Politică: momentul perfect pentru mizerii

Situația politică de acum, în care USL minte și fură și uită că trebuie să și facă treabă e perfectă pentru ei, pentru că n-are cine să îi tragă de mânecă. Cei 70% care i-au votat nu vor să recunoască ce tâmpenie au făcut, că ar însemna că toți ăia care spuneau că, oricât de nasol ar fi Băsescu, PSD e și mai rău, ar fi avut dreptate. De aia se bagă capul între urechi și se merge pe burtă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

82 comentarii

  1. Basescu, Ponta, Nastase, Ciorbea, Vasile si mai stiu eu care…eu as vrea sa stiu cand a fost bine? Sub care dintre astia a fost asa de bine, incat sa ii laudam? Toti sunt niste mercenari, platiti de popor.

    00
  2. Incercasem sa ii pun o intrebare unui bloger ( Ce „minuni” ar trebui sa mai faca tonta pentru a admite ca baselu a fost mai bun) si normal ca mesajul nu a trecut de moderare pt ca ca sunt basist … :). Asta e raul cel mai mare in ziua de azi. Cine e impotriva lui tonta inseamna clar ca e basist … dupa conceptia unora.

    00
  3. Astia ar merita executati pe capete. Numai pentru toate rahaturile pe care le-au facut acu’ in ultimele zile. Si niste alegeri anticipate.

    E de inteles ca odata ajuns la ciolan nu te poti abtine sa nu te infrupti, da’ sa bagi o intreaga tara in cacat doar ca sa-ti ramana doar tie ciolanu’.. mi se pare trist. Din pacate pe astia ii avem si chiar daca unii dintre noi (vezi cazu’ meu) se duc sa-si anuleze voturile pentru ca n-au cu cine vota tot de ei avem parte..

    00
  4. @pch
    tonta e doar o marioneta a baronilor.

    00
  5. Majoritatea au votat impotriva Basescu-PDL, pe principiul schimbarea sefilor, bucuria nebunilor. Urmatorul vot va fi la fel…si urmatorul…si urmatorul. Doar ca pentru o perioada nedeterminata, vom avea de ales intre USL Ponta si USL Crin. Ceea ce e mai mult decat trist…

    00
  6. Fara suparare: spune-i asta si lui Arhi!

    00
  7. Partea proasta e ca tot aia 70% vor trage mai mult.
    De bine de rau, ma descurc fara sa fi votat rosu vreodata.
    Si se descurca in general cam tot electoratul de dreapta.
    Din partea mea .. bring it on!

    00
  8. Cei 70% … din CE PREZENTA la vot?!?

    00
  9. Partea proasta pentru electoratul lor, vreau sa zic.
    De bine de rau, daca nu stai cu mana intinsa la stat si pui osu la treaba, reusesti sa traiesti decent in Romania.
    Asta daca nu ai filme in cap, faci 2 facultati (1 ajunge + munca din facultate) si trei masterate si te intrebi de ce nu te angajeaza cineva la 30 de ani (tu care esti supercalificat).

    00
  10. Hmm… problema e ca marea majoritate a celor 70% care i-au votat nu inteleg ce se intampla cu adevarat. Ei sunt atat de indoctrinati, incat refuza sau nu au puterea de a gandi.
    Atacurile sustinute de USL la adresa presedintelui, cum ca orice rahat din tara asta se intampla numai si numai din cauza lui, acopera de fapt incapacitatea lor de a guverna si le netezeste drumul pentru a fura nestingheriti.
    Prostimea crede ce vede la TV.
    Ne meritam soarta, suntem un popor de idioti, de fapt o adunatura, ca popor e mult spus.

    00
  11. La alegerile următoare vor ieși la vot doar cei stimulați de o sticlă de ulei și o pungă de zahăr iar ceilalți, care nu merg la vot pentru că „n-am pe cine vota, toți sunt la fel”, se vor plânge în continuare

    00
  12. cometraiile tale politice sunt absolut pe linga. tot plimbi aceleasi clisee ca toti habarnistii care sa dau mari analisti politici. n-a fost nicio greseala sa votezi 70% cu ponta pt ca nu s-a votat pentru ponta, s-a votat impotriva lui base – ceea ce e absolut corect. ca idiotii astia sunt la fel de prosti si la fel de ticalosi nu e vina celor 70%.

    00
    • @PCH: hai, las-o pe aia cu „la fel de proști și ticăloși”, că nu suntem copii. schimb-o cu „mult mai proști și mult mai ticăloși”.

  13. Poate ar trebui sa devenim monarhie. Oamenii au vrut mai bine, si nimeni nu credea ca nesimtirea lui Basescu poate fi intrecuta! Plus ca oamenii erau revoltati pe intreaga clasa politica, iar astia de la usl, nu stiu cum, s-au bagat in seama. Imi e scarba de ponta, basescu, de taranu’ care se plimba cu autocarul numai la proteste, de ala care isi da votul pe seminte, imi este scarba de fraza: „raul cel mai mic”, plm…. stam si ne cacam prea mult pe noi.
    Suferim cateva milioane, pt. ca ne este frica de cateva mii.

    00
  14. corcodusul, aceeasi logica de fier (eu as zice de cacat mai degraba) a avut-o (o are?) si Arhi, si el sunt sigur ca nu a votat USL pentru vreo sticla de ulei. cretinii cu scoala sunt de 1000 de ori mai periculosi decat analfabetii cretini, pentru ca au putere de influenta, mica sau mare, nu conteaza, dar au.

    00
  15. @vali: mult mai prosti – da, posibil; mult mai ticalosi – nu cred. basescu este totusi tatal lor in materie de ticalosii, ponta e mic copil, la fel si ceilalti.

    00
  16. Partide diferite, aceiasi oameni, aceiasi mentalitate. Nu se merita sa iti mai bati capul au asa ceva.

    00
  17. PCH. la parlamentare circula o intrebare. ok, ii dam jos pe astia. pe cine punem in loc? dobitocii au raspuns ca nu conteaza. ete ca conteaza. v-au futut astia de n-aveti aer. da sunteti prea prosti sa recunoasteti.

    00
  18. boss, singura diferenta este ca aia dinainte o faceau pe ascuns si cu discretie iar astia pe fata si cu nerusinare.

    00
  19. PCH :)) Sper ca esti platit pentru postarile astea. Daca sunt sincere, mi-e tare mila de tine. Cati ani aveai in guvernarea Nastase? Eu sunt din Teleorman unde Dragnea a facut atat de mult RAU si daca traiai acolo pe vremea lui Nastase sigur nu votai in veci cu PSD/USL. Astia 70 % DIN CEI CARE AU IESIT LA VOT sunt epiderma organului copendulator masculin. Daca ai votat cu astia ca sa fii impotriva PDL cred ca daca o sa iei HIV, te iradiezi ca sa faci cancer si sa nu mori de SIDA

    00
  20. @pch: foarte inocent sau extrem de masochist?

    00
  21. o dati in filosofii proaste. nu, nu conteaza pe cine punem in loc. ar conta daca am avea optiuni valabile, dar nu avem. este dovedit istoric, romania nu poate produce lideri corecti – deci asta ar trebui sa nu mai fie o miza. la alegeri s-a transmis un mesaj: faceti ce a facut basescu – va schimbam. pt ca usl-ul e format din dobitoci santajabili si ofiteri de servicii, n-au inteles asta, exact din motivul asta la alegerile de la anu’ se vor arde.
    nu sunt platit, nu stiu cine e dragnea, la mine pe buletinul de vot a fost prostul de barbu ala de la cultura si handicapatul de nicolaescu – eu pe ei i-am votat, pt ca nu voiam sa-i votez pe sulfina si cine mai era de la pdl. nu am nicio pretentie de la astia, ca stiu ca sunt prosti. nu il vrei pe dragnea – nu il vota!

    00
  22. @pch: esti pe bune?

    00
  23. „n-a fost nicio greseala sa votezi 70% cu ponta pt ca nu s-a votat pentru ponta, s-a votat impotriva lui base – ceea ce e absolut corect”
    va dati seama ca oameni cu logica asta de fier voteaza?

    00
  24. Pai sa vedem de ce a plecat pdl-ul… au scazut salariile pe timp de criza in timp ce unii au facut mai multi bani din cauza asta si s-au facut cat porcii, sau ii facea televizorul sa para grasi când le spuneau poporului ca trebuie stransa cureaua. Au pus un lant la gatul micilor intreprinzatori, iarasi, intr-un moment de criza, chestie care nu se face, si pe care orice doctor in istorie (MRU de exemplu) ar trebui sa le stie ca masuri ce avantajeaza opozitia, care minte de rupe.
    De ce usl-ul nu e atat de nasol? … Au mintit, e adevarat, dar n-am auzit sa vina cu scaderi de salarii, dimpotriva. E drept, vor si ei sa fure iar de cei 50 de bani in plus la benzina mi se rupe. A mai fost benzina 6 lei litrul si n-a mai fost asa tragedie. Când si daca se va intrege masura, va apare atunci un alt partid, de data aceasta extremist, pentru ca o fi omul de rand prost, da nu e atat de uituc, si nu-l uita pe ala care i-a luat painea de pe masa.

    00
  25. Incredibil ce spalati pe creiere. Nu pot sa cred ca mai sunt inca
    Ba USLinosilor, aduceti-va aminte, ca asa tampiti cum erau PDL-eii, NU au futut ANI si DNA, dimpotriva, in anchete si la parnaie au intrat prima data membri PDL (Solomon, Apostu, Pasat, Ridzi si altii care-mi scapa). Chiar daca au fost exercitii de imagine, uite ca pana la urma o stat si Nastase la parnaie cateva luni sa-si faca inventaru’ la oo.
    Iar netrebnicii astia de acuma kilaresc din fasa anchetele, ce sa mai ajunga la tribunal, ca sa stie ca la anu’ pot fura linistiti!
    Era Boc de 10 ori mai bun (si nu zic asta ca-s clujean), chiar daca o taiat aia 25% dela bugetari, chiar daca o ridicat TVA-ul (dar retineti, pe o scadere de 6-7% a economiei), iar cacatii astia cresc taxele pe o crestere economica (e drept firava) de 2-3 %. Pai cum pizda ma-sii sa compari mere cu pere? De pendula calulului nu coboara ei TVA-ul la 19% cum o fost? Ca sa nu mai zic de aia 0,00007 eurocenti pentru pusculita partidului.
    Aduceti in pendula investitori, ca doar astia ne mai scot din rahat, nu-i alungati cu legi si impozite tembele.
    Folositi dracului fondurile europene ca aveti bani cacalau, dar nu vreti bai uslinosilor sa-i folositi.

    00
  26. @velu, banii aia din fonduri europene nu se pot fura.

    00
  27. Ponta ca Ponta… dar azi ii Vineri 13… ce bem ?

    00
  28. @Votant USL: Ai scris „…Când si daca se va intrege masura…”. Sunt curios, ce ar insemna pentru tine sa se intreaca masura ?

    00
  29. Votantu’ USL de mai sus considera ca salariile (de la stat, a uitat sa precizeze; a uitat pentru ca el nu si-a pus problema vreodata ca sa poate „munci” si altundeva) vin din aer. Nu intelege ca salariul lui vine de la altii, luat cu forta. Nu intelege ca este infinit mai putin imoral sa nu mai dai pomana decat sa furi de la cei care produc.

    De fapt intelege foarte bine, dar mentalitatea este ca i se cuvine. Ma intreb cat crede el ca vor mai accepta sa fie furati cei care produc, pentru ca el sa faca fite, pe banii lor.

    Daca eram eu in locul lui nea’ Baselu, le reduceam salariile cu 100%.

    00
  30. @Votant USL: Cei de la PDL au scazut salariile ca sa .. se ingrase unii si altii?
    Pai bine ma, dar cine lua contracte de la stat chiar in timpul guvernarii PDL?
    Uitati ca ordonatorii de credite erau in mare parte tot la ei?
    Administratia locala era dominata de PSD + PNL, in teritoriu ei au fost permanent la putere.
    Aia de luau fonduri pentru drumuri prin TeleORBman erau de la PDL sau cum?
    Cele mai multe contracte cu statul in ultimii ani tot nea Varanu le-a luat, indiferent de guvernare. Pentru ca daca nu s-a lipit de guvern s-a lipit de sefi de intreprinderi (vezi Oltchim), de primari etc.
    Asa ca sa ma lasati cu „sunt toti la fel”.
    Asta e o mizerie prin care infloresc comunistii in tara asta.
    Si poporul „suveran” voteaza cu ei de cand are drept de vot.
    In 2004 a fost la limita, nu e ca si cum ar fi votat masiv cu dreapta. (chiar au castigat).
    PLM, intre 1990 si 1996 e ca si cum ar fi taiat PSD salariile cu 99% doar ca a mascat treaba asta cu tiparnita. Si poporul tot a votat cu ei, vezi doamne, era tranzitie. KKT.
    Daca Boc dadea drumu la tiparnita si nu scadea salariile cum ar fi fost?
    Dar stai, ca Boc a vrut sa indeplinim conditiile sa trecem si noi la euro ca toata lumea buna.
    Toata treaba e de propaganda, dragii mei.
    Iar calomnia a dezincriminat-o tot nea Base, ca sa il poata injura mai abitir dusmanii politici.
    Nu mai mancati rahat de la Gadea cu polonicu si incercati si voi sa intelegeti ceva.

    00
  31. @Votant USL sper sa prinzi si tu in Romania vreo 10 ani sub guvernarea psd, ca sa te inveti minte la fel ca si altii. Pentru oameni ca tine o sa votez acum USL, ca sa va vad cum muriti de foame impreuna cu familiile voastre de moldoveni analfabeti.

    00
  32. Nu e ca si cum ceilalti n-au facut la fel… Din pacate, asa cum zicea Razvan mai sus, votul a fost impotriva PDL/Basescu, urmatorul vot va fi impotriva USL/ PSD si tot asa. Problema mare e ca nu avem ce kkt sa votam.
    Si nu, daca ramanea PDL la putere nu era mai bine…

    00
  33. @Votant USL: sunt curios, dintre cei doi lideri ai USL, tu pe care il admiri, de care iti place, asa ca „om politic”?

    00
  34. @mIKE … treaba cu Rosia Montana, Pungesti, sunt la fel de grave precum taierea salariilor si forfetarul la care inca platesc si acum … masuri „capitaliste” ce au generat si genereaza in continuare crestere economica … in buzunarul guvernantilor si al firmelor mari alaturate acestora. Cresterea facturilor la utilitati, si ma refer la cele unde nu e posibila concurenta fara reglementare, prin masuri gen liberalizarea pietei … e drept nu a fost boc la guvernare când s-a vandut electrica de exemplu, iar la astfel de prostii, ce vor afecta in mod direct popendulatie nu cred ca va mai vota cineva cu ei si nici cu formatiuni gen miscarea populara.
    @Victor … link ca nu te cred. Iti spun din experienta proprie ca s-a trecut de la pdl la psd+pnl tocmai pentru ca cei de la conducere ori bubuiau de prostie, ori aveau alte cheltuieli prioritare. Oricum prostia se plateste.
    @pono … Painea a devenit mai ieftina de când m-am intors in tara. Inainte era comparabila ca pret cu ceea ce gaseai in tarile din UE. Cu o mancare mai scumpa cu 5 procente cred si eu ca muream de foame. TVA-ul de 24% a fost o masura utila, ce a ajutat la cresterea economica din Romania a carei industrii?
    Va intreb eu dragi comentatori de pe net … PDL-ul s-a dovedit a fi nasol, iar USL-ul incearca si ei sa nu fie mai prejos, de ce nu incercati voi sa va implicati in politica? In genul formatiunilor extremise europene, cu intalniri publice in fiecare luna, in care sa fie arati cu degetul atat leprele trecute cat si cele actuale, asa cum fac comunistii si Zorii de Aur in Grecia, sau M5S in Italia. Vreti sa ii lasati pe altii in genul lor sa ia locul actualilor guvernati? Sau Biserica?

    00
  35. PCH e si USList si dinamovist. Mai rau s-o putea? Hai spune-ne ca esti maghiar :)))

    00
  36. @bugsy … Nu sunt admiratorul vreunui om politic autohton fie el Sova, Dragnea, Videanu, Blaga, Boc, etc. Singura diferenta e ca primii sunt amuzanti de tampiti, sau mai trist, nu exista vreun om politic in Romania actuala care sa-i faca pe acestia sa arata asa cum sunt … ca niste bufoni.

    00
  37. Nu nene, s-a trecut pe baza de propaganda care tine mereu la prosti.
    Sa mergem pe varianta ta.

    PDL, guvernarea boc.
    Ipoteza:
    Au taiat salariile si impozitat pensiile cu 25%. Da,
    Au furat de au rupt. Sa zicem ca doar ei au furat cat au fost la guvernare.
    Rezultat: au luat sub 20% la alegeri.

    PSD, guvernarea Vacaroiu
    – au furat de au rupt. cand au terminat ei cu tara era prea tarziu pentru a mai face ceva 2 generatii.
    – au taiat veniturile in mod INVIZIBIL. adica invizibil pentru prosti. veniturile cresteau dar era si inflatie. Nenorocitii au tiparit bani.
    Rezultat: au luat 40% la suta la alegeri. 40 si ceva.

    Compara tu ce a facut PDL cu guvernarea Vacaroiu si Nastase, sa vezi scaderi de venituri si hotii daca vrei.
    Ca Boc si Base au iesit la TV si au anuntat taieri de salarii in loc sa tipareasca bani, asta e alta treaba. Tot niste insi de dreapta au facut leul convertibil (CDR) si nu era sa dea cu el de gard sa tipareasca bani.

    Deci nu, nene, nu e acelasi lucru.
    Si ce kkt de link vrei?
    Rezultatul alegerilor locale din ultimii X ani?
    Cauta singur pe net, eu stiu ce vorbesc. PDL nu a avut niciodata puterea in teritoriu cum nici CDR nu a avut-o.
    Pentru ca .. prosti. Multi.

    00
  38. *Pensii cu 15%

    00
  39. Trist dar adevarat. Este incredibil ce tupeu pot avea cei de la USL acum, la adapostul celor 70 %!

    00
  40. @usl & compania

    Sunt de acord cu voi: Boc a fost un mare bou ca a taiat salariile. Trebuia sa faca asa cum s-a facut in late tari civilizate (canada, spre exemplu): sa pastreze salariile la acelasi nivel si sa dea afara din bugetari. Poate aia care ramaneau in sistem invatau sa munceasca.

    00
  41. Uite ce sar basitii de cur in sus! Vorbiti de parca el nu mai face parte din cloaca politica si e fermier. Baaa! magariile astea se intampla pe mandatul lui. Dar, bine, el mereu a fost pervers, ipocrit si a stiut sa disocieze de magarii, ba mai mult, chiar sa si arate cu degetul, unele decizii in care este implicat. Basescu are un singur lucru: este cel mai inteligent, abil, bun politician roman, dar nu in folosul nostru. Vai de noi daca am ajuns sa ne certam lundu-le partea astora, oricare!

    00
  42. Problema e ca aia 70% se inmultesc mai repede decat restul de 30%… totul tine de educatie, fie ea si sexuala…

    00
  43. Velu, ma FUT in ani si dna. unelte de politie politica. mars cu anticoruptia d-aici, e doar o lozinca penibila. d-aia n-am eu basca ca e dragnea liber sa ciordeasca. ciordea oricum, e asumat.
    da, a facut adi niste parnaie de lux si ce? acum e liber si bogat
    din partea mea sa umble liberi toti, ii donez eu personal bani lu nastase si lu voiculescu, daca nivelul de trai creste e ok nu ma intereseaza ca face SI manarii. toti fac. numai nu-mi fura mie din bani

    00
  44. @Virgil, pai nu vezi cum se fut aia in vaslui? cu sau fara voia lor.

    00
  45. @Victor … in caz ca te referai la mine, fii si tu atent la rezultatul alegerilor din 1996, dupa guvernarea vacaroiu, si poate ai sa observi ca anumite lucruri se repeta, dar unii e prea prosti pentru zicala aia cu istoria care se repeta pentru cei care nu o stiu.

    00
  46. Daca Petre Tutea ar mai trai si-ar da seama ca intr-adevar a pierdut inutil 13 ani din viata.

    00
  47. @Votant USL: Treaba cu Rosia Montana si Pungesti se intampla acum, Preturile la energie electrica si gaze au crescut si vor mai creste. Taxele si impozitele locale au crescut cu minim 16% anul asta. Legalizarea coruptiei si eliberarea puscariasilor vad ca nu te deranjeaza. Deci, tot nu mi-ai raspuns la intrebare. Ce inseamna, in viziunea ta, sa intreaca masura ?

    00
  48. O descriere interesanta a votantului USL : https://www.biziday.ro/#comment-71489

    00
  49. @PCH du-te la Arhi ca faceti echipa buna. Esti zero ca si comentariu de politica….si in general

    00
  50. @mIKE … treaba cu Rosia a picat, momentan, la vot. Ghici cine mai sustine treaba cu Chevron si Pungesti? Liberalizarea pietei energiei electrice a inceput in 2005 când s-a vandut electrica (ghici ce guvernare?) iar proiectul de lege a fost promulgat in ce guvernare?
    Pana acum, USL-ul, cu toata gasca lui de hoti e peste PDL si ce bucati mai e din el.

    00
  51. Da, la 1996 ma refer.
    Veniturile reale au scazut intre 1992 si 1996 mai mult decat cu 25% dar prostimea nu a observat. PDSR nu s-a dus sub 20%.
    Ei au mascat chestia prin inflatie, au tiparit bani in prostie, nu au avut CURAJUL sa reformeze bugetul.
    A venit CDR a pus finantele tarii in ordine, iar au venit socialistii 4 ani.
    A venit Boc, iar a pus finantele in ordine, acum iar au venit socialistii.
    Numarul de prosti e constant, ai dreptate, istoria se repeta.
    Cum plm sa te lauzi ca esti votant USL?

    00
  52. @Victor
    Nu, nu a observat … de asta a „castigat” alegerile pdsr atunci. Pentru ca lumea nu a observat. Dar macar concluzia ramane aceeasi … scazi veniturile popendulatiei cu mai mult de sa zicem 10% … ti-o iei la alegeri :).
    cdr n-a facut nimic 4 ani de zile cu tot cu cei 15000 de specialisti.
    Au venit iara socialistii si iarasi nu au facut mare lucru 4 ani de zile.
    Au venit liberalii, care de bine de rau au facut ceva in perioada aia, cred ca cea mai importanta decizie fiind cota de 16% … banuiesc ca lor le apartine. Dar s-au incapatanat sa isi promoveze „valorile” + alte tampenii si astfel au venit celelalte „valori”.
    Boc :)) … forfetar, reducerea salariilor, borduri, tva de 24% peste noapte … adevarate masuri ce redreseaza finantele unei institutii ;).

    00
  53. partea proasta este ca cei „70%” reprezinta doar 25% din numarul total de votantii si partea trisa este ca jumatate dintre cei care plangeti acum pe bloguri nici nu ati iesit din casa acum 1 an .

    00
  54. @Victor
    1.Cel mai bun ministru de finante dupa 90 a fost Mihai Tanasescu
    2. Mircea Ciumara a fost un dezastru pentru finantele Romaniei
    3. Petre Tutea…..

    00
  55. 3 cuvinte tineti minte, NATI MEIR presedinte!

    00
  56. wow, ce tea party de basisti veritabil aici

    00
  57. for fellow nerds https://imgur.com/b5z3Naa ar tb sa-i fac pe toti ca ma pricep :)

    00
  58. acum nu imi dau seama daca te citesc asa de multi trolli sau idioti.

    00
  59. Bai, @Flate, in logica ta de fier-beton ruginit, ia explica tu cum pot aia sa faca manarii, dar in acelasi timp sa nu fure de la tine? Hai ca-ti zic eu: numai daca esti dintre ei si numai daca furi cot-la-cot cu ei. Te visezi tu mare combinator, dar stai calm, ca deocamdata esti doar furat.

    Altfel, doar nu ai si tu vreo idee ca bani pica din cer. Tati, daca fac manarii, prin definitie, fura. Ca asta inseamna sa faci manarii = sa furi.

    00
  60. @flat: Nu reusesti sa faci o flotare logica simpla: coruptia este principala sursa de saracire in Romania!
    Nu e nici lenea proverbiala a romanului, nici balcanismul lui, Este pur si simplu furtul banilor publici si lipsa reformelor si a investitiilor.
    Deci daca ar functiona Justitia, ANI, DNA, DIICOT si toate celelalte ca lumea, ai vedea ca lumea in care ai fi putut trai, ar fi fost mai buna.
    Bani au fost pentru toate reformele si toate infrastructurile pe care le-am dorit. Dar nu s-au investit cu cap, s-au furat.
    Ai fi avut un nivel de trai superior asa cum sustii ca vrei, daca politicienii nu ar fi furat.
    Nivelul de trai nu poate sa creasca cu coruptia (=furt din banii publici) in floare! Principiile tale se bat cap in cap, se anuleaza reciproc.

    00
  61. @Jerome
    1. Cu Tanasescu sunt povesti vanatoresti. Revezi propaganda.

    2. Ciumara a platit imprumuturi angajate cu scadenta „pe termen scurt” in conditiile in care au facut leul convertibil. A trebuit sa taxeze tot ce respira. Leul devenit convertibil, s-a dus in sus odata cu toate preturile. Am aflat atunci „the hard way” cat valoram in lume. Gata cu vrajeala.

    Adica nu au mai putut tipari bani si au insanatosit toata economia (restructurari, faimoasa ordonanta etc).
    Propaganda din nou, a pus „taxa pe scaunul din carciuma”. Rahat.
    Nici intre ’96 si 2000 localele nu au fost castigate de dreapta, cu tot ce inseamna asta .. inclusiv presa.

    3. Probabil te referi la anii de temnita pentru poporul nevrednic. Ma gandesc ca nu zici de caii lasati liberi spre Budapesta. :)

    Nici acum si nici in alte vremuri nu a inventat cineva apa calda in legatura cu iesitul din crize economice.

    Sunt cateva variante clare:

    0. deficit marit cu accent pe investitii. daca e criza „micuta”.
    1. austeritate (Ciorbea, Boc)
    2. taxe marite (Ponta, Ciumara)
    3. inflatie (Vacaroiu)
    4. razboi (GW Bush jr. et co.)

    Ar fi si solutia „externa”, cu credite. Care pot sa mearga in investitii sau consum. Nu e fezabila, e bine sa iei creditele cand esti pe val, sa te dezvolti. Te imprumuti pe criza, te imprumuti scump.

    Variantele 3 si 4 nu merg la noi, inflatia (tiparire de bani) pe motiv de UE iar razboiul e evident de ce nu e fezabil in cazul nostru.

    Ramanem sa alternam intre deficit, austeritate si taxe.

    00
  62. Lumea sta cu capul intre urechi pt ca nu si-a facut iluzii la vot.
    Stia ce voteaza, ca doar mai fusesera.
    Dar gasca PDL trebuia sanctionata. Nu se putea altfel.

    00
  63. O sa ma rezum la a constata ca atata timp cat comentariile vor contine in principiu jigniri – cretin, intretinut, hot etc – dialogul este imposibil. Daca eu vin si ii spun cuiva ‘dobitocule, uite de ce gresesti’ sunt sanse ca respectivul, oricat de bine intentionat ar fi, sa se blocheze la ‘dobitocule’ si orice sansa de discutie sa dispara.

    Seria asta de articole ar putea fi interesanta si, cine stie, ar putea genera discutii folositoare. Din nefericire aici incepe sa apara fenomenul utilizatorilor Hotnews: eu stiu totul, doar eu stiu totul, si cine nu e 100% de acord cu mine e un dobitoc. Trist si inutil.

    00
  64. bai uslasi terminati ,spalati pe creiere de badea si gadea, voi credeti ca produceti vreo emotie cuiva cu apelativul ‘basist’?adica daca ,consider ca aceasta adunatura de penali adunati sub numele usl este cea mai ticaloasa si incompetenta conducere pe care a avut-o tara asta vreodata tre ‘ sa ma consider basist? FIE!

    00
  65. O sa ma rezum la a constata ca atata timp cat comentariile vor contine in principiu jigniri – cretin, intretinut, asistat social, mai nou si bugetar si pensionar sunt termeni folositi ca insulte – dialogul este imposibil. Daca eu vin si ii spun cuiva ‘dobitocule, uite de ce gresesti’ sunt sanse ca respectivul, oricat de bine intentionat ar fi, sa se blocheze la ‘dobitocule’ si orice sansa de discutie sa dispara.

    Seria asta de articole ar putea fi interesanta si, cine stie, ar putea genera discutii folositoare. Din nefericire aici incepe sa apara fenomenul utilizatorilor Hotnews: eu stiu totul, doar eu stiu totul, si cine nu e 100% de acord cu mine e un dobitoc. Trist si inutil.

    00
  66. @Mihai – In oglinda comentariul tau ar suna asa:

    bai basisti terminati ,spalati pe creiere de turcescu si tapalaga, voi credeti ca produceti vreo emotie cuiva cu apelativul ‘usl-ist’? Adica daca consider ca aceasta adunatura de penali adunati sub numele PDL este cea mai ticaloasa si incompetenta conducere pe care a avut-o tara asta vreodata tre ‘ sa ma consider USL-ist? FIE!

    Asta e genul de pozitie care nu duce nicaieri. Nu ai cum sa ingradesti dreptul cuiva de a crede ceva. Tot ce poti cere e deschidere in ascultarea unor argumente noi, dar pentru asta trebuie sa aduci argumente, nu insulte.

    00
  67. NOU
    #69

    Basescu, pana acum, este singurul care a inceput sa mai aresteze dintre ei. Cine se gandea ca-l vom vedea pe Nastase sua Becalli la inchisoare ? Si daca as putea, l-as vota iarasi pe Basescu, in principal pentru acest lucru, sa aresteze din ei.

    00
  68. Cred ca putem trage concluzia ca nu toti, dar 99% din sustinatorii lui Basescu, sunt de genul – Noi avem dreptate, voi sa taceti in p…. m…
    De aici s-ar putea trage cateva concluzii extrem de interesante, insa un comentariu foarte lung, nu mai este un comentariu.

    00
  69. Nu ma pot abtine sa nu spun ca plusurile de la comentariul cu Petre Tutea, m-au amuzat teribil.

    00
  70. @Jerome: nu e vorba de Basescu.
    E vorba de comunisti, cu tot ce reprezinta ei.

    00
  71. @Victor
    Sunt convins ca esti tanar, asa ca ai circumstante atenuante
    Care comunisti mai ?
    Terminati oameni buni cu prostiile astea de indoctrinare.
    Ca in politica sunt profitori, banditi si hoti, absolut de acord.
    Dar comunisti ?
    Voiculescu o fi fost securist, absolut de acord, dar sa spui ca acum este comunist ?
    Pai este primul care lupta pentru apararea propietatii private, ca doar nu o vrea sa o imparta cu masele.
    Ponta este de stanga, absolut corect, dar comunist ?!?
    Dragul meu copil, dupa ce o sa cresti, o sa intelegi ca este bine sa treci prin propriul filtru ce ti se spune, indiferent din ce parte, nu o sa inghiti pe nemestecate.
    Scuze pentru comentariul asta lung, dar cand vad copii care vorbesc de au citit pe wall-ul de la facebook, parca ma ia la lingurica.

    00
  72. ia povesteste-ne tu jerome ce de porc au fost basescu si boc si ce bine se traieste la guvern in timpul lui ponta

    00
  73. @Jerome:
    Iti multumesc pentru raspuns.
    Intr-adevar, pot spune ca sunt tanar (28 de ani).
    Cand zic comunist nu ma refer la calitatea de membru PCR.

    Ma refer la mesajul pe care il transmit catre public, la „doctrina”, daca putem vorbi de asta in Romania.
    Ei sunt in mod oficial socialisti. Din punctul meu de vedere socialistii sunt niste comunisti care nu au curaj sa spune pe fata ca sunt comunisti.
    Care cred sau spun (de ochii lumii, pentru voturile prostilor) ca e bine sa distribuim in mod egal banii statului (in cazul nostru, saracia).
    Oamenii astia au cuvantul „socialist” in denumirea aliantei.
    Ei refuza sa transmita poporului mesajul corect, in situatia de fata;
    „s-a terminat cu ajutorul de la stat, e fiecare pentru el, puneti mana si munciti”.

    Ii mai numesc comunisti pentru ca au mesajul promovat multa vreme in Romania comunista dar si in prezent:
    „noi suntem cei mai destepti, noi suntem in stare sa facem aia si pe cealalta, avem cele mai tari fabrici, cei mai buni ingineri, strainii vin sa ne fure”.
    Ce se intampla acum la Pungesti e si meritul USL. Inainte sa fie la putere au participat cu toate fortele la aprinderea spiritelor in zona, la propaganda impotriva gazelor de sist. La dracu, era si in motiunea de cenzura cu care l-au dat jos pe MRU.

    Realitatea e cu totul alta.
    Suntem praf, statul e praf, nu avem cum sa ne dezvoltam „prin noi insine” (mesaj al PL din alte vremuri, cand liberalii erau considerati de stanga).

    Nu ai cum sa dezvolti nimic in Romania prin forte proprii.
    Nu avem oameni. Poate avem orice altceva (resurse, pozitie, bla bla) dar nu avem oameni.

    Tot ce a fost in proprietatea statului s-a dezvoltat in mod ineficient (in timpul PCR) si a fost falimentat foarte repede (dupa revolutie).
    O mana de olimpici nu dau nota intregului popor.

    Daca maine ai putea sa alegi pe spranceana 10000 de romani pe care sa ii pui in administratie si in niste companii de stat care sa preia toate industriile (ca monopol) vei constata ca nu ai pe cine sa alegi.

    PSD mai are ceva. Nu am cum sa dezlipesc eticheta de „comunisti” de pe fruntea lor dupa toate mizeriile facute imediat dupa revolutie.

    Indiferent daca spui ca sunt tanar, daca nu am trait pe pielea mea diferite lucruri, daca nu am trait comunismul de pana in 1989, cand aud „doctrina socialista”, „sa avem grija de oameni”, „am marit pensiile”, „marim taxele progresiv” s-a terminat.

    Gandeste-te ca oamenii astia incearca acum sa incrimineze din nou calomnia.

    Oricat au furat PDListii, nu au cum sa egaleze ce s-a intamplat intre 1990 si 1996. Atunci s-a intamplat ceva foarte grav si nu ma refer la devalizare.
    Pe langa „liber la furat”, atunci s-au taiat aripile celor care sperau ca se poate schimba ceva. In anii aia romanii s-au convins ca nici generatia de atunci nu va prinde vremuri mai bune.
    Ca „la vremuri noi, tot noi”.

    Pentru a vedea cum lucreaza, gandeste-te la un singur caz, la primul scandal al guvernului actual – cazul Grajdan.
    A uitat toata lumea de atunci dar oamenii astia asa au inceput guvernarea.
    Cazul ala singur e mai grav decat orice a facut Boc in toti anii lui de mandat.

    00
  74. @Victor
    Ce ai scris (cam lung totusi) este perfect adevarat.
    Problema mea cu sustinatorii lui Basescu, nu este atat mesajul, cat forma lui adresare.
    Realmente m-am saturat de genul asta de politica agresiva, de dialog bazat pe rude care au plecat dintre noi, pe radicalismul dus la extrem.
    De exemplu cand aud -Voiculescu sa fie bagat la puscarie ! Cutare ministru sa fie arestat !
    Care e diferenta intre sustinatorii lui Vadim si cei ai lui Basescu ?
    Unuii ziceau sa fie impuscati pe stadioane, voi sa fie bagati la puscarie.
    Lege ?
    Justitie ?
    Da-o in masa ! Nu conteaza ! Noi stim ce e drept si corect in Romania !
    Romania o sa fie o tara europeana, acum din pacate nu este, cand romanii vor intelege cu adevarat ce inseamna o democratie autentica.
    La noi, doar s-a mimat acest lucru.
    As mai avea multe de spus dar un comentariu chiar nu trebuie sa fie prea lung :)
    Toate bune

    00
  75. @ Victor – asa, cu titlu de exemplu, cel mai ridicat nivel de trai, incluzand aici invatamant, sanatate, transport public, siguranta cetateanului etc – e in tarile nordice, unde impozitele sunt mari dar coruptia si evaziunea tind spre zero. Mai mult, toate statele ar trebui sa aiba grija de oameni – spre exemplu, SUA subventioneaza pretul benzinei, pentru ca americanii sa-si permita sa foloseasca masinile, pentru ca industria auto sa produca, pentru ca sute de mii de oameni sa aiba locuri de munca. De fapt, daca vrei sa mergi pana la capat, insasi ideea de stat inseamna oameni care se aduna la un loc pentru a face totul mai usor pentru fiecare, de la aparare pana la economie.

    Nu vreau sa spun ca exemplele de mai sus, adica organizarea statelor nordice sau subventionarea pretului combustibililor de catre SUA sunt exemple neaparat bune, vreau doar sa spun ca o pozitie extremista precum o ai tu e, aproape sigur, gresita.

    00
  76. citind threadul de comentarii, imi dau seama ca pdl a fost primul partid care a inceput sa comunice pentru tineri. prin 2008, cred. Si le-a iesit. Celelalte partide s-au bazat pe votul maturilor/pensionarilor, ca tinerii nu voteaza. Asa e, dar cresc.

    00
  77. @Jerome: cand te alegi si demisionezi de doua ori ca sa prelungesti pronuntarea unei sentinte, in speranta ca intre timp schimbi procurorii, presedintele sau legea, cred ca putem vorbi de Voiculescu fara a ne asemana cineva cu Vadim.
    Iar abuzuri prin intermediul justitiei .. mergi inapoi spre 2000-2004 si vei vedea acolo abuzuri.
    @Jordan: modelul suedez a murit de mult timp, chiar si in Suedia. Cand il promova Iliescu in anii ’90 el era deja schimbat de mult timp in tara mama.
    Noi mergem cu treaba asta „modelul suedez” pentru ca am auzit la noi dar ei au fost mereu o economie de piata.
    http://www.socialistworld.net/2009/10/26/sweden-is-sweden-socialist/

    Iar comparatia cu Suedia si Norvegia nu e valabila pentru noi.

    Vorbim de niste tari MARI cu popendulatie MICA, tari libere dupa WWII, care au facut in anii 50 ce refuzam noi sa facem acum. Au vandut resurse naturale. Multe multe resurse.

    Au dezvoltat fabrici (private), educatia, si acum traiesc din asta. Ei au deja popendulatia EDUCATA. Noi nu avem bani sa ne educam popendulatia.
    Norvegia – 15 locuitori/km2, 5 milioane de locuitori
    Suedia – 20 locuitori/km2, 9 milioane de locuitori
    Finlanda – 15 locuitori/km2, 5,5 milioane de locuitori
    Citeste sectiunea de economie de la aceste tari si vei vedea ca si azi exporta multe resurse naturale, mai mult sau mai putin prelucrate. Au depasit 50% din PIB cu serviciile dar asta pentru ca au acumulat o perioada buna din vanzarea de resurse.

    Socialistii de la noi pun caruta in fata boilor (lol), Hai sa dam ajutoare acum, sa tinem popendulatia indobitocita, sa pastram tot la stat, sa ne mentinem functionarimea in administratie in numere foarte mari, ca vom vedea noi ce va fi.
    Adica dupa ce vor pierde si ei alegerile, dupa 2-3 cicluri electorale, va vedea guvernul de atunci ce va fi.
    Care guvern de dreapta va veni in 2020 si va trebui sa ia masuri drastice (din nou, vezi 1997) si va pierde din nou capital politic, iar vor veni socialistii vreo 8 ani (din 2024 incolo).

    Baietii astia nu misca nimic, sa nu supere bravul popor, aparator al crestinatatii, care a luptat cu turcii in timp ce francezii ridicau catedrale.

    Nu sunt extremist, pot statele sa isi protejeze cetatenii dar nu se poate sa fie asta ideea principala.

    00
  78. Jerome vorbeste in Lozinci. Idei putine si fixe de genul: Tara divizata. Ura (ca antenele au propovaduit iubirea). Voiculescu ofera locuri de munca.blah blah blah. Le auziti de 10 ani la ntene. Nici macar nu sunt originale.

    00
  79. @bogdand zice: „Fara suparare: spune-i asta si lui Arhi!” și 117 persoane îi dau like; așa se dă muie fină.

    00
  80. Salut, acu ceva timp am fost etichetat basist pe acest blog, acum vad ca totusi se poate mai rau si ca am avut dreptate, Basescu nu e cel mai mare rau care ni se putea intampla, asa cum afirma posesorul blogului.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile