Cred ca ideea „reclama pe blog = reclama pe (orice alt) site” tebuie sa dispara cat mai repede si sa lase loc unor mesaje bine tintite, bine scrise (adica nu 5 dolari pentru orice post, ca numai copy bun nu genereaza asta) si bine receptionate…
00
NOU
#2
koma
am apreciat replica lui zoso in care surprinde riscul pe care ti`l asumi cand bati palma cu diavolul. am anticipat ca declin al fiecarui blogger-liber momentul in care el se va angaja intr-o firma de profil(publicitate, presa, etc) pentru ca unde sunt bani multi este si ierarhie(respectiv sef) si unde e un sef este si un set fix de principii(directii) nu neaparat compatibile cu ale tale.
00
NOU
#3
add
e stupid sa spui ca blogurile sa aiba acelasi CPM ca restul saiturilor, mai ales daca e blog specializat, de nisa.
suma IQ-ului cititorilor mei de exemplu e = cu suma IQ-urilor cititorilor GSP, avand in vedere traficul lor…
00
NOU
#4
ipo
E haios faptul ca articolul din Cotidianul e incadrat la rubrica Media, desi exista si New Media :))
Inseamna ca blogurile se incadreaza pana la urma in media clasice => zoso e un fel de… ziarist!
Mda, cam sumar, dar nu prea aveau ce sa scrie. Publicitatea online romaneasca, pt publisherii cu siteuri in romana adica, este inca la pamant, parerea mea.
Cred ca ideea „reclama pe blog = reclama pe (orice alt) site” tebuie sa dispara cat mai repede si sa lase loc unor mesaje bine tintite, bine scrise (adica nu 5 dolari pentru orice post, ca numai copy bun nu genereaza asta) si bine receptionate…
am apreciat replica lui zoso in care surprinde riscul pe care ti`l asumi cand bati palma cu diavolul. am anticipat ca declin al fiecarui blogger-liber momentul in care el se va angaja intr-o firma de profil(publicitate, presa, etc) pentru ca unde sunt bani multi este si ierarhie(respectiv sef) si unde e un sef este si un set fix de principii(directii) nu neaparat compatibile cu ale tale.
e stupid sa spui ca blogurile sa aiba acelasi CPM ca restul saiturilor, mai ales daca e blog specializat, de nisa.
suma IQ-ului cititorilor mei de exemplu e = cu suma IQ-urilor cititorilor GSP, avand in vedere traficul lor…
E haios faptul ca articolul din Cotidianul e incadrat la rubrica Media, desi exista si New Media :))
Inseamna ca blogurile se incadreaza pana la urma in media clasice => zoso e un fel de… ziarist!
eeek
Mda, cam sumar, dar nu prea aveau ce sa scrie. Publicitatea online romaneasca, pt publisherii cu siteuri in romana adica, este inca la pamant, parerea mea.