, ca o tii mai usor minte si gasesti acolo restul informatiilor iti spune ca nu vrea s-o promoveze ca nu are site ca lumea si nici nu vrea sa-l faca, ca e scump.
00
NOU
#13
vali
da, că un rahat de pagină cu 3 poze și număr de telefon și adresa pe gmaps e greu.
Gresit, textul de 3 cm e ft util daca esti obligat sa specifici ceva, dar nu vrei sa se vada prea bine, de exemplu:
*preturile nu includ TVA, taxa hoteliera sau mic dejun si sun valabile pentru minim 7 zile de cazare
00
NOU
#16
ivanG
@Vali
Nu, ca de obicei rahat de pagina are. Dar i-e rusine de ea
El si-ar dori un site din ala adevarat, doldora de informatii, poze, animatii, ferestre, butoane, niusletere si diplome iso9001, dar care sa se scrie si sa intretina singur si moka.
Cu FB ii e mai usor, ca se descurca si Pampi de la receptie…
00
NOU
#17
Jerome
Bani puțini, vizibilitate maximă, mesajul se poate scrie si cu litere de dimensiuni reduse, avand in vedere timpul de expunere indelungat per potential client
Outdoor-urile sunt in fapt o poluare a peisajului. Sunt depasite de mersul comunicarii, pentru ca nu sunt in linie cu celelalte instrumente de campanie, nu sunt schimbate la timp. Suporturile outdoor ramin vestejite si vechi dupa ce au dat faliment proprietarii. Devin contributia antropica la peisajele Romaniei. Am fost in Norvegia. Am simtit lipsa outdoor-urilor dar nu am suferit. Prefer peisajele cu fiorduri mai degraba decat ineptiile implantate peste tot. Prefer peisajele Romaniei, ca natura, mai debraga decat polii cu panouri, imensi, pe care nu poti citi nimic la 130 la ora (autostrada) si care oricum le vei uita in cateva minute. Sunt o prostie si o aiureala vandute de marketeri.
Vezi seria DUBONNET,
Ce nu pricep eu la outdoor advertising este scenariul in care ma uit eu pe el.
Am 80-100 km/h, si vad outdoor cu cazare la munte , zapada si nr de telefon scris in dreapta jos.
What next? Nu pot sa opresc si sa dau cu spatele. Pana data viitoare cand mai trec pe acelasi drum uit si imi aduc aminte fix dupa ce am trecut de el. Daca nu e reclama la CocaCola, nu am nici o sansa sa percutez la reclama.
(Da am priceput apropo-ul la blocajul din trafic spre munte)
poate numărul este 0722-GIGEL
0722-GIGELA
De asta e bine pe valea prahovei, intre comanic si predeal, ca acolo sunt sanse mari sa mergi cu 20-30 la ora sau chiar sa stai o perioada de timp in fata banner-ului.
O varianta de genul asta dar gandita era pt un restaurant pe langa o autostrada si consta in 3 panouri la aproximativ 1 km distanta:
panou 1: Ti-e foame?
panou 2: Restaurantul X e la mai putin de 5 minute distanta!
panou 3: Coboara aici sa iti potolesti foamea.
Simplu, inteligent, functional. Inlocuieste panoul 3 cu un nr de telefon sau un website (ca probabil nu calatoresti singur si ei pot cauta online).
La metrou. In Drumul Taberei.
07 noi doi 4 5 copii:)))
in 90% din masinile care trec pe acolo nu e doar soferul…
In principiu ai dreptate. In realitate doar soferul este atent la drum (inclusiv panotaj).
2 explicati posibile pentru numarul de telefon ascuns:
– in Romania la fiecare colt de strada gasesti un grafician (autointitulat graphic designer) in word;
– clientul care stie tot. Activez in domeniu si stiu ce inseamna sa te certi cu un „client stie tot”, sa incerci sa ii explici de ce un text de 3 cm nu ii este util pe un mesh atarnat pe bloc.
Cel mai misto e cand isi trece toate numerele de telefon, fax si mobil, adresele de facebook, tweeter si youtube si mic, intr-un colt, adesa de web.
Daca-i spui ca adresa de web ajunge, ca o tii mai usor minte si gasesti acolo restul informatiilor iti spune ca nu vrea s-o promoveze ca nu are site ca lumea si nici nu vrea sa-l faca, ca e scump.
da, că un rahat de pagină cu 3 poze și număr de telefon și adresa pe gmaps e greu.
Ah, am uitat! Si adresa de mail de pe yahoo
https://imgur.com/3JyTBPR
Gresit, textul de 3 cm e ft util daca esti obligat sa specifici ceva, dar nu vrei sa se vada prea bine, de exemplu:
*preturile nu includ TVA, taxa hoteliera sau mic dejun si sun valabile pentru minim 7 zile de cazare
@Vali
Nu, ca de obicei rahat de pagina are. Dar i-e rusine de ea
El si-ar dori un site din ala adevarat, doldora de informatii, poze, animatii, ferestre, butoane, niusletere si diplome iso9001, dar care sa se scrie si sa intretina singur si moka.
Cu FB ii e mai usor, ca se descurca si Pampi de la receptie…
Bani puțini, vizibilitate maximă, mesajul se poate scrie si cu litere de dimensiuni reduse, avand in vedere timpul de expunere indelungat per potential client
In general, cel mai bun loc pentru publicitatea outdoor este afara. De preferinta in aer liber…
Ba ejt nebun?! Cat ti-a luat s-o gandesti p-asta?!
nu ești degeaba consilier guvernamental
@zoso: #consideratebatut si spune-le si pufosilor de servici cum sta treaba cu ironia, ca bag de seama ca au lipsit de la lectia asta post-doctorala
de cand te-a concediat ala vad ca ai timp sa mai intri si pe bloguri pe la cunoscuti..
Poza zici ca-i screenshot din Fallout 3.
Credeam ca vorbim despre vreun sex tape sau asa ceva.
Sigur că da, exact acolo. Dar cei interesaţi trebuie să se grăbească. Nu de alta dar mai e puţin şi termină ăştia autostrada.
Când ai zis outdoor m-am gândit la altceva (wink)
Outdoor-urile sunt in fapt o poluare a peisajului. Sunt depasite de mersul comunicarii, pentru ca nu sunt in linie cu celelalte instrumente de campanie, nu sunt schimbate la timp. Suporturile outdoor ramin vestejite si vechi dupa ce au dat faliment proprietarii. Devin contributia antropica la peisajele Romaniei. Am fost in Norvegia. Am simtit lipsa outdoor-urilor dar nu am suferit. Prefer peisajele cu fiorduri mai degraba decat ineptiile implantate peste tot. Prefer peisajele Romaniei, ca natura, mai debraga decat polii cu panouri, imensi, pe care nu poti citi nimic la 130 la ora (autostrada) si care oricum le vei uita in cateva minute. Sunt o prostie si o aiureala vandute de marketeri.