Producătorul de jocuri King e condamnat la pieire

The I.P.O. is no surprise, given King’s domination of the booming mobile-game business, but it’s likely to end badly, because King is part of a venerable tradition: the one-hit wonder. Like Coleco, with Cabbage Patch Kids, or Ty, Inc., with Beanie Babies, King’s business is dependent on its one star product; although the company has more than a hundred titles, almost eighty per cent of its revenue comes from Candy Crush. King has done a great job of making money from the game, and of keeping it fresh, but Candy Crush is still a fad, and, like all fads, it will fade. Indeed, as King’s filing makes clear, the number of people who pay for the game has already begun to taper off, as have sales and profits. (sursa)

Zynga oare ce mai fac?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

14 comentarii

  1. Zynga au disparut si din media, nu doar din preferintele utilizatorilor :-)

    00
  2. Un mic faliment pentru King.com m-ar unge pe suflet. Pentru ca dau teste cretine la angajare, ceea ce ar fi acceptabil. Dar pentru o companie care traieste din telefoane mobile si tablete sa nu dea un mail de refuz este de porc.

    00
  3. La fel cum si facebook se duce in jos de cand a devenit publica… sau nu

    00
  4. Zynga au cumpărat alte firme mai mici și merg pe burtă, îi lasă să-și vadă de treabă. De exemplu, NaturalMotion/Boss Alien cu CSR Racing, CSR Classics și ce mai au.

    King încă stau bine. Și au șanse să mai stea, pentru că au un oarecare sens al direcției, știu cum să se orienteze. Mi se pare că au învățat câte ceva din greșelile ăstora de la Zynga.

    00
  5. Acum ceva saptamani erau tare activi pe linkedin cu invitatii la interviu &stuff.

    00
  6. Mi-ar place sa-i vad in faliment rau de tot pentru simplul motiv ca jocul Candy Crush este 100% copia unui joc numit CandySwipe, joc dezvoltat de un freelancer cu 2 ani inaintea versiunii king.com .
    Mai mult decat atat, King.com au incercat sa inregistreze ca trademark cuvantul ‘Candy’, chipurile pentru a-si proteja jocul de ‘incalcari frecvente ale drepturilor de copywright’.

    https://imgur.com/1sTuj5r.png

    00
  7. Pai avem o noua bula tehnologica, umflata treptat cam de cand nenea Jobs a lansat aifonu’. E ca la bula www de acum 16 ani, investitorii speculativi baga bani in orice prostie cu numele „mobile” in ea iar startup-urile au golit deja piata de developeri, impingand in sus salariile si implicit piata imobiliara si costurile vietii prin zone gen Silicon Valley sau mai aproape de noi, in Dublin. King a venit in Romania sa salveze bani si atat. Eu m-as ingrijora nu atat de falimentul King cat de pleznirea bulei asteia.

    00
  8. Rovio, încă o duce bine, dar trebuie sa bage Angry Birds pe orice căcat.

    00
  9. Daca e sa ma iau dupa ce scrie Surowiecki as sta acasa in pat si mi-as plange de mila. Realitatea este ca nenea nu prea stie sa citeasca o structura de profit sau e rau intentionat. Cele 80% din Candy Crush sunt numai venitul de la divizia de Mobile. Venitul la tot King.com vine majoritar din portalul de mini tranzactii pe care il detine (putin peste 50%) si advertising online (din care cel mai mult vine chiar de pe king.com). Deci King e departe de a muri…Modelul lor este ca produca (au un framework care permite producerea de jocuri doar prin re-skining si modificarea unor parametri) sau sa cumpere un numar imens jocuri foarte ieftine si sa le arunce pe piata. Ce se prinde, e luat, curatat si re-impachetat si revandut la prosti. Candy Crush a avut cel putin 5 variante pana la aia care a prins in masa.

    00
  10. @Perkele: Rovio are un produs și-un brand – Rovio vinde AngryBirds pe ORICE ALTCEVA în afară de mobil.

    Zynga trăiește bine merci – și o să continue să trăiască. Trebuie înțeles că dincolo de scorul de la bursă mai există o realitate: Zynga și King au suficient de mulți bani încît să îngroape toate poveștile din mass-media despre oamenii obsedați de jocurile casual. Cît timp nu ajunge în mass-media o poveste tragică virală cu un om care și-a distrus viața jucînd Candy Crush Saga sau Farmville, Zynga și King o duc foarte bine. La fel ca, de exemplu Popcap. Cîți își mai amintesc de PopCap, care sunt Zynga de acum 10 ani? Yeah. Exact. Dar trăiesc foarte bine în anonimat. Dau clienților chestia de care au nevoie.

    Și în cele din urmă asta e tot ce contează.

    00
  11. Este prea negativist articolul. Astfel de companii investesc în sute de titluri și caută unul singur care să aibă succes masiv, precum Candy Crush.

    Același lucru și cu Rovio, au făcut 50 de jocuri până au găsit succesul cu Angry Birds. Dacă fiecare al 50-lea le va aduce bani mulți, e suficient pentru ei.

    00
  12. candy crash saga succes masiv?!?o timpenie enervanta,care-ti impune sa cumperi tot soiul de extraputeri si alte prostii.un joc programat de niste minti bolnave!

    00
  13. Jocul candy crash este cel mai frumos joc…. ce are? este doar un joc!

    00
  14. Da e super jocul! si eu joc toata ziua candy crash.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.