Pahomi imi povestea ceva la un moment dat. Ca firmele mari nu vor sa vorbeasca cu tine daca nu le faci reduceri. La orice. Pentru ca altfel ii pierzi de clienti. Si asa ajungi sa incasezi 0.9€ pe cpm (ca neogen) sau 1€ (ca gsp) si iti dai seama ca afacerea nu merge cum ar trebui.
Eu nu fac reduceri. Nu cer si nu dau. Mi se pare un santaj de prost gust sa conditionez o afacere de o reducere. Negocierea unui pret e cu totul altceva.
banil
unde mai pui bannere ca ai umblut sidebar-u
am gresit linku. ii https://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/ hehe
@kks: stai linistit, poti sa zici tu cat vrei de Ad Blocker si alte minunatii, sunt oamenii prea comozi ca sa 1) schimbe browserul si/sau 2) instaleze add-on. E complicat sa-i faci sa-si schimbe obiceiurile, mai ales cand li te adresezi cu „copilasi prosti”.
@kleampa: stii ce se intampla cand cererea depaseste oferta, nu?
G.
se merge pe ideea ca oricum firmele mari cumpara la volum mare si atunci overall nu pierzi incredibil de mult daca faci o reducere de 20-30%.
plus, ajuta la marketing si castigi indirect din alte contracte pe motiv ca il ai pe x si y client care sunt firme mari samd.
te transformi intr-un panou publicitar. pacat de faptul ca ai ajuns cineva in mediul asta, pentru ca deja esti prea lacom. am ajuns sa citesc blogul asta numai ca sa fac pariuri cu colegii care dintre insemnarile tale sunt platite… curand, foarte curand, toti ne vom intreba acelasi lucru. sunt convinsa ca imi vei raspunde ca e blogul tau si faci ce vrei cu el – de acord, fa ce vrei. si eu am dreptul la o parere – exagerezi; bine ca macar iti pune paine pe masa.
numai de bani vorbesti toata ziua
Copilasi prosti care folositi Internet Explorer. Intrati pe http://www.firefox.org, luati de acolo un browser mai bun, mai sigur si care are AdBlock+, un addon (f usor de instalat) care pur si simplu blocheaza (nu doar nu afiseaza, deci mareste viteza) reclamele si bannerele in proportie de 99%.
Partea proasta ii ca nu blocheaza posturile-reclama
Zoso posteaza asta pe blog si te falimentez.
dom’le cand iti permitzi iti permitzi ;))
Imi place de zoso ca are si un ad cu sexshop. Cu alte cuvinte, vii, citesti stiri la el pe blog, mai razi putin, si mai dai si-o laba
Mda, ai putea sa scoti toate reclamele si sa faci cheta pentru hosting. Sau sa te angajezi la REBU pe 500 de lei si sa scrii despre tomberoane, ca sa fie multumiti carcotasii. Carcotasii, adica aia care n-au alta solutie pentru a-si dubla alocatia in afara de adsense, si care, cand vad bannerele din sidebar, se gandesc „ia uite al dracu, asta face bani si eu ma chinui cu iutub pe blogspot”…
Wake up, kids!
cresc preturile
la tomberoane? hai bre e ca e loc pentru tineri ca mine la spalatorii…
kleampa, era generica insemnarea.
Ma baetzi. Ma baetzi…
Cate dealuri shi vai de business atzi facutara voi, bre, de va jelitzi ca e nevoie sa discutatzi discount? Comme on… It’s a fact of this bloody life. That’s called economics.
Asha se caleshte otzelu: mai cu o negociere, mai cu o afacere poloneza, mai cu o tzapa inghitzita cu stoicism. Wellcome to Bucharest, mates.
Hai, ardelenii, saritzi in cor sa ne ecsplicatzi ce buni shi faini suntetzi voi, manca-v-ar mama de principiali mici shi bucalatzi…
:p
Sa stii ca asta nu-i cea mai inspirata tactica din lume. Discountul e o practica uzitata des, si nu degeaba. Sistemul, din ce-am vazut eu, in B2B e sa pui pretul de lista mai sus cu aprox 20%, ca sa ai de unde negocia, in ideea in care te astepti de fiecare data la o negociere. Si, desigur, sa fie o practica generalizata pe piata respectiva. Altfel, daca produsul nu e calitativ mai sus, cum justifici pretul? Dar tactica asta e pentru baietii cu marfa buna.
Scurt si la obiect. Mi se pare normal! Eu sunt nou in blogosfera si sper sa fiu aici cat mai mult pentru ca imi place comunitatea dar in ce priveste reducerea ceruta de firmele mari… atata timp cat vor exista bloggeri care sa tolereze acest lucru si sa fie dispusi sa intre in jocul lor…ramane la puterea bloggurilor mai cunoscute sa „seteze piata”
Dar este atat de placut sa obtii o reducere. Este o maniplare al interlocutorului, reducerea.
Negocierea este tot timpul cheia succesului. nu negociaza doar cei ce nu stiu a o face, nu?
Joaca economiei instiga multe voci la dezbatere dar pana la urma si la coada, batalia nu se da decat intre 2: cel ce lucreaza si cel LUCRAT! :))
hai zoso, un discount de text la articole, la astia care se plang ca ai bannere si esti comercial, comercialule care esti. pune si tu numai the_excerpt free si da-le astora peste nas cu content pe bani. exista plugins
Foarte tare poza, la fix in context :))