să laude şi gura noastră ceva

Îl ştiu pe Claudiu Gămulescu de pe vremea când underclick.ro publica articole originale traduse de pe useit.com.

Mai nou, se pare că face campanii online şi alte prostii de genul asta.

El e responsabil pentru „campania” cu clipul Vama (de care am scris ca a fost un fiasco până să intre ziarele pe fir, aici) şi acum îşi încearcă norocul cu un nou „viral” de mare angajament, de data asta pentru Vel Pitar.
Tonul lui din însemnarea de ieri dimineaţă, „clipul a „zburat” pe Youtube desi campania nu a fost oficial lansata” mă face să cred că e o treaă mişto de tot, auzi la noi, clipul a ajuns pe youtube înainte să apară pe teve, ce chestie supermeseriaşă. Banuiesc că la asta se reduce toată „campania virală”, 1.000€ pentru a publica un clip pe youtube, nu?

Citind articolul din evz, îmi dau seama că Vel Pitar au împins o căruţă de bani ca specialiştii să înghită şi să promoveze porcăria. Trist. Plus valoare zero. Claudiu, pe când siteul „cool” al campaniei, reclama în SecondLife şi pagina de myspace? Hai că se poate!

Au mai scris Sorin şi Costin (na mă link!).

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

18 comentarii

  1. Asta a fost pentru momentul cand ti-am atins blugul? Sau acela

    00
  2. romulus, nu tre sa fii mare geniu sa pricepi ca e o jena de campanie. claudiu face ce poate, isi lauda marfa, ca daca n-o face el, n-o face nimeni.

    ps: incearca sa nu iti faci reclama pe blogul meu.

  3. O mizerie de spot. Nimic de zis mai mult.

    00
  4. Ce sa fie, ce sa fie? inca o prostie!!!!
    Diferenta dintre un pusti de 20 de ani, cu cas la gura, si un om cu experienta in tot ceea ce inseamna online in tara asta, este ca unul arunca cu noroi, da cu bata in tot ceea ce prinde – dealtfel, un comportament specific varstei revoltate la care se afla – iar celalalt analizeaza constructiv, lanseaza „chestii”, si… spre neplacerea unora… are contactele necesare, in momentele necesare.
    Nu cred ca esti tu in masura sa-l iei in barci pe Claudiu, pentru ca mai ai mult de mancat pana sa ajungi acolo unde este el. Intre a face pipi intr-o sticla si a munci cu adevarat este o mare diferenta, pe care s-ar putea sa o percepi in momentul in care te vei coace corespunzator. Mai mult de atat, cred ca sunt putini cei care sunt in masura sa-l intrebe de mama pe Claudiu, pentru ca foarte putini sunt cei care-l cunosc. El tace si face. In stilul lui, dar face.
    Hai, te pup cu 1001 ganduri bune!

    00
  5. ce ghei e clipul. o sa prinda la gospodinele telenoveliste ce viseaza la „poolboys” in pauza „riăliti şoului” de pe b1

    00
  6. Pai ce poti cere de la un plagiator hot?

    00
  7. oricum ideea a fost buna… deja are 15 000 de vizualizari :) si fara nici un cost de difuzare

    00
  8. NOU
    #8

    hai ca e tare reclama …

    00
  9. In viral, spotul mi se pare un afront la inteligenta. Din categoria „lemon lime”. De dat exact publicului de columbieni, care inca nu e pe net intr-o cantitate importanta dpdv comercial. Cin’spe mii de vizualizari? Asa, si? :) Oricum, remarc sloganul original si plin de inteligenta de la Vel Pitar.

    00
  10. si scuze de revenire: cred ca, totusi, unii inteleg mai greu treaba asta cu viralu’. Vel Pitar baga in viral un SPOT. Adica o declinare apta si de TV, cinema etc. Incercati pe youtube cu o cautare dupa Durex Ultra Mega Thins by Brian Durex sau Ford K. Cred ca alea sint chiar „viral”.

    00
  11. Zoso, 2007. Inca discutam discutia cu articolele care credeam ca am lamurit-o ? Sunt aceleasi 9, care le-am pus si romana sa le citeasca cine are nevoie de ele. Au use.it pe ele sursa. Campanii online ? Pai cam de 8 ani fac asa ceva, credeam ca stii asta. Campania „Vama” am ajutat la propagarea ei si s-a desfasurat pe serverele lui Adi . Chiar ma bucur ca a rezistat la trafic de jumate de TerraBytes in 2 zile. Campania cu Vel Pitar chiar nu a fost lansata si nu am nimic cu campania, decat la nivel de parere. Oricum, In rest, pun doar pe seama rautatii remarcile. Si de ce nu, mi-ar placea sa explorez si 2nd si myspace, numai ca nu am timp de ele.

    00
  12. claudiu, tu o sa ai eticheta aia cu „ciorditor useit.com” pe frunte 5 ani de acum incolo.

    restul rautatilor pune-le pe seama neinformarii.

  13. lol. Sa mai faci un bine copiilor din ziua de azi pierzand timpul traducand… Totusi e bine insa ca ma citesti. Daca nu m-ai mai anuntat de nimic in ultimii 2 ani inseamna ca mai doar 3 :)
    Uite aici inca o traducere unde poate te regasesti
    Despre etichetele puse, le las tot pe seama rautatii. Numai bine.

    00
  14. copiilor? :p

    e mult de citit acolo, mai bine baga tu un ochi aici https://en.wikipedia.org/wiki/Permalinks

  15. Claudel, pentru ca noi ne stim de fix 25 de ani si pentru ca eu nu sint specialist in domeniul asta, trebuie sa-ti acord circumstante atenuante din toate punctele de vedere. Da’ pe bune, ala nu e viral. Fie ca ai sa nu treaba cu subiectul. Tu ai „voce”, e pacat s-o folosesti admirativ pentru o basinica de genul asta. Tu poti lucruri mult mai serioase si mai dibace. Mi-a zis mie o fata care a lucrat pentru tine pina de curind.

    00
  16. Claudiu, pentru ca noi doi ne stim de fix 25 de ani, pentru ca eu nu sint specialist in domeniul asta si pentru ca multe treburi de pe underclick ma ajuta destul de mult, trebuie sa-ti acord circumstante atenuante. Dar tu ai „voce” si e pacat s-o folosesti in directii gresite. Pentru unii, esti o voce importanta. De aceea cind lauzi prostii, unii tind sa te creada, altii – sa te spulbere. Eu stiu ca tu esti in stare de lucruri mult mai complicate si mai pline de miez, mi-a zis mie o fosta colaboratoare de-a ta. Deci multa bafta, dar mai decanteaza. Ala eu nu cred ca poate fi considerat „viral”. Asta asa, ca un profan al internetului.

    00
  17. deja spotul apare pe trafic.ro deci nu a asteptat sa apara la tv :)

    00
  18. Pana acum spot-ul are aprox 25K pe youtube (cumulat pe cele 3 postari) si aprox 35K pe 220.ro. Se mai adauga aprox. 50K vizitatori pe alte site-uri (reclama care insa va ‘tampona’ crestererile pe 220 si youtube). Intr-o sapatamana, cu costuri infime (sub E3K) a atins un numar remarcabil de vizitatori (100K). Probabil ca in alte 2 saptamani va fi vazut de aproape oricine altcineva de pe net cu costuri de E20k – E40k.

    Este o performanta.

    Clipul este usor de memorat, adresabil indiferent de venit si conjunctura, este inovator ca abordare desi tema este clasica, iar tema secundara ‘Cate felii, atatea posibilitati’ este remarcabila.

    Distributia via internet este o noutate in domeniu si va face prozeliti; nu in ultimul rand va fi benefica net-ului devenind un MODEL de promovare.

    Evident va starni critici si atacuri ca orice alta chestie de succes intrucat nu este o reclama anonima. Si asta este tot ceea ce conteaza!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile