Primit de la un cititor.
Acestea sunt pozele cu telefonul pe care Samsung (esd rom, service autorizat) refuza sa il repare pe motiv ca a suferit un soc mecanic. Telefonul a fost tinut la incarcat, iar cand am pus mana pe el am sesizat faptul ca este foarte incins si am vazut fisura de pe display. Nu sunt tehnician, dar din cate imi dau eu seama as zice ca este fisurat doar pe interior, sticla exterioara fiind in regula. Daca era fisurata si sticla cred eu ca ar fi trebuit ca fisura sa porneasca din margine, sa fie vizibila si pe partea alba, nu doar pe partea neagra unde se afla display-ul. Telefonul a mai avut probleme, se incingea foarte tare si avea bateria foarte umflata la 3-4 luni de la cumparare. Atunci am mers in service si i-am schimbat bateria pe garantie. Am mai avut o schimbare de sim reader (m-am trezit ca nu citea SIM-ul) si o resoftare deoarece camera facea poze cu foarte mult ”zgomot” si culori sterse.
Ce e de făcut?
Te duci si vorbesti cu managerul si ii explici cum un s4 costa mai putin decat o amenda de la opc. (Asta in cazul in care nu ai urme de lovituri pe margine). Daca nu merge, te duci la opc.
de scris lu samsung ala mare sau https://zoso.ro/img/2020/03/carpatica.jpg
…la gunoi sau vandut mai departe !
…vandut pt piese desigur !
posteaza ( https://www.facebook.com/SamsungMobileRomania ) o cerere de remediere formulata in termeni de customer service si mentionand istoricul aparatului; io mi-as ruga si toti prietenii din lista sa comenteze despre asta pe pagina lor. bafta!
pai in primul rand primul lucru ar fi sa nu mai cumperi samsung.
In al doilea rand, eu as trimite mii de mailuri, scrisori la toate reprezentantele lor in romania, as picheta sediul lor pana as rezolva problema pentru ca e destul de clar ca ai avut un defect fizic intern si ala a crapat de la caldura excesiva (posibil). Un acumulator umflat inseamna de obicei ca a fost incarcat in afara regimului lui normal de functionare. Sau poate l-ai scapat si nu ti-ai dat seama si nu s-a intamplat nimic pe moment dar inauntru s-a rupt ceva sau s-a dezlipit un chip si atunci se supraincalzea….Faptul ca ai fost cu el in garantie si a avut acel defect e o dovada destul de importanta ca a avut ceva inauntru.
Nu neaparat.
O prietena a dat cu telefonul de pamant, un model de galaxy mini, 4 cred, si ecranul era facut zdrente pe interior, sticla exterioara nu avea absolut nimic.
Asa ca si acest cititor poate a scapat telefonul jos si vazand ca pe exterior e ok, sa arunce pastila ca e de la incarcat.
Exact. Tot o prietena, sticla + touchscreen intacte, LCD-ul arata tot felul de desene pe el.
@Alin B – într-o democrație prezumpția de nevinovăție primează alături de „clientul e șeful”. Chiar dacă nu-l cunoști pe om, chiar dacă nu încerci să înțelegi probele prezentate – tu ești un bun exemplu de Gică Contra Atotștiutorul.
Dacă n-am trăi într-o țară bananiero-wannabe ca România cu hateri care comentează aiurea (și probabil votează la fel de prost) cred că ne-ar fi – cel puțin ălora care muncesc pe bune – mult mai bine.
Eu am avut un blackberry cu display-ul zgariat (l-am scapat intre scaune in masina). In afara de asta era plin de zgarieturi.
Stiam ca nu intra pe garantie, dar am fost la service pentru prima data fiindca se auzea interrupt (dupa 1 an si 4 luni de folosire).
De la service mi-au spus asa: blackberry nu se repara si mi-au dat un telefon nou acelasi model.
Best customer service!
Aceeasi poveste, iphone 4. Service ul VDF a refuzat reparatia, am facut plangere la Apple care m-a trimis inapoi „de la magazinul de unde l-am cumparat”
In momentul in care il scapi e imposibil sa nu se cojeasca rama, sa nu aiba o zgarientura mai accentuata pe capac, rama etc. Telefonul a avut 3 alte probleme, dintre care una in legatura cu bateria si cu supraincalzirea telefonului. Daca eu mint, de celelalte sute de reclamatii ce spui? https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.google.ro/search%3Fsite%3D%26source%3Dhp%26ei%3Dr32ZU6vIF8Pf4QSD4IBg%26q%3Dscreen%2Bcrack%2Bsamsung%2Bgalaxy%2Bs4%2Boverheating%26oq%3Dscreen%2Bcrack%2Bsamsung%2Bgalaxy%2B%26gs_l%3Dmobile-gws-hp.1.0.41j0i19l2j0i22i30i19l2.160.9425.0.10534.34.24.0.0.0.1.1680.8532.4-1j1j1j4j1.8.0….0…1c.1.46.mobile-gws-hp..27.7.7403.oLpCvdMuuOg&q=EhAgAUHQAAIdkwAAAAAAAAAAGMzsuusFIhkA8aeDSxt9z_n5-O3Y788m53Nc8DHWbRzvMgFy
E Samsung nu prea ai ce sa-i faci,serviciu de garantie de cacat,la Apple te duci cu telefonul se uita la el,vede daca are vreo lovitura,te intreaba daca ai back-upu facut si imediat ti-l schimba,acum cativa ani m-am dus cu un 3gs care avea crapat capacu din spate,am ramas uimit cu ce usurinta l-au schimbat ! de aia Apple e nr.1
hater
Amazon e mai tare si decat Apple, mi-au schimbat un kindle pentru ca mi se parea ca e ecranul ciobit. Cu taxe de transport platite de ei, n-a trebuit sa ies din casa. D-aia Amazon e nr. 1 (sorry, Apple a cazut pe 2)
Samsung S4 cu baterie umflata si automat ecranul impins si curbat din cauza bateriei, dus in service Samsung de la Apaca (Bucuresti). In service au schimbat intr-o ora baterie si display (nu stiu daca mai au „promotia” asta de reparatie intr-o ora pentru telefoane si tablete.
Iphone 3gs a murit pur si simplu, dus la Orange pentru reparatie, stat in service 7 zile si intors cu raspuns ca a fost scos din garantie pentru ca a intrat apa in el (avea placa de baza busita, nici vorba de intrat apa in el).
Concluzia?
Pentru domnul cu S4, sa incerce din nou la service cu explicatia ca bateria umflata a presat pe display si s-a crapat si acum a observat.
eu vorbesc de Apple Roma,am schimbat un 3gs si un 4s pana acum fara nici o problema ! grasomega tu ai dreptate ,asa e in Romania !
Apple kkt!
Am fost cu un iPhone 5 in garantie cu butonul de power defect si mi-au invalidat garantia pe motiv ca are o zgarietura langa camera.
Mie imi place Apple, dar service-ul e in Romania, iar angajatii de acolo sunt tot romani si se poarta ca atare.
N-am putut apela la ANPC pentru ca era cumparat pe firma.
Dac-ar fi după sergiu, ți-ai luat țeapă, dă-o mai departe, altfel ești prost.
…nu e vorba de teapa , sunt patit si umblat pe la garantii cu telefoane scumpeturi , mi-am pierdut timpul si am preferat sa vand telefoanele pt piese si am luat altceva de la alta firma , am avut Nokia e 52 si am umblat de 5 ori cu el in garantie si un S3 de 4 ori , acum am un rahat de Lumia 920 de un an jumate si a luat bataie de la mine si cazaturi pe asfalt , inclusiv a cazut din masina la o curba pt ca nu era ancorat bine si spre surprinderea mea functioneaza bine !
Pai cum, sa pastreze teapa numai pentru el? Doamne apara si pazeste…
Va spune mandea care am lucrat ca tehnician la o alta companie, dar am avut de-a face si cu SAMSUNG. O crapatura de aia se face clar numai cand te-ai asezat pe terminal sau poate a luat trante si doar s-a ciobit dupa care a luat fenomenul de „parbriz”…adica s-a intins. Nu veti putea niciodata sa dovediti in Romanika sa fie o defectiune de fabricatie pentru ca la noi nu exista astfel de laboratoare de testare si nu isi pierde nimeni timpul si banii cu asa ceva. Daca vei avea pe carcarsa o zgarietura cat de mica sigur astia vor spune ca l-ai supus la socuri mecanice si te va scoate automat din garantie cu el. Si nu este vina lor cat a lui SAMSUNG mama care au ca target un procent de sub 2 la suta de caderi pe care il recunosc si fac inlocuiri. Restul ar trebui sa il suporte cei din serviceul din Romania, ceea ce nu o sa vedeti vreodata. Si la terminale e ca si la doctor…nu isi scot ochii unul la altul atunci cand este vorba de garantii:)
Daca nu ai lovituri pe margine, atunci eu zic ca trebuie sa mergi mai departe si sa incerci sa rezolvi asta.
Cand s-a supraincalzit, nu s-a umflat cumva bateria ? Asta ar confirma ceea ce spui tu.
pai a zis ca sa umflat bateria…citeste atent…
Eu am rezolvat probleme cu mailuri la Samsung Romania. O singura data cand nu a mers cu Samsung Romania, am trimis mail la Samsung UK si au fost contactati cei din ro, apoi service-ul, si s-a rezolvat.
Iar cand nu s-a rezolvat cu magazinul de unde am cumparat, pentru ca era aceeasi persoana pe 3 posturi (vanzator, manager si responsabil garantii), si nu intelegea sau se facea ca nu intelege cu legea im fata, am rezolvat cu OPC. Recomand insa ca totul sa fie foarte bine documentat. La OPC am trimis 17 anexe (poze, factura, mailuri, documente service, etc), iar in UK cam 6-7, fiind problema la inceput.
problema e super cunoscuta la S4, e din cauza bateriei umflate.
o cunostinta de-a mea a patit acelasi lucru. ecran crapat, certat cu aia de mama focului. pana la urma s-a dovedit a fi o problema din cauza bateriei. umflandu-se, in momentul cand il tine in buzunarul din fata, cand statea jos bateria „apasa” pe ecran, rezultand o crapatura de toata frumusetea.
dupa cateva certuri cu aia de acolo i-au rezolvat problema
Va spun povestea mea cu ESD Service? E trista pentru firma acesta dar fericita pentru mine. S2 nu receptioneaza apeluri cu Android 4.2. Ma duc la ei, resofteaza cu vers. 2.3 pe motiv ca „2.3 e mai stabila”. Fleosc, inghit si acasica upgrade. Aceeasi problema, nu receptioneaza apeluri. Iar la ei, iar resoftare, acasica upgrade, aceeasi problema. A treia oara schimba placa de baza + 2.3. Acasa upgrade. A patra oara schimba si modulul de antena + 2.3. Acasa upgrade, aceeasi problema. Ajung iar la ei ca sa-mi schimbe telefonul, n-au vrut, am sunat la Samsung, m-au trimis la alt service, Plaza Nord. Cei de acolo mi-au aceptat problema si au anunta Samsung sa mi-l schimbe. Samsumg mi-a schimbat S2 cu S4mini, nota 10. Samsumg mi l-a livrat la ESD. Iar baietii… culmea ipocriziei… „ati vazut ca ati reusit sa rezolvati cu noi problema!?” Vai de capul vostru. L-am mustruluit pe baiatul ala de la service, + reclamatii la Samsung. ESD ROM nota 4, stati jos.
La Apaca e Samsung plaza vest pe Caranfil e Samsung plaza nord.ambele sunt ESD-ROM
Fiecare telefon ar trebui dotat cu accelerometru. In felul asta, cand il scapi pe jos, service-ul vede automat daca l-ai scapat pe jos!
și dacă il arunci in sus? sau sari cu parașuta?
bineinteles ca are relevanta ce spui tu, doar acceleratia negativa (sau deceleratia) la caderea pe jos are aceeasi magnitudine ca aruncatul in sus sau saltul cu parasuta (hint: nu)
Nu ca ar conta prea mult, da telefoanele cam au accelerometru.
Accelerometru e acea piesa care iti intoarce ecranul pe lat cand te joci tu nfs sau te uiti pe youtube..;)
Eu am patito cu note 3, l-am pus la incarcat si din cauza unui soc de curent s-a bulit modulul de incarcare. M-am dus in reprezentanta la vodafone si am zis ca nu se mai incarca si s-a rezolvat totul.
Problema nu este ca e Samsung si nu e Apple. Problema este ca service-urile din Romania au o durere acuta de cot legata de clienti.
https://updato.com/news/30-percent-of-galaxy-s4-units-have-battery-issues/
https://www.phonearena.com/news/Samsung-acknowledges-Galaxy-S4-swelling-battery-issue-offers-free-replacements_id48352
sunt si alte telefoane in afara de samsung, de ce toata lumea cumpara samsung si apple….se gasesc telefoane bune si la alti producatori
De curiozitate, ce scrie sub baterie? „Made in…?”
Same here la S4. Vorbit de pe el la ora 3:00 si cand m-am trezit la 13:00 crapat pe interior. Comandat display de pe ebay, montat, merge si acum.
Cum ai rezolvat problema…si mie mi sa intamplat la fel si nu stiu ce sa fac
Am avut un samsung care pierdea reteaua, l-am dus de 4 ori la service, mergea 2 zile dupa care se strica iar. Am sunat la samsung si la vodafone de mi-a iesit pe nas, nu imi spuneau decat sa merg la service desi era clar ca problema nu se putea rezolva. L-am vandut si nu mi-am mai luat samsung ever.
Am avut si un Iphone 2 , 3GS si un 4S, la astea cand am avut probleme – oh wait – nu am avut niciodata probleme .
Am platit 590 lei la service-ul Samsung pentru display si mi-au anulat garantia (lucru care in mod normal nu se face). Sorin Nastase, coordonator reclamatii, asa cum s-a recomandat, a „ordonat” celor de la ESD sa-mi anuleze reclamatia (cei de la receptia au spus „sorin ne-a spus sa anulam garantia”) si a refuzat sa-mi faca legatura cu un superior spunand ca el este superiorul si nu am cu cine sa mai vorbesc. Telefonul mi se pare ca se incalzeste in continuare prea mult la incarcare. Si piesa schimbata avea displayul pe interior spart, sticla exterioara era intreaga. Ce dracu sa mai fac? Am dat niste bani, am pierdut garantia, telefonul tot se incinge, sa merg iar la ei n-am de ce mi se pare ca fac special de nervi ca i-am sacait. Nu cunoaste nimeni un sef mai mare la Samsung care sa-i traga la raspundere pe angajatii nesimtiti si sa isi respecte clientii?
service-ul ESD si Orange lucreeaza impreuna, nu ai parte de o a 2a parere reala.
patit de mine cu un S3, refuzat la garantie (orange ) tot pt ecran spart pe interior (prima data cand am auzit atunci de asa ceva), am crezut ca rezolv ceva prin contactarea Samsung care m-au trimis la o locatie ESD. trimis telefonul la ei prin curier, si dupa vreo 2 zile ma suna de acolo ca e ecranul spart pe interior si ca trebuie sa dau un cnp sa platesc diagnostic de 50 ron. corespondenta cu samsung a fost „am o problema cu un s3 de la orange, veniti la noi sa vedem daca va putem ajuta”. le-am trimis mesajul cu ce am discutat si am primit telefonul fara alta taxe, doar de expdiere.
urmatorul telefon cel putin la mine nu o sa mai fie Samsung, probabil nici Orange nu o sa mai fie providerul, pentru inca 5 luni sunt captiv
ps. reparat la un alt service cu ~ 500 ron
buna seara si eu am aceeasi problema ca tine asta seara am gasit telefonul inchis nu l-am lovit nu l-am scapat dar se vede clar ca display-ul este fisurat..maine voi ajunge la samsung daca vor face la fel cum ti-au facut si tie voi merge la opc
Buna ati rezolvat cu telefonul??? Am ac problema intro luna l am dus de 3 ori la garantie la esd si tot prost vine inapoi….acum se supraincalzeste….ff mult
Salut ! Am si eu aceeasi problema, telefonul este in service ESD-ROM si desi au constatat bateria defectata, refuza sa il repare in cadrul garantiei. Am de gand sa apelez la OPC, credeti ca as mai putea face si altceva ?
Deci cu „service-ul de la samsung ESD ROM ” am si eu o problema incepand de astazi. Am cumparat in 02.04.2014 un samsung galasy s4 black edition nou de la o firma. Ieri telefonul a decedat, la propriu, nu mai incarca nu mai porneste. Astazi ma duc la Service Samsung Vest si dupa 15-20 min ma striga domnisoara si imi spune ca nu se poate repara telefonul pe garantie deoarece sa umblat la placa de baza. Moment in care am ramas putin surprins. Si ii explic ca nu se poate. Il cheama pe baiatul care desfacuse telefonul, imi arata el o placa de baza …..care ..clar avea niste table lipsa…si imi spune ca am umblat la alt service in el. Ii explic omului ca trebuie sa fi idiot ca sa te duci la alt service atata timp cat ai garantie… dar degeaba. Costa 1060 RON inlocuirea placii de baza. imi iau telefonul si plec. Sun la Samsung Romania si le explic…deschid un tichet si astept sa vad ce o sa se intample. Deocamdata astept sa vedem daca se rezolva ceva. Dar imi pare rau ca am cumparat samsung . Pe viitor nu o sa mai cumpar nici un surub de la samsung deoarece service-ul lasa de dorit.
Salut! Fratilor am un S4Mini si ush cum naiba de s.a crepat ecranu, dar nu e crepat in totalitate e doar o mica fisura (se vede greu cu ochiul liber trebuie sa misti un pic telefonul sa se vada) si nu mai merge deloc ecranul. M.a apelat o persoana, suna dar nu pot raspunde deci practic e negru ecranul. Am garantie, dar oare mi.l repara? Si cam cat costa un ecran??
Am exact aceeasi problema…cum ai rezolvat????