blogoAutor:
valivineri, 5 august 2011, 09:10 2682 25
Aşa ceva nu se face. Ok, îţi pui reclame pe căutările colegilor de business, dar nu cu titluri din alea. Pentru că mâine ei îţi vor da jos siteul şi după aia vor râde de tine că nu îţi merge homebankingul.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
25 comentarii
NOU
#1
MadMike
In legile noastre, sunt suficiente „portite” cu care o lege poate fi interpretata in 20 de feluri, care mai de care mai benefica pentru idiotul in cauza. De altfel, algoritmul Google e facut de un robot pur si simplu nu are cum sa sorteze si sa-si dea seama ce contine un anunt AdWords, adica sa-l citeasca practic. Sunt o multime de reclame AdWords despre lungimea madularului, fa bani pe net, escorte etc, care in mod normal ar trebui blocate dar…
Oricum, revenim la ideea principala, urat sa faci asa ceva, pentru ca practic e spam, si nu e o pagina GateWay, nu, pentru ca nu-s rezultate organice, si nu am vazut d-astea pana acum. E pur si simplu mana unui „inteligent” ce vrea sa ia fata concurentei, sa zicem asa.
O asemenea mizerie iti tavaleste imaginea…
00
NOU
#2
George
Pun pariu că și-au luat reclamă d-aia cu titluri dinamice, în funcție de căutare.
E mizerie însăși existența opțiunii ăsteia la adwords, că e, prin definiție, o minciună.
00
NOU
#3
gepa
Mie nu-mi mai apare la fel acum, probabil ca s-au prins ca e de kko.. Asta nu imi schimba parerea despre ei ca banca, anyway
00
NOU
#4
Marian
Din cate vad eu, fac reclama pe cuvantul card.
Nu fac reclama pe cuvintele de brand.
00
NOU
#5
Jorje
Cine stie ce idiot se ocupa de contul adsense si le-au promis la astia rezultate incredibile, trebuie sa livreze omul ce a promis.
@Gepa – inca mai apare..
@George – da fac Keyword inseration. Well nu e chiar o mizerie. Si eu folosesc si rezultatele sunt chiar OK atata timp cat e folosit cum trebuie. Dupa cum vad eu ei folosesc {KeyWord:Carduri}.
00
NOU
#7
Laurentiu
Dintre toate oportunitatile de a face bani online pe care le-am incercat,vreau sa spun ca numai una mi-a adus succes. M-am inscris in comunitatea cumsafacbaniacsa.com acum doua luni si ceva. Cel mai mult pana in momentul de fata am „castigat” 1000Ron din vanzarea propriului meu produs. In comunitate am invatat totul de la 0. Restul mi se par abureli. Succes!
Isi strica singuri imaginea…
Ce legatura are comentariul lui Laurentiu? =))
00
NOU
#9
Ing
Este un keyword insertion pe card, carduri. Anunturile au fost scoase. Multumim pentru sesizarea problemei. A fost doar o scapare, nimic intentionat. Din pacate keyword insertion e destul de dificil de facut sa mearga perfect. Am renuntat total la acest tip de reclame.
00
NOU
#10
Florin
Oricat de mare ar fi rata de click, e o marlanie ce fac.
00
NOU
#11
Virgil
Daca ar fi vrut sa faca asta, ar fi putut sa faca reclama comparativa macar… un card mai bun decat la XXX.
Asa cum spune si Marian, este foarte posibil sa faca reclama pe cuvantul card, iar domnul Google sa le bage Adwords la orice expresie care cuprinde cuvantul card.
1. in general bancile isi bat joc de bugetele de marketing online si in special la Adwords contracteaza agentii „celebre” care dau treaba unui junior pafarist. nu e cazul ING
2. daca as fi Raiffeisen sau Transilvania as face in 15 minute o campanie pe aceleasi cuvinte cheie de ar plati ING o galeata de bani degeaba; pentru ca eu as avea scor mai bun si conversie mai buna in scurt timp nici nu stiu daca i-ar mai afisa asa des.
3. nu cumva au marcile inregistrate acei concurenti? daca da, de ce nu apeleaza la Google, dureaza 2 minute cererea si cu putine insistente se rezolva imediat (mai ales daca insistentele din dintr-un cont de Adwords unde se cheltuie ceva bani).
00
NOU
#16
Spock
Acum citeva zile i-ai laudat!
00
NOU
#17
vali
@Spock: am injurat dacia când aveam banner de la ei. deci problema e unde?
@Spock: Asa e, si-acum pentru ca au facut o cretinatate, nu are dreptul sa-i critice.
C-asa functioneaza totul.
00
NOU
#19
George
@Sorin – dacă nu e chiar mizerie, cum se face că toți renunță când li se atrage atenția (I know it, I’ve been there)?
Despre ce rezultate vorbești când zici că sunt ok? Conversie google – site-ul tău? Evident că alea sunt ok, doar i-ai păcălit pe proști (internautul nu verifică linkuri, citește 2-3 cuvinte din titlu).
Hai să vorbim de conversie completă, în vânzare, dacă vrei… Experiența mea este că oamenii aduși de astea pleacă mai repede ca rachetele Saturn.
Și ar mai fi câteva motive pentru care zic că opțiunea asta de adwords e nasoală.
@George – Toata lumea renunta? Poate in RO. La nivel global unde se investesc cu adevarat bani in Adwords e des intalnita. Booking, Tripadviser – cateva exemple pe care le-am vazut si folosesc aceasta metoda..
Cei de la ING puteau sa fie mai destepti si puneau in negativ numele competitorilor pentru acel adgroup si nu ar mai fi avut probleme.
00
NOU
#21
George
@Sorin – Eu n-am zis ca nu e intalnita. Este intalnita, pentru ca sunt puține cazurile când se dă în fapt rezultatul.
Hai să ne închipuim soluția ta – „carduri” + orice altceva decât celelalte 39-40 de bănci câte mai sunt. Acum explică-mi, te rog, eficiența campaniei când îmi dă rezultate la căutarea după „carduri de securitate”. Și, da, și corectitudinea campaniei care îmi scoate link la bancă dacă eu caut „carduri de intrare pe poartă”… Și îmi pune titlul „carduri ING de intrare pe poartă”.
C’mon, man, înțeleg că livrezi așa ceva. Dar să nu apărăm corectitudinea unei soluții care zice să dăm consumatorului un produs la care nici măcar noi nu ne-am gândit, un conținut pe care noi nu l-am creat și nu l-am indexat ca atare. Și să-i punem titlu generat dinamic, înșelător.
Dacă asta era strategie editorială nu exista nicio discuție daca îi spuneam „spam”; ce criteriu o face strategie publicitară etică?
00
NOU
#22
Radu
Si aia de la Transilvania sunt un pic inceti. Cum spune si Mugur, dureaza cateva ore pana are efect solicitarea la Google. Am rezolvat o situatie asemanatoare acum cativa ani, de pe un cont care rula cateva sute de euro pe luna. Si nici nu sunt vreun specialist in AdWords.
Asta nu scuza totusi „tehnica SEM” aplicata de ING
00
NOU
#23
Ramona
Mie imi place cum au reactionat aici pe blog. Au comis-o, de acord. Dar au avut taria sa spuna „da, am gresit, va cerem scuze”.
00
NOU
#24
jules
@Ramona: si totusi lumea parca nu a vazut comentariul lor.
Oricum bravo lor pentru timpul de raspuns ( putin sub 2 ore ) si pentru asumarea vinei.
00
NOU
#25
MadMike
No Vali se pare ca ai cititori de la ING Toate aceste anunturi Adwords au fost sterse si in urma sesizarii mele catre ING (Cat mai politicos posibil). Nu de alta dar totusi, nu te poti folosi de alte branduri pentru a-ti face tie reclama, e peste limita bunului simt. Bine ca s-a rezolvat si inca o data se vede ca bloggerii chiar mai au si ei o influenta asupra deciziei publice (Unii mai vechi cu ceva sub palarie nu toti).
In legile noastre, sunt suficiente „portite” cu care o lege poate fi interpretata in 20 de feluri, care mai de care mai benefica pentru idiotul in cauza. De altfel, algoritmul Google e facut de un robot pur si simplu nu are cum sa sorteze si sa-si dea seama ce contine un anunt AdWords, adica sa-l citeasca practic. Sunt o multime de reclame AdWords despre lungimea madularului, fa bani pe net, escorte etc, care in mod normal ar trebui blocate dar…
Oricum, revenim la ideea principala, urat sa faci asa ceva, pentru ca practic e spam, si nu e o pagina GateWay, nu, pentru ca nu-s rezultate organice, si nu am vazut d-astea pana acum. E pur si simplu mana unui „inteligent” ce vrea sa ia fata concurentei, sa zicem asa.
O asemenea mizerie iti tavaleste imaginea…
Pun pariu că și-au luat reclamă d-aia cu titluri dinamice, în funcție de căutare.
E mizerie însăși existența opțiunii ăsteia la adwords, că e, prin definiție, o minciună.
Mie nu-mi mai apare la fel acum, probabil ca s-au prins ca e de kko.. Asta nu imi schimba parerea despre ei ca banca, anyway
Din cate vad eu, fac reclama pe cuvantul card.
Nu fac reclama pe cuvintele de brand.
Cine stie ce idiot se ocupa de contul adsense si le-au promis la astia rezultate incredibile, trebuie sa livreze omul ce a promis.
@Gepa – inca mai apare..
@George – da fac Keyword inseration. Well nu e chiar o mizerie. Si eu folosesc si rezultatele sunt chiar OK atata timp cat e folosit cum trebuie. Dupa cum vad eu ei folosesc {KeyWord:Carduri}.
Dintre toate oportunitatile de a face bani online pe care le-am incercat,vreau sa spun ca numai una mi-a adus succes. M-am inscris in comunitatea cumsafacbaniacsa.com acum doua luni si ceva. Cel mai mult pana in momentul de fata am „castigat” 1000Ron din vanzarea propriului meu produs. In comunitate am invatat totul de la 0. Restul mi se par abureli. Succes!
Isi strica singuri imaginea…
Ce legatura are comentariul lui Laurentiu? =))
Este un keyword insertion pe card, carduri. Anunturile au fost scoase. Multumim pentru sesizarea problemei. A fost doar o scapare, nimic intentionat. Din pacate keyword insertion e destul de dificil de facut sa mearga perfect. Am renuntat total la acest tip de reclame.
Oricat de mare ar fi rata de click, e o marlanie ce fac.
Daca ar fi vrut sa faca asta, ar fi putut sa faca reclama comparativa macar… un card mai bun decat la XXX.
Ce jegoşi!
Asa cum spune si Marian, este foarte posibil sa faca reclama pe cuvantul card, iar domnul Google sa le bage Adwords la orice expresie care cuprinde cuvantul card.
Scopul scuza mijloacele
Marketingul si sistemul bancar romanesc …
1. in general bancile isi bat joc de bugetele de marketing online si in special la Adwords contracteaza agentii „celebre” care dau treaba unui junior pafarist. nu e cazul ING
2. daca as fi Raiffeisen sau Transilvania as face in 15 minute o campanie pe aceleasi cuvinte cheie de ar plati ING o galeata de bani degeaba; pentru ca eu as avea scor mai bun si conversie mai buna in scurt timp nici nu stiu daca i-ar mai afisa asa des.
3. nu cumva au marcile inregistrate acei concurenti? daca da, de ce nu apeleaza la Google, dureaza 2 minute cererea si cu putine insistente se rezolva imediat (mai ales daca insistentele din dintr-un cont de Adwords unde se cheltuie ceva bani).
Acum citeva zile i-ai laudat!
@Spock: am injurat dacia când aveam banner de la ei. deci problema e unde?
@Spock: Asa e, si-acum pentru ca au facut o cretinatate, nu are dreptul sa-i critice.
C-asa functioneaza totul.
@Sorin – dacă nu e chiar mizerie, cum se face că toți renunță când li se atrage atenția (I know it, I’ve been there)?
Despre ce rezultate vorbești când zici că sunt ok? Conversie google – site-ul tău? Evident că alea sunt ok, doar i-ai păcălit pe proști (internautul nu verifică linkuri, citește 2-3 cuvinte din titlu).
Hai să vorbim de conversie completă, în vânzare, dacă vrei… Experiența mea este că oamenii aduși de astea pleacă mai repede ca rachetele Saturn.
Și ar mai fi câteva motive pentru care zic că opțiunea asta de adwords e nasoală.
@George – Toata lumea renunta? Poate in RO. La nivel global unde se investesc cu adevarat bani in Adwords e des intalnita. Booking, Tripadviser – cateva exemple pe care le-am vazut si folosesc aceasta metoda..
Cei de la ING puteau sa fie mai destepti si puneau in negativ numele competitorilor pentru acel adgroup si nu ar mai fi avut probleme.
@Sorin – Eu n-am zis ca nu e intalnita. Este intalnita, pentru ca sunt puține cazurile când se dă în fapt rezultatul.
Hai să ne închipuim soluția ta – „carduri” + orice altceva decât celelalte 39-40 de bănci câte mai sunt. Acum explică-mi, te rog, eficiența campaniei când îmi dă rezultate la căutarea după „carduri de securitate”. Și, da, și corectitudinea campaniei care îmi scoate link la bancă dacă eu caut „carduri de intrare pe poartă”… Și îmi pune titlul „carduri ING de intrare pe poartă”.
C’mon, man, înțeleg că livrezi așa ceva. Dar să nu apărăm corectitudinea unei soluții care zice să dăm consumatorului un produs la care nici măcar noi nu ne-am gândit, un conținut pe care noi nu l-am creat și nu l-am indexat ca atare. Și să-i punem titlu generat dinamic, înșelător.
Dacă asta era strategie editorială nu exista nicio discuție daca îi spuneam „spam”; ce criteriu o face strategie publicitară etică?
Si aia de la Transilvania sunt un pic inceti. Cum spune si Mugur, dureaza cateva ore pana are efect solicitarea la Google. Am rezolvat o situatie asemanatoare acum cativa ani, de pe un cont care rula cateva sute de euro pe luna. Si nici nu sunt vreun specialist in AdWords.
Asta nu scuza totusi „tehnica SEM” aplicata de ING
Mie imi place cum au reactionat aici pe blog. Au comis-o, de acord. Dar au avut taria sa spuna „da, am gresit, va cerem scuze”.
@Ramona: si totusi lumea parca nu a vazut comentariul lor.
Oricum bravo lor pentru timpul de raspuns ( putin sub 2 ore ) si pentru asumarea vinei.
No Vali se pare ca ai cititori de la ING Toate aceste anunturi Adwords au fost sterse si in urma sesizarii mele catre ING (Cat mai politicos posibil). Nu de alta dar totusi, nu te poti folosi de alte branduri pentru a-ti face tie reclama, e peste limita bunului simt. Bine ca s-a rezolvat si inca o data se vede ca bloggerii chiar mai au si ei o influenta asupra deciziei publice (Unii mai vechi cu ceva sub palarie nu toti).