La cate intalniri au avut loc intre tren si inconstientii care au ignorat semnalele si bariera, mi se pare chiar necesar ca trenul sa reduca viteza. Le mai da o sansa …
00
NOU
#9
gigi popa
Si vorbim de o parte din cea mai importanta magistrala de cale ferata din Romania, ne mai miram ca CFR e in faliment. Am inteles ca sunt ceva fonduri europene de reparatii in zona, sa vezi atunci distractie in urmatorii ani pana termina.
Apropo de Copsa Mica, sa stii ca pe acolo poluarea e spre 0 (zero) ca nu mai prea functioneaza nimic, din ce stiu eu.
@Grasu: Au semnale de avarie a trecerii la nivel (dacă sunt arse becurile sau e ruptă semibariera trenul are roșu). În rest, vitezele cu care se circulă pe fiecare porțiune de linie sunt stabilite printr-un livret de mers pe care mecanicul locomotivei îl are în cabină.
Ele se stabilesc în funcție de configurația liniei de acolo (vitezele sunt mai mici în curbe și peste poduri sau macazuri) și de porțiunile de linie slăbită și care trebuiesc reparate.
00
NOU
#11
Filip
Mergea la consum!
00
NOU
#12
Sean
@gigi popa, de 2 ani mai exact.
Mai vin multi sa bage comentarii despre consum?
00
NOU
#13
Hunac Ceel
@Sean o fi filmarea lui arhi
00
NOU
#14
Sean
Oh, nu stiam ca-i curcan tatarul
00
NOU
#15
vali
@Sean: nu ştii nimic. crezi că eu ii iau interviu lui băsescu aşa, din aer?
NOU
#16
sxl
Clipul nu e filmat in Blaj..e la aproximativ 20 km de Blaj, la iesirea din Teius spre Blaj. E un nod feroviar acolo. Cautati pe google: nod feroviar Teius / Coslariu Nou pt detalii.
00
NOU
#17
Madalinul
Daca e cum a zis sxl atunci e zona de siguranta feroviara si asa trebuie sa mearga
… evident, consumul creste
viteza melcului ranit
Ce cauta stikerul cu sindicatul politistilor in parbriz?
… pai, creste consumul.
Bă, Zoso, cred că e normal să încetinească… Mi se pare că scrie în codul lor „rutier”. Să evite accidente and shit
Acuma stiu de ce mai intarzie trenurile la Blaj.
pai daca-i rau „drumul”…
La cate intalniri au avut loc intre tren si inconstientii care au ignorat semnalele si bariera, mi se pare chiar necesar ca trenul sa reduca viteza. Le mai da o sansa …
Si vorbim de o parte din cea mai importanta magistrala de cale ferata din Romania, ne mai miram ca CFR e in faliment. Am inteles ca sunt ceva fonduri europene de reparatii in zona, sa vezi atunci distractie in urmatorii ani pana termina.
Apropo de Copsa Mica, sa stii ca pe acolo poluarea e spre 0 (zero) ca nu mai prea functioneaza nimic, din ce stiu eu.
@Grasu: Au semnale de avarie a trecerii la nivel (dacă sunt arse becurile sau e ruptă semibariera trenul are roșu). În rest, vitezele cu care se circulă pe fiecare porțiune de linie sunt stabilite printr-un livret de mers pe care mecanicul locomotivei îl are în cabină.
Ele se stabilesc în funcție de configurația liniei de acolo (vitezele sunt mai mici în curbe și peste poduri sau macazuri) și de porțiunile de linie slăbită și care trebuiesc reparate.
Mergea la consum!
@gigi popa, de 2 ani mai exact.
Mai vin multi sa bage comentarii despre consum?
@Sean o fi filmarea lui arhi
Oh, nu stiam ca-i curcan tatarul
@Sean: nu ştii nimic. crezi că eu ii iau interviu lui băsescu aşa, din aer?
Clipul nu e filmat in Blaj..e la aproximativ 20 km de Blaj, la iesirea din Teius spre Blaj. E un nod feroviar acolo. Cautati pe google: nod feroviar Teius / Coslariu Nou pt detalii.
Daca e cum a zis sxl atunci e zona de siguranta feroviara si asa trebuie sa mearga
De plictiseala cred ca ma aruncam sub tren…
Asa se misca trenurile de marfa, mai incet, in plus vorbim de Ardeal aici