The Industry e o mizerie de revistă pe principiul “mie şi prietenilor mei ne e foame, dă-ne să mâncăm, mogul darnic”. Calitatea materialelor e îndoielnică, şi aici sunt blând cu aserţiunile care ţin loc de articole. Iată exemplu de scăpare de grădiniţă, într-un material banal despre bloguri: scandalul Clinton-Levinsky a avut loc în 2008, pe vremea când Bush era preşedintele Americii, iar Hillary Clinton senator. Dap. Luat la bani mărunţi, tot articolul e varză, dar asta nu e nimic nou.
Sincer, eu mă simt insultat de faptul că printre cei 580 de idioţi care au dat like unei asemenea mizerii de revistă se află şi oameni despre are am o părere foarte bună. Dar, din nou, e bine să fim prieteni cu jegurile şi cu şantajiştii, poate nu scriu de rău de noi, iar când o fac ne plângem cui putem.
O versiune imprimată a unei reviste poate fi un potenţial eşec dacă revista nu merită să fie cumpărată, dacă nu are tiraj minim.
dar l-a scris pe articol, nu gluma :))
Eu inca astept un raspuns de la ei pentru versiunea print, dar nici acum nu am primit.
Mi-a placut initiativa, dar vad ca a ramas la stadiu de amatori.
Multi i-au dat like si lui visurat.
Tipul asta, Comanescu, chiar daca a avut posibilitatea in 2008 sa fie si el un cal breaz si chiar daca se pricepea in IT la vremea respectiva, a stat pe canapea si si-a lins pla ca un caine, iar acum, este frustrat ca altii mai produc si mai atrag cate ceva si lui toate drumurile i se duc catre un singur sens giratoriu.
Eu am dat Like pentru asta: http://theindustry.ro/2017/12/o-sa-putem-vreodata-poza-ca-ei/ – in speranta ca vor mai aparea.
Daca prind un nou site, nu stau sa-l frunzaresc pe tot ca sa il apreciez sau nu.
Niciodata nu intrebi un om, la prima intalnire, ce hartie igienica foloseste acasa.