Am fost si in postura fericita de a avea in curtea noastra exemplele acelea pozitive despre care clientii zic "As vrea si eu o campanie ca aia!". N-a fost necesar sa ni se dea exemple de campanii frumoase de online din alta parte, am avut noi ce sa le propunem.
Dimpotriva, am oferit noi industriei benchmark-ul pentru cateva campanii reusite de digital.
Asta declară omul într-un material IQAds. Şi are dreptate. Campania cu Delfinii Maidanezi e furată după una din Olanda, aia cu Urăşte după una din Italia şi aşa mai departe. Oamenii de la Propaganda/Armada sunt o maşină de idei luate de la alţii, idei pe care nu şi le asumă decât după şi dacă au succes.
ps: Muşat nu lucrează la Armada (cei care au copiat campania Urăşte), doar că Propaganda câştigă licitaţii pe care le execută Armada, unul dintre directorii Propaganda fiind acţionar la Armada. Sau invers.
Adică şi le asumă doar dacă au reach mare?
@Florin Ruşanu: cam aşa ceva.
mke, chiar esti inconstient, daca te cheama la intalnire la Unirii?
@Arhi: mă duc. săptămâna viitoare, când ajung în bucureşti. vii şi tu sau il iau pe demaio badigard?
Mi-a placut declaratia cum ca isi vor pastra clientii de pana acum deoarece – „vom continua sa lucram impreuna deoarece se pare ca ne-am imprietenit foarte bine.”
Doamne, ce mi-as dori si eu sa am atatia bani incat sa ma distrez dandu-i numai pe prostii.
Macar omul e sincer!
Jumatate de etaj e propaganda, jumatate e armada. Sau cel putin asa am inteles cand am fost acolo.
De la fumat le zice asa bine ?
hai, ma, arhi, ai obraz sa comentezi pe subiectul ciordelii de idei ?
@ciufutozaurus>> trimete un mesaj? rilli?