- Brunetă | Iarna | Castel | Gheață | Grecia | Blondă | Brunetă | Șatenă | Brunetă | Blondă | Iarbă |
- Ce ar mai putea face Ponta
- Știrile pozitive nu vând
- No time to think
- Bătrânii sunt conștienți că sunt pericole pe șosele
- Jurnalul Național are public tânăr
- Documentar despre Facebook
Despre infograficul de la google nimic?
http://think.storage.googleapis.com/docs/5-factors-of-viewability_infographics.pdf
Macar incearca sa para cinstiti si te avertizeaza ca cel putin jumatate din banii pe care ii platesti la google ads sunt irositi de pomana
doar eu am inteles invers? doar la google nu irosesti banii , platesti doar per-click nu per-view atat ca advertiser cat si ca publisher
Mersi pentru no time to think.
Sunt curios unde au gasit aia atatea stiri pozitive, mai ales in Rusia.
https://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/176529/orlando-nicoara-urmarit-penal-in-dosarul-de-evaziune-mediafax-group.html
Castelul l-ai mai pus ;))
Ai uitat ceva: https://www.youtube.com/watch?v=glNHFiQ66Kk
Pentru asemenea vorbe merita sa te intorci in evul mediu si sa-l legi pe nenorocit de un stalp in mijlocul pietei sa-l bati cu pietre sau sa scrijelesti injuraturi cu cutitul pe el.
Sau merita sa gandesti si sa intelegi ce spune. In functie de posibilitatile fiecaruia.
Pacat ca apare ALex Negrea
Total irelevant si probabil eronat experimentul cu stirile pozitive: „Incepand de a doua zi, City Reporter s-a intors la promovarea stirilor despre accidente si fapte diverse pentru care este atat de apreciat.” – ce business suporta cu succes o schimbare radicala de directie in doar o zi?