Vă fac un rezumat al unei prezentări al unui om de la Facebook la orice conferinţă (ignor că de obicei prezentările sunt aceleaşi tot anul): iată noile schimbări la platforma noastră, am introdus pagini albastre, cumpăraţi ads, noul timeline va arăta aşa, cumpăraţi ads, vă puteţi tăgui pozele, cumpăraţi ads, iată ce succes imens a avut Starbucks, care e un brand necunoscut global, amazing, cumpăraţi ads, că vă ajută să atingeţi audienţa, avem 900 milioane de utilizatori înscrişi, cumpăraţi ads pentru a va vinde produsele lor, name dropping zuckerberg, am făcut doar 1% din ce ne-am propus, cumpăraţi ads, ah, v-am spus să cumpăraţi ads? Jenant.
Spre deosebire de ei, Galvea Kelly a avut o prezentare mişto şi a produs un film despre România.
Intr-adevar arata altfel orasul. Filmuletul irlandezei e mult mai bun decat toate filmuletele de promovare realizate la suprapret de Ministerul Turismului pana acum .
Şi… ai cumparat ads?
Si Tzuchenbergher se lauda sus si tare la inceptul feisbuc ca va fi o retea de socializare 100% free.
Nu e primul exemplu cum cei din afara vad orasul sau tara mai frumoase decat le vedem noi. Frumoasa initiativa.
Era previzibil ca Facebook-ul va fi omorat la un moment dat de lacomia „cumparati ads”…
Atâta hipstereală ca în videoclipul ăla n-am mai văzut de mult.
Era mai subtil daca spunea „blowjob” in loc de „buy ads”….
Ca tot venii vorba de idei inovative, recomand: … Enjoy. (nu-s afiliat, doar ca am ras cu lacrimi la ideea lor).