Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. ma sperie reclamele astea de cacat la asigurari…banci…

    00
  2. sa inteleg ca daca maine nu mai existi banii primiti de la asigurare o sa-ti fie de mare folos :D
    asta imi aduce aminte de asigurarea gratuita de la ing pe care o primesti cand iti faci un card….in cazut decesului ruda ta primeste 2 x suma de pe card
    ce mai avantaj :))

    00
  3. Åži parcă văd că copywriterul n-are asigurare de la Aviva.

    00
  4. Lol la reclama asta dubioasa ma uitam si eu ieri la Academia Militara sus L-) Is that supposed to attract clients!?

    00
  5. scopul campaniilor de genul asta este sa socheze si sa sperie, nu sa atraga clienti, Pyuric.

    Oricum, reclama este intr-adevar exagerata.

    00
  6. Clar iti atrage atentia. Pacat ca nu in sensul dorit de Aviva…

    00
  7. si-o cam luat muia aviva. pacat, vroiam-vreau sa imi fac pensia obligatorie la ei.

    00
  8. Eu zica ca-i buna reclama. Nu fug la ei sa-mi fac o asigurare/pensie dar ma face sa ma gindesc. Doar ca Aviva trebuie sa vina cu inca ceva dupa campania asta , ceva care sa ma faca sa-i aleg.

    00
  9. @ionut_brasov : Ok, te faci sa gandesti insa te faci sa cumperi vreun produs de la ei? Ma cam indoiesc. Eu cand o vad imi vine sa cumpar exact nu de la ei.

    00
  10. prea agresiva campania…

    00
  11. [… I mean… come on!!! that’s just sick. They should shoot their copywriter (picture via Zoso). …]

    00
  12. foarte tare adnotarea…iata de ce copywritteriii tre sa lucre in echipa.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube

Ce mai citesc alții

logan ruginit
citylink se inchide