N-am avut niciodata incredere in firma asta. Nu stiu de ce, pur si simplu…
00
NOU
#5
Leo
Conduc o masina produsa de grupul Hyundai-KIA. Dupa aproape 5 ani pot spune ca urmatoarea masina nu va mai fi asiatica. Suspensiile sunt mizerabile, directia asistata electric suge la greu iar costurile pieselor si ale reviziilor compenseaza puternic pretul de achizitie relativ scazut si faimoasele garantii pe enshpe ani.
Am avut 1 an de zile un Megane II 1.9 dci (ala de dinainte de facelift) pe mana. La capitolul confort, asiaticele nici nu se apropie.
Tind sa cred ca impresia expusa mai sus nu e reala ci e platita.
00
NOU
#6
Ciprian Pardau
Nu ar fi rea o branduire a Daciei pe asa scenarii…apropo, urasc Kia. Ce te-a facut sa iti iei una?
00
NOU
#7
dan28
e de preferat un logan in loc de KIA, pret mic la achizitie dar costurile mentenantei sunt ridicate. Hyundai in US s-a ridicat foarte mult au iesit de design nou si au profitat de faltul ca toyota au avut probleme.
Reclame misto, dar designul Soul îmi dă dureri de cap.
00
NOU
#9
m3
De ce un design ti-ar da dureri de cap? Sau ne jucam cu_cuvinte (sic!) fara a avea proprietatea termenilor?
00
NOU
#10
Leo
@dan28 – in mare, Hyundai vinde in SUA aceleasi masini ca si in Romania dar numai la capitolul design (pe care il remarci tu). Diferentele majore sunt la capitolul motorizari si la calitate. Vezi tu, ale lor sunt facute in Coreea (la mama lor) sau in Montgomery – Alabama in timp ce ale noastre sunt facute in Turcia (in cadrul unei dubiosenii de parteneriat cu o firma locala) si mai nou in Slovacia.
Ideea este ca la noi s-au dat tepe (ori s-au testat pe noi, depinde cum vrei sa-i spui) atat cu modele Hyundai cat si cu modele KIA, in perioada 2003-2010 (sau 2011 dupa unii). De aici si faptul ca poplaritatea lor a scazut dramatic la noi, odata cu pretul de revanzare.
Si totusi, Logan-ul e mult in urma modelelor similare ale coreenilor. Uite unul din multele exemple posibile: consola de bord e mizerabila, nu are nimic de a face cu secolul XXI.
Misto rau reclamele :))
Misto rau reclamele astea la masini.
Aştept acest gen de reclame şi la Logan.
N-am avut niciodata incredere in firma asta. Nu stiu de ce, pur si simplu…
Conduc o masina produsa de grupul Hyundai-KIA. Dupa aproape 5 ani pot spune ca urmatoarea masina nu va mai fi asiatica. Suspensiile sunt mizerabile, directia asistata electric suge la greu iar costurile pieselor si ale reviziilor compenseaza puternic pretul de achizitie relativ scazut si faimoasele garantii pe enshpe ani.
Am avut 1 an de zile un Megane II 1.9 dci (ala de dinainte de facelift) pe mana. La capitolul confort, asiaticele nici nu se apropie.
Tind sa cred ca impresia expusa mai sus nu e reala ci e platita.
Nu ar fi rea o branduire a Daciei pe asa scenarii…apropo, urasc Kia. Ce te-a facut sa iti iei una?
e de preferat un logan in loc de KIA, pret mic la achizitie dar costurile mentenantei sunt ridicate. Hyundai in US s-a ridicat foarte mult au iesit de design nou si au profitat de faltul ca toyota au avut probleme.
Reclame misto, dar designul Soul îmi dă dureri de cap.
De ce un design ti-ar da dureri de cap? Sau ne jucam cu_cuvinte (sic!) fara a avea proprietatea termenilor?
@dan28 – in mare, Hyundai vinde in SUA aceleasi masini ca si in Romania dar numai la capitolul design (pe care il remarci tu). Diferentele majore sunt la capitolul motorizari si la calitate. Vezi tu, ale lor sunt facute in Coreea (la mama lor) sau in Montgomery – Alabama in timp ce ale noastre sunt facute in Turcia (in cadrul unei dubiosenii de parteneriat cu o firma locala) si mai nou in Slovacia.
Ideea este ca la noi s-au dat tepe (ori s-au testat pe noi, depinde cum vrei sa-i spui) atat cu modele Hyundai cat si cu modele KIA, in perioada 2003-2010 (sau 2011 dupa unii). De aici si faptul ca poplaritatea lor a scazut dramatic la noi, odata cu pretul de revanzare.
Si totusi, Logan-ul e mult in urma modelelor similare ale coreenilor. Uite unul din multele exemple posibile: consola de bord e mizerabila, nu are nimic de a face cu secolul XXI.