- Șatenă | Luna | Brunetă | Noaptea | Brunetă | Beynac | Sopocani | Hagia | Roșcată | Brunetă | Coastă | Șatenă | Veneția | Szabadkigyos | Roma | Blondă | Brunetă
- Familia Quandt a devenit cea mai bogată din Germania
- Monica și miracolele
- Cum se filează zilele astea
- Toți oamenii premierului
- Opulența politicienilor
- De ce românii nu văd decât Volkswagen
Moise are si el dreptatea lui…da mai sunt si feministele cu 4 clase si „taranii” libidinosi care sigur vor fura din alegatorii lu’ pontica…si nu pentru Monica…ca nu e „buna”
Udrea nu are sanse, Macovei nu, Klaus e lalau si tace, parca totul e in favoarea lu’ Ponta.
Nu ai cum sa il bati daca nu te faci vizibil.
Baietii astia s-au obisnuit toti cu participare la vot de 30 – 40% si atunci comenteaza pe marginea acestui bazin electoral care e format clar din fripturisti. Nu poti considera un miracol o iesire mai mare la vot intr-o perioada de criza, ori o sa fie o iesire foarte mica la urne ori una mare si atunci toate analizele astea docte si le pot baga in fund pentru ca situatia actuala e impredictibila. Ca vor aparea vitejii de dupa razboi care vor spune „ti-am zis eu fraiere, era clar ca asa va fi, nu stii nimic, esti prost iar eu destept” desi desteptaciunea lor nu s-a bazat pe calcul probabilistic neavand date pentru asa ceva, e alta discutie. Nu va chinuti sa le explicati ca desteptaciunea lor e de fapt noroc si nici macar intuitie, lasatii sa creada ca anal izele lor conteaza.
Slytherin Marketing. Lol.
Am spus de vreo 500 de ori – de ce DNA-ul sta pe capul doar al PSD-ului?
N-am zis nici-odata ca n-ar fi vinovati – probabil ca sunt ( cred ca 90% sunt ).
Sa intelegem ca ceilalti sunt nevinovati? N-au facut nimic? Aiurea…
Udrea a divortat de Cocos fix ca sa se delimiteze de scandalul asta ( probabil ca in ochii prostimii pentru ca orice om cu 2 neuroni n-o sa creada ca nu stia la vremea respectiva ce se intampla). Ancheta cu Gala Bute stagneaza. Etc.
DA
deci quandt aia sunt din ramurica nazista. te pomenesti ca si angela merkel e fiica lui hitler cum spun conspiratiile?!
iar te-ai uitat la antena3?
A-propos de articolul de pe 4tuning ma intrebau colegii de ce mi-am luat Nissan si nu Audi (ca pret erau oarecum similare). Le-am zis ca dpdv al fiabilitatii japonezele stau mai bine decat nemtii. Ma bucur sa vad ca mai sunt altii care au ajuns la aceeasi concluzie.
In alta ordine de idei, ce pisici intru de fiecare data in moderare? Am facut ceva special?
da, ai mâncat căcat prin alte părți.
@zoso mi-as dori niste detalii despre ce-am zis si cand daca se poate.
ce fac, îți spun ce ai zis tu? tu nu știi ce ai zis? ca idee, decide-te, fie mă muști de fund, fie nu. nu e nici o supărare să insiști, dar e de porc să o faci și apoi să apari pe aici ca și cum nimic nu s-ar fi intâmplat. eu cel puțin așa gândesc.
Pe bune daca-mi dau seama ce ti-a venit. Am vazut block-ul pe twitter dar mi-am zis ca nu ti-ai mancat ciocolata de dimineatza.
Si ce mare scofala ca esti in moderare, e mai important sa spui ce gandesti sau sa fi atent sa nu-l musti de fund sa nu-l superi, adica sa fi fals ? Daca e asa atunci falsitatea e mai deranjanta decat o parere sincera si foarte bine ca te-a bagat in moderare. Ce, doar nu crezi ca zoso e sfantul gral care o poate da in bara fara sa i se atraga atentia ca greseste. Toti emitem pareri de-a proasta si daca prinzi o zi buna ii musti de fund pe t oti ce-ti ies in cale in ziua aia, important e sa-ti asumi iesirile. Eu is in moderare ca l-am muscat de multe ori de fund si sotto o sa-l mai musc atunci cand cred ca e necesar, mai bine in moderare decat o pasarica falsa.
nu, el mă mușcă prin alte părți, când vine aici e cuminte.
Eu te-am rugat să îmi dai un exemplu. Presupun că nu poți. Și @George dacă crezi că nu spun ce cred vezi pe blog la Arhi.
nu salvez toate injurăturile. am presupus că, dacă ai pornit pe drumul ăla, nu mai dai pe aici.
@George mă irită când spune că mănânc cacat. În rest e treaba lui ce face.
@zoso: am inteles. Ca sa-ti raspund, ti se pare. Daca vreau sa iti zic ceva iti zic direct asa cum am facut-o pana acum. Poti sa faci pe demoazela suparata cat doresti dar macar tine in tine partea aia cu mancat cacat pana poti sa si dovedesti asta. Nu publica comentariul ca n-are rost.
PS: sa stii ca poti sa zici „ba am fost prost” din cand in cand, mai ales cand gresesti.
Băi, ce zice Moise e că dacă nu ai oameni în secțiile de votare o iei pe cocoașă.
Imi place ca nenea ala care tuna si fulgera contra fauve a ales sa combata un cliseu cu alte clisee.
OEM-ii exista de mult timp nu de ieri de alaltaieri. Peste 50% dintr-o masina a fost dintotdeauna fabricata de terti, din care nu toti au fost germani nici chiar la VW. Gugaliti putin dupa Bosch, Valeo, Magneti Marelli, Delphi, Borg Warner si altele si vedeti cand au fost infiintate.
Motoarele 1.9TDI au fost prezente inclusiv pe Golf 5, acolo nu mai tineau ca pe Golf 4?
VW nu mai e masina poporului din anii 70 de cand au schimbat radical tehnologia. Masina poporului cea originala, Beetle-ul, era special gandita ca sa poata fi desfacuta in bucati si montata la loc cu un set minim de unelte chiar in propriul garaj, nimic nu era mai complicat decat strictul necesar, simplitatea era parte din specificatii. VW a renuntat la filozofia asta inca de cand au inceput sa fabrice Golful.
Ce nu pricepe romanul e ca, daca iti cumperi intotdeauna cea mai noua tehnologie existenta pe piata (cum a facut nenea care a scris articolul cu TSI-ul) faci de fapt beta-testing pe banii tai. Orice tehnologie noua are nevoie de timp ca sa se maturizeze si asa a fost dintotdeauna (in prima calatorie facuta cu masina intre 2 orase, Mercedesul respectiv – pe atunci singura marca de masini – s-a stricat de vreo 3 ori si a fost reparat pe marginea drumului).
Nu e nimic nou sub soare, cu atat mai putin de la Golf 4 incoace.
Bat in lemn, dar golful meu din 2009 cu 1.6 mpi si cutie automata a ajuns la 90.000 km doar cu cotiera si oglinda heliomata bulita. Nicio problema de motor, cutie sau suspensie.
Nu neg ce spune nenea de la 4tuning, dar poate conteaza si stilul de condus? Poate TDI-urile alea se strica pentru ca proprietarii lor le conduc 2 km pana la servici si inapoi si atat? Sau ca merg cu ele subturate „sa nu consume”? Sau le pun cea mai ieftina motorina?
Daca teoria conspiratiei spune ca masina e facuta sa se strice la terminarea garantiei, si implicit sa te oblige cumva sa cumperi extinderea de garantie, explicati-mi urmatoarea chestie: cum acopera cei doar 450 de euro ai garantiei suplimentare o defectiune majora „calculata” din fabricatie? Logica de clasa a 9a, anyone?
faza e cam așa: mașina rezistă mai mult dacă ai grijă de ea. tata are o octavia 2 care nu merge bec. a schimbat doar ce i s-a lovit (aripi, bară spate, far), in rest la motor nimic. 150.000km. eh, pe lângă el și alții de același fel, sunt românii verzi. care nu fac revizii, care nu se uită la gropi, care nu se uită la amortizoare sau anvelope. eh, in angrenajul ăsta, dacă o piesă incepe să dea rateuri și e reparată la timp, angrenajul funcționează impecabil în continuare. dacă nu, incepe să corupă și alte elemente din angrenaj. și ajungi să fuți chestii mai scumpe și mai mari pentru că n-ai dat 200 lei pe un fix pix. sau că n-ai făcut reviziile când a trebuit, sau ai pus ulei prost, sau dracu știe ce. iar românii sunt specialiști la calicit aiurea. și calicul mai mult păgubește.
Se caliceste pentru ca-si ia masini pe care nu le poate intretine usor. De aia cand ai salariu 2k lei nu-ti vine sa platesti 1k pe revizie si ti-o faci la Ionel in garaj.
Cand ai 2k lei salariu nu-ti poti lua o masina pentru care o revizie costa 1k lei.
La mine revizia la Megane la Amat in Pitesti ma costa 8 mil acum 4 ani. Si Megane nu e o masina foarte scumpa si pe care ti-o permiti cu 2k lei SH. Ba chiar si noua.
Problema cu masinile asiatice e ca nu prea incapi in ele daca ai peste 1,90 m.
Fara discutie VW e mai bine inchegat, finisat si antifonat decat un Ford sau un Reno.
La partea de motoare… e discutabil, cam toate duc, duceau? 250k fluierand daca erau intretinute si conduse corect. la VW… lejer 500k. La dracu! sunt mii de Loganuri pe taxi cu 500k!
De niste ani VW s-a aliniat frumos la piata – plastic si tabla ceva mai subtirica.
Alea japoneze sunt mijto cu specificatia ca piesele sunt foarte scumpe si putin disponibile.