Pe Miron Mateescu l-am cunoscut in 2000 la Mediafax. Era un tanar promitator care avea o mină blajuna (chiar si atunci cand il controlau taxatorii). Peste ani, el a devenit director de vanzari la MediaImage, o agentie care se ocupa cu monitorizarea radio/tv.
Monitorizarea online e un vis mai vechi al multora. Stiu ca la un moment dat Manafu si Radu Ionescu incepusera un proiect asemenator, care insa s-a pierdut in negura timpului.
Azi, MediaImage lanseaza CyberAlert, un serviciu de monitorizare online oferit clientilor firmei pentru o suma relativ modică. Pe mine m-ar interesa mai detaliat cum functioneaza sistemul, din ratiuni pur informative. E oare mai bun decat Google Blogsearch?
Comunicatul de presă mai jos:
Bucuresti, 6 februarie – Compania de monitorizare Media Image Group a lansat, din februarie, monitorizarea online Media Image CyberAlert 4.0 Romania, un produs revolutionar, in premiera pe piata romaneasca de continut interactiv.
Produsul, care este o licenta a companiei americane CyberAlert Inc. (USA), este detinut in exclusivitate de Media Image in Romania si le ofera companiilor, institutiilor sau persoanelor fizice posibilitatea de a avea acces la informatiile aparute despre propriile activitati pe circa 200 de vehicule interactive online. Dintre acestea, circa 30 sunt blog-uri importante, iar peste 170 sunt site-uri si portaluri de stiri si informatii din diverse domenii (generaliste, economic, auto, IT, finante, social), cu trafic considerabil. Media Image CyberAlert 4.0 Romania ofera exclusiv informatii despre continutul editorial al acestor vehicule.
„Am combinat experienta legata de cerintele clientilor nostri si ale pietei romanesti, in general, cu expertiza de 9 ani in monitorizarea online a celui mai nou partener al nostru, CyberAlert Inc. (USA). Media Image Group lanseaza astfel un produs de monitorizare a continutului editorial online, special creat si adresat pietei din Romania, respectandu-si promisiunea de a tine mereu pasul cu evolutia media, in general, si cu pretentiile utilizatorilor de monitorizare de media, in special”, a declarat Miron Mateescu, Director Marketing Media Image Group.
Infiintata in ianuarie 1999, Media Image este cea mai importanta companie de monitorizare de media independenta din Romania, acoperind toate publicatiile din cele 40 de resedinte de judet si din capitala (peste 500 de titluri), precum si presa audiovizuala centrala. Odata cu introducerea acestui nou produs, Media Image are capacitatea de a monitoriza circa 700 de vehicule de comunicare din mediul online si din media clasice (presa scrisa, televiziune, radio).
Compania detine o baza de date online cu multiple posibilitati de accesare si sortare de catre clienti a monitorizarii proprii, precum si instrumente specifice de analiza de imagine si impact mediatic. In portofoliul sau se afla peste 200 de clienti – institutii si companii nationale si multinationale – printre care: Casa Majestatii Sale Regele Mihai I, Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia, Consiliul Investitorilor Straini, ING Group, Inbev, Brau Union, OMV-Petrom, Humanitas, Intercontinental, Terapia Ranbaxy, Sensiblu, Domo, Lafarge, Holcim, Bursa de Valori Bucuresti, Ministerul Afacerilor Externe, Unilever, Citroen Romania, Nestle, UNICEF etc.
Asta intra la acelasi capitol: cum sa facem bani din free content? Pai il luam noi, il integram, si il vindem la companii, ca aia oricum nu stiu pe ce dau banii… sau se va plati cate o licenta catre fiecare site preluat? :))
ia reciteste mai atent
Cate premiere in Romania.
Ma-sa-n cur.
firma mama ofera o explicatie
din ce citescu eu aici e cam numai vrajeala ce au in plus fata de ce ofera google, in termeni de articole gasite. personalizarea, sortarea, arhivarea si alte optiuni de genul asta ii fac sa aiba ceva in plus.
luand in calcul ca google news nu are publicatii romanesti in portofoliu se pare ca sunt buni astia. cel putin pentru piata romanesca.
sa-mi aduci aminte candva sa-ti zic cum faceam noi monitorizare online la mediafax….asta dupa ce ai plecat tu
Media Image este o firma respectabila, buna.Eu am lucrat foarte mult cu ei si pot sa-ti spun ca volumul de munca era enorm uneori dar niciodata nu era facut cu superficialitate.
problema la media image este ca sunt foarte speciali….ei angajeaza studenti, pe salarii ok la inceput dar care uita sa se mareasca, volumul de munca creste fara nici un fel de justificare salariala, sau bonus,sau orice.Nu esti apreciat sau respectat deloc in aceasta firma, si mai ales ca ce fac ei poate sa faca orice pustan de clasa a 10-a, sa rezume niste articole ca dracu si pe urma sa sa se astepte sa fie traduse mai bine decat au fost rezumate…..RUSINE