Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
16 comentarii
NOU
#1
bloghita
Ti le dau pe ale mele. Se potrivesc perfect la tine
00
NOU
#2
Dan Andrei
Plus ca are prea multi inch si nu mai e loc de balon la cauciuc.
00
NOU
#3
TyT
In Germania (cred ca si la noi in Ro) este o solutie care miroase otzet , care se pulverizează pe jante si le curata super bine .
Le face un fel de degresare. Dupa pulverizare si un jet de apa , sunt ca noi .
Azi ti-ai luat Megane RS?
Jantele de genul asta se umplu de praful placutelor de frana, care se depune intr-un strat cleios, dar se curata destul de usor daca aia de la spalatorie au putina rabdare. Pe langa faptul ca arata atat de bine, nu sunt chiar greu de curatat.
00
NOU
#6
Liviu R.
Adevarul e ca e scump pentru spalatoriile auto sa aiba splendorlega sau orice alt lichid de curatare a jantelor.
00
NOU
#7
Fuzz
Vara se mai poate da cu solutie pentru insecte de la Petrom – le curata foarte bine.
00
NOU
#8
baxt
E ca si cum ai fi pus o poza cu una buna rau pe care o f00ti cu comentariul, „nu va luati femei bune de maciuci ca se intretin greu”!
Janta e belea, daca asta ai pe masina.
00
NOU
#9
alioja
@zoso> congrats mister. fine, very fine trolling
00
NOU
#10
George
Nu e vorba ca se murdaresc cat e vorba ca sunt foarte mari iar drumurile din Bucuresti lasa de dorit. Sa nu mai zic de comfort. Eu nu as renunta la dimensiunea standard ( 15 sau 16 inch ) pentru nimic in lume. Cel putin nu cat stau si umblu prin Bucuresti.
Se curăță greu că habar nu ai cu ce să le cureți. Dacă ai investi timp în întreținerea mașinii ai vedea că sunt niște soluții precum Sonax Full Effect îți curăță jantele în câteva minute.
Desigur, mă refer la particulele de la plăcuțele de frână impregnate în lacul jantelor. Pentru mizeria grosieră există totdeauna șampon.
Hint : Nu este în supermarket-uri și btw, toate-s de rahat de acolo.
Cel mai mult mă enervează că mulți au mașini scumpe dar merg la spălătoriile de cartier și dau cu soda aia caustică(spumă activă) pe mașină și deteriorează toate plasticele sau mătuiește vopseaua în timp.
Apropo, cu spumă activă se spală tractoarele, nu mașinile, pentru mașini există altceva.
Ia și mănâncă cum se spală o mașină.
Poți să ai mașină de 300 de cai dacă nu o întreții pe măsura valorii sale.
La cum te lamentezi, era potrivit „O, Janta auto!”
00
NOU
#13
Driver
In Romania janta de tabla, fara capace inutile, e cea mai buna.
00
NOU
#14
johnilo
fain RS cu tot cu jante . te-ai dat cu el?
00
NOU
#15
vali
@johnilo: nu, n-am fost invitat, că nu sunt client renault.
NOU
#16
dabija
…Să-mi aduc aminte când mai am ideea să îmi iau jante noi, să nu îmi iau din astea cu multe ramificații. Se adună jeg mult pe ele și se curăță greu…
Poate e mai bine sa-ti iei capace ca se curata usor,sau mai bine lasi alea de tabla ca nu se cunoaste jegu pe ele.Pe bune ? Spune-mi ca ai glumit !
Ti le dau pe ale mele. Se potrivesc perfect la tine
Plus ca are prea multi inch si nu mai e loc de balon la cauciuc.
In Germania (cred ca si la noi in Ro) este o solutie care miroase otzet , care se pulverizează pe jante si le curata super bine .
Le face un fel de degresare. Dupa pulverizare si un jet de apa , sunt ca noi .
Trebuie sa traiasca si aia de la spalatoriile auto
Azi ti-ai luat Megane RS?
Jantele de genul asta se umplu de praful placutelor de frana, care se depune intr-un strat cleios, dar se curata destul de usor daca aia de la spalatorie au putina rabdare. Pe langa faptul ca arata atat de bine, nu sunt chiar greu de curatat.
Adevarul e ca e scump pentru spalatoriile auto sa aiba splendorlega sau orice alt lichid de curatare a jantelor.
Vara se mai poate da cu solutie pentru insecte de la Petrom – le curata foarte bine.
E ca si cum ai fi pus o poza cu una buna rau pe care o f00ti cu comentariul, „nu va luati femei bune de maciuci ca se intretin greu”!
Janta e belea, daca asta ai pe masina.
@zoso> congrats mister. fine, very fine trolling
Nu e vorba ca se murdaresc cat e vorba ca sunt foarte mari iar drumurile din Bucuresti lasa de dorit. Sa nu mai zic de comfort. Eu nu as renunta la dimensiunea standard ( 15 sau 16 inch ) pentru nimic in lume. Cel putin nu cat stau si umblu prin Bucuresti.
Se curăță greu că habar nu ai cu ce să le cureți. Dacă ai investi timp în întreținerea mașinii ai vedea că sunt niște soluții precum Sonax Full Effect îți curăță jantele în câteva minute.
Desigur, mă refer la particulele de la plăcuțele de frână impregnate în lacul jantelor. Pentru mizeria grosieră există totdeauna șampon.
Hint : Nu este în supermarket-uri și btw, toate-s de rahat de acolo.
Cel mai mult mă enervează că mulți au mașini scumpe dar merg la spălătoriile de cartier și dau cu soda aia caustică(spumă activă) pe mașină și deteriorează toate plasticele sau mătuiește vopseaua în timp.
Apropo, cu spumă activă se spală tractoarele, nu mașinile, pentru mașini există altceva.
Ia și mănâncă cum se spală o mașină.
Poți să ai mașină de 300 de cai dacă nu o întreții pe măsura valorii sale.
La cum te lamentezi, era potrivit „O, Janta auto!”
In Romania janta de tabla, fara capace inutile, e cea mai buna.
fain RS cu tot cu jante . te-ai dat cu el?
@johnilo: nu, n-am fost invitat, că nu sunt client renault.
…Să-mi aduc aminte când mai am ideea să îmi iau jante noi, să nu îmi iau din astea cu multe ramificații. Se adună jeg mult pe ele și se curăță greu…
Poate e mai bine sa-ti iei capace ca se curata usor,sau mai bine lasi alea de tabla ca nu se cunoaste jegu pe ele.Pe bune ? Spune-mi ca ai glumit !