Fostul Tiago se numește acum Oradea Shopping Center și este la fel de gol ca acum cinci ani.
I-am ascultat pe 10 lucruri, Sector 7 și Tequilla și am desprins două mari idei. Prima ar fi că au nevoie de un business manager, un om care să îi facă să înțeleagă că este și un business, nu doar un hobby, și trebuie finanțat de undeva, dacă vor să își mai păstreze acest hobby. În cazul in care vor să fie și să treacă mai departe de maimuțăreli. One man show funcționează doar până la un punct. A doua ar fi că trebuie să își asume publicul, cu tot ce vine din asta. Sunt 12 ore cu trenul de la București la Oradea, sunt tot atâta de la Craiova la Oradea, cam stupid să te prezinți cu un discus de oameni mari în fața unui public unde media de vârstă era 12 ani. Al treilea ar fi să nu mai pună botul la ce le spun YouTube România până nu văd lucrurile întâmplându-se.
lasa asta, vrem poze cu vloggerite blonde
indubitabil.
mda, cam asta e publicul real de pe YT. pustimea sub 18 ani
Ai tu date de la youtube?
@marstein, Iuda vrea sa spuna ca in general reactiile publicului de pe youtube lasa de dorit. ca dai de multi cacaciosi, ca tine.
Tequilla? Din ce m-am uitat scurt, pe alocuri gandeste matur. Vlog-ul ei e copilaresc. No offence. :-S
Btw, a fost si Levi de la Friends Show. Vad ca pe el nu l-ai enumerat mai sus, ce impresie ti-a lasat?
l-am ascultat foarte puțin. nu părea că știe de ce e acolo, dar avea un discurs frumos.
Am ascultat 2-3 chestii de la el, îmi lasă impresia că vorbeşte mult şi spune puţin. Plus că abordează subiecte care la vârsta lui şi eu credeam că le ştiu pe toate.
Eu l-am ascultat pe Levi de la inceput pana la sfarsit si in afara ca s-a grabit putin a zis treburi misto, problema e ca nu a fost eveniment de genul la care sa fi putut sa tina un discurs mai serios, lumea se plimba, mai erau si niste magazine in jur, mai auzeai cum vorbeau oamenii si nu e tocmai simplu sa stapanesti un discurs serios cand sunt atatea elemente inconjuratoare care pot deranja. Dintre toti, doar de la el am ramas cu ceva care m-a cam pus pe ganduri, anume cu povestea de la sfarsit cu binele si raul. Frumos.
Pai asta e publicul ei, deci evident si targetul.
@manu144x din vlog-urile lui omul pare a fi destul de citit. Tu doar aveai impresia ca le stii pe toate.
@Daniela – nimeni nu le stie pe toate, chiar daca pare citit. in afara de femei.
Ma bucur daca au avut discurs pentru oameni mari. Mergea un live stream.
Bune idei desprinse. Let’s take them somewhere.
si te mai miri de ce nu-ti merge vloggingul. te pisi si contra vant?
@bubble: din picioare!
Felicitari Levi! Ai fost cel mai tare! Te mai asteptam
Am mers mai multi de la Brasov si nu ne pare rau ca ne-am dus. Sper sa se mai tina astfel de evenimente, chiar daca nu prea avem loc de copii.
S-a mers cu parintii?
Problema de business cu vloggingul asta e ca si dilema Hi-Q: ce faci, creezi continut tot pentru copii chiar si la 40 ani sau creezi continut mai matur pe masura ce te maturizezi si tu si publicul tau? Ramai in brand sau iesi din brand? Cum te vezi in 10 ani?
Si o gramada de alte intrebari.
Presimt un „Hidden due to lowcomment rating.”, dar zic si eu, pe scurt, concluziile proprii dupa cateva luni de vlogging.
1. Target-ul meu e de 18+ (sau, de preferat, 22+). Din fericire, conform datelor din YouTube, doar 2% sunt sub 18 ani. Am foarte putine vizualizari, dar prefer asa decat un intreg popor de minori. In orice caz, cei care au o comunitate mare de copii, vor ramane cu ei. E greu sa construiesti o comunitate, dar e si mai greu sa scapi de ea.
2. Copiii sunt greu de monetizat ca nisa.
3. Exista o problema mare in calitatea continutului (si nu ma exclud de aici). Am facut si eu multe greseli si o sa mai fac probabil.
4. In afara de Makavelis (mai nou), nu stiu cine mai incearca sa atace o nisa de 20+.
5. M-am gandit daca sa ma duc la evenimentul asta, dar pentru mine este, parca, un alt univers. Un alt YouTube.
6. Trebuie sa mai treaca niste ani si YouTuberii sa inteleaga ca „Adevar si Provocare” si „Tipuri de…” sunt chestii fara viitor.
7. Comunitatile de pre-adolescenti sunt mult mai usor de construit, pentru ca social proof-ul la ei are o cu totul alta valoare decat are la mine.
Am zis si eu, n-am dat cu piatra…
Anca, toti avem target de 18+ majoritar, conform analytics Pentru ca pustii nu-si dau varsta reala cand isi fac cont.
Am vazut analytics de la vloggeri de 13 ani, 18-24 scria si acolo.
Rușine să le fie.
Din păcate nu sunt date, sondaje, statistici.
Eu am încercat singură să îmi fac propriul sondaj, dar eșantionul e infim și Facebook a scos și opțiunea de poll, ca să-mi fac măcar o idee cine se uită