- Roșcată | Șatenă | Brunetă | Napoli | Brunetă | Antwerp | Roșcată | Budapesta
- Volkswagen a avut vânzari record
- Elevii de la școlile de șoferi sunt nepregătiți
- Un stil de viață sănătos
- Audi lansează noul Q7
- Un Dorel a făcut praf o pistă de bicicliști
- Comisia Europeană finanțează Autostrada Soarelui
- 35 milioane euro amendă pentru hypermarketuri și furnizori
- De ce jurnaliștilor nu le pasă de Nigeria
Mai baga o fisa amuzanta: „Am facut analize, para-analize si pana la urma am renuntat la ideea de a face autostrada fazata(…) Am analizat cu maximul de corectitudine si vom intra direct la autostrada”
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-esential-19092289-harti-strategia-autostrazilor-incepand-2015-pitesti-sibiu-autostrada-din-start-targu-mures-iasi-singura-autostrada-fazata-comarnic-brasov-termen-pana-15-februarie-pentru-semnarea-contractului-plus-cat.htm
Crimele din Nigeria nu sunt asa de interesante pt ca romanii nu se identifica cu nigerienii ci cu francezii.
deci tu ai priceput ca articolul ala e despre dezinteresul romanilor, da ?
lecampeur e dobi.
Uite aici inca o parere: https://www.theguardian.com/world/2015/jan/12/-sp-boko-haram-attacks-nigeria-baga-ignored-media
Pe scurt, lumea in africa e inca ocupata cu „altceva”.
hai sa fim seriosi…interesul media e axat pe profit. O stire ca atacul de la Paris va vinde mult mai mult decat o stire din Africa. Charlie Hebdo a scos 3 000 000 de exemplare numarul acesta, fata de 30 k sau 300 k sau cat or fi scos inainte. Pe oameni….noi cei care privim media, indiferent ca e la ziar sau pe net sau la tv, ne intereseaza mai mult ce se intampla in tarile civilizate, pentru ca avem impresia ca se poate intampla la noi.
Cherlie Hebdo vs atac in Nigeria : in oricare tara occidentala e mai usor sa reproduci atacul de la Paris decat cel din Nigeria…
Cred ca asta a vrut lecampeur sa spuna.
pentru ca stirile din Franta au fost platite dinainte. Aveti atatia bani, asta trebuie sa dati pe post. Ma mir ca inca n-au terminat angajatorii scenariul.
Alexx, şi articolul amintit de tine trece sub tăcere un aspect important: renaşterea comerţului cu sclavi.
Stirea cu Dorel e demontata in comentarii.
Si parca VW aveau o problema?
au mai multe probleme nu una, doar ca cei care cumpara o masina fabricata de VAG, dupa ce se conving ca au luat teapa, nu mai au oo sa recunoasca asta.
Trebuie sa fii chiar prost sa mai cumperi in anul 2015 o masina facuta de VAG. Cu mici exceptii la Audi, restul sunt la suprapret, pe langa faptul ca arata ca draq.
Mie mi-ar fi rusine sa ma vada lumea ca ma urc in noul Passat. Pe cand o Insignia de ex., e altceva…
Nu fac reclama la Opel dar vad ca in ultima vreme s-a cam inversat situatia, daca inainte VW facea masini de calitate si Opel se chinuia sa stea pe urmele lui, acum Opel i-a cam luat fata VW-ului…
Un instructor comenteaza pentru Digi ca numarul de ore e insuficient… „15 sendinte adica 30 de ore”. De 20 de ani instructorii fac intre o ora si un sfert si o ora jumate pe sedinta si bifeaza 2 ore (nu mai punem la socoteala opririle pentru treburile personale ale instructorului). Si normal ca practic din 30 de ore de sofat bifate un elev face doar putin mai mult de jumate. Si in astea 15 – 20 de ore abia invata sa schimbe vitezele si sa semnalizeze…
poate la tine, io stiu ca am facut de cateva ori peste 2 ore, 2 ore jumate, ca vorbea la tel, se intalnea cu nu stiu cine, aici e vina voastra ca nu vreti sa invatati, nu il reclamati, a mea a facut scandal la ei tocmai pentru chestia asta ( la 25 de ani s-a inscris) si i-a schimbat instructorul.
Dar 30 de ore e putin intradevar pentru ca trebuie luat in considerare faptul ca nu toti avem parinti cu masina care sa ne lase sa exersam in plus sau chiar sa ne invete inainte de scoala. Parerea mea e ca pe baza ratei de promovare ar trebui marit numarul de ore.
E o chestie generala. Nu zic ca nu sunt si instructori corecti, dar sunt mai degraba exceptia.
La faza cu scolile de soferi, cred ca instructorii sunt praf. Eu am facut scoala cu un instructor cu state vechi, si copiii lui sunt instructori. PRAF TOTI. Tipa, te tin in poligon 25% din timp, uneori te grabesc cu „hai, da-i drumul!” (Puii mei, e intersectie si eu sunt incepator!)
Am luat sala de trei ori (am facut si scoala moto), cu aproape de maximum de puncte, la traseu auto am picat de doua ori. Prima data, din spatele unei masini parcate pe trecerea de pietoni a aparut o femeie, si politistul a zarito mai repede si a pus frana el (n-am stat sa argumentez cu politistul de unde incepe, de fapt, o trecere de pietoni ce are parcata o masina pe ea, trecerea fiind in curba – si cum de mie nu-mi da permisul, dar lui nu-i face nimic? Trecere de pietoni in zona de piata). A doua oara nu am acordat prioritate intr-o intersectie – bai, dar era chiar una din acelea in care instructorul ma grabea!
Apoi, ca incepator, cand ajungeam in intersectii, ma uitam in toate partilem, chiar daca aveam prioritate. Instructorul tipa, ca de ce ma uit, ca am drum cu prioritate, sa intru ca-n branza. E ok asa? Poate gresesc, dar e ok sa intri asa in intersectii unde nu prea ai vizibilitate?
As mai avea multe de spus despre instructori, nu cred ca numai elevii sunt vinovati.
”[…]înţelegeri pentru fixarea preţurilor în perioada 2005-2009.” – eram tentat să spun ”o altă traducere grozavă a jurnaliștilor români”, dar mi-am adus brusc aminte că de fapt e o știre din România, deci nu aveau ce să fi tradus. Iar asta e cumva și mai trist, fiindcă unii se pare că gândesc în engleză, dar scriu știri în româna pe care între timp au uitat-o. ”Fixare” nu are același înțeles în ambele limbi. ”Aranjare” era versiunea de preferat, fiindcă despre asta este vorba. Fix așa!
Trăiască-ne furculisioanele!
Mx
Daca ziceau „am fixat usa, nu mai scartaie” sau „am fixat lumina, nu mai palpaie” aveai dreptate; in cazul asta nu, price fixing -> preturi fixe
Neah. E același lucru. Fixed prices sunt prețuri aranjate, nu prețuri fixe. Despre asta este vorba, despre un aranjament, despre o înțelegere prealabilă ca prețurile să aibă un anumit nivel.
Mx
In limba romana, conform DEX, „a fixa un pret” = „a stabili/a determina/a se hotari un pret”. Eu zic ca e folosit corect in articol.
George, aici e cu sens de ”preț măsluit”. Mai e asta la fel cu ”preț stabilit”/”preț determinat”? E cu vreo doișpe nuanțe mai încolo, pe cu totul alt palier.
A, la scoala de soferi sunt si niste ore de legislatie. Cand am intrebat cand se fac orele acestea, sa stiu sa-mi iau liber de la munca, instructorul a spus „orele le faci acasa. Iti cumperi carte si citesti.”
Atunci de ce rahat le platim!?
Si pe traseu iti reproseaza una sau alta… pai explica, ba, de ce gresesc, nu te agita ca bou’!
Faptul ca nu sunt chiar tampit se observa atunci cand am luat sala de fie are data… Experienta, „trucurile” pe traseu, castigarea reflexelor, sunt de datoria instructorului. Si el, daca te invata din prima, cum isi mai face bani din orele suplimentare?
@De ce jurnaliștilor nu le pasă de Nigeria. Pentru ca asa cum afro-americanilor li se rupe de Nigeria si blameaza societatea cum ca e naspa si ca discriminare rasiala desi raman in SUA asa si jurnailistilor autohotoni li se rupe pendula. Ori suntem rasisti ori nu mai suntem.
Amenda pentru Real cine o plateste? Auchan?
Real o plateste. Real mai are 4 magazine in Romania. Auchan nu le-a cumparat pe toate.
Real mai are cateva magazine in ro.
Eu sunt usor paralela cu condusul, asadar cand am facut scoala pe langa cele 30 de ore (care au fost facute super ok si atent), am mai luat niste ore suplimentare. Cu toate astea, cand am dat/luat examenul nu ma simteam absolut deloc pregatita sa conduc si inca doua-trei luni am condus extraordinar de panicata.