Articolele astea două de la Jason Calacanis și Seth Godin ne explică problema în termeni Google, dar pe noi nu ne interesează asta prea tare. Pe noi ne interesează de blogurile noastre.
Citatul cheie, de la Calacanis, cel care a creat prima rețea de bloguri, este ăsta:
Everyone’s spending increasingly more consumption time dicking around in apps and snacking on bite-sized social content instead of browsing websites and searching Google.
Publishers are relying more on social traffic not because Google’s squeezing them out, but because that’s where everyone went. The dominance of mobile usage, social networks, and YouTube, plus attention-competition from apps, are the real problems for web publishers and blog writers.
If we want it to get better, we need to start pushing back against the trend, modernizing blogs, and building what we want to come next.
Înțelegeți de ce insist cu thumbul pentru Facebook sau cu fonturile? Pentru că pe Facebook sunt cititori care pot fi aduși pe blog cu minime eforturi și minime optimizări. Ignorarea acestor factori e o prostie care se traduce în cititori pierduți.
Conţinutul bun primeşte likeuri şi shareuri ceea ce se traduce prin reach, ceea ce se traduce prin clickuri şi likeuri şi mai multe, ceea ce rezultă în reach…
mai e ceva de facut cand fb a anuntat ca omoara complet traficul organic daca nu platesti?…
dap. fix ce am zis mai sus. better titles. better design. lure them in with great content.
ce mai conteaza ce faci? kill traffic inseamna ca posturile tale nu sunt aratate fanilor, nu?
iti faci app cu sharing de poze integrat cu blogul, zbang!
Pai si daca nu iti pasa de facebook, pe cine mai aduci?
Ai 10 like-uri /post pe fb.
Nu vreau sa par rau, dar RWD a aparut acum 5 ani si e folosit de mai toata lumea. S-au scris tone si tone de carti pe tema asta. Chiar tu ai scris multe articole. Nimic nou, nimic special: mult ux, niste media queries si niste js.
Asteptam: blog distribuit (e.g. bittorrent), stiri scrise automat de algoritmi (ML), AI generated design (e.g. the grid) si respectiv analize pe domeniile astea, domenii potrivite pentru anul curent.
mai bine insista pe calitatea continutului, degeaba imi furi un click
Pfff… Nasol. Cu google… nu mai merge, cu facebook… nu mai merge. Te-oi pomeni că trebuie să ne apucăm de scris, pe bune. Ai de plm.