…şi face victime colaterale.
Şi acum să fim răi. În NewsIn circulă o vorbă!
– Bah, merge editoru (pentru necunoscători, softul în care se introduc ştirile de pe fluxul agenţiei)?
– Nu!
– Să-l sune careva pe (introduceţi înjurături aici) de Mateescu!
Hai mă Lucian, de ce ţi-ai închis mobilul tocmai acuma? Pe oamenii ăştia cui îi laşi?
Şi ce bucuroşi erau ei că le trimite BRD comunicate a doua zi de Paşti…
Este ingrozitor! Oamenii erau indusi in eroare si de News In. Bine ca nu sunt asa multi fraieri sa ia in seama schimbarile in ghilimele de la BRD -net.
Gizas…
Cineva isi bate joc fuarte tare de BRD, deja nu mai e un atac de phishing obisnuit… Iar lamerii de la agentii probabil ca sunt inca mahmuri…
Inclin sa cred deja ca e vorba de o campanie de imagine aici, contra BRD. Am browsat zeci de atacuri de phishing straine pana acum, dar ceva similar nu am prea intalnit…
Perseverenti bajetii care fac phishingul asta. Dar asta s-ar putea sa-i cam coste… Ulciorul…
noi sa fim sanatosi.
iar newsin nu e agentie serioasa.
Doamne, dupa o gafa de genul acesta o agentie serioasa isi concedia jumatate din angajati. Este pur si simplu penibil sa acorzi sprijin unei activitati de phishing
Vorba aia circula si prin mediafax, zf… si alte medii…
Mobilul nu-l am inchis. Cel mai probabil baietii care au pus botu’ la asemenea stiri, nu-mi stiu numarul.
Iar editorul mergea.. dovada cea mai buna ca au dat stirile.. nu ? Doar ca unii sunt tare zelosi in a-si face meseria…..
‘editoru’ se chema la mediafax/newsin. Apropo, inca il mai folositi ?
Uite, dau din casa… la newsin se numeste ramis… restu lucrurilor, sunt neschimbate.. probabil.
lucian, combinam 2 chestii.
ps: „baietii nu-mi stiu numarul”. fara virgula.
Ok. am sa incerc sa fiu mai atent la gramatica. mea culpa….
apropo.. tu ai idee citi te injura pe tine? (faceam o statistica … )
are rost sa comparam 100 de oameni care nu stiu cine sunt si care au o problema cu personalitatea mea cu 100 de oameni care se plang de munca mea (pe buna dreptate sau nu)?
in masura in care zoso.ro este un hobby, evident nu sunt numere pe care le poti compara… iar anonimatul nu stiu daca este un argument…
In rest, numai de bine…
nu era vorba de anonimat.
Un sut in fund e un pas inainte. Sper ca in urma stresului astuia cu phishing, BRD sa acorde mai multa atentie BRD-NETului. Nu-i deosebit serviciul.
Cat despre NewsIn… ma abtin la orice comentariu. Amatorism zdravan.
Ma, da’ multi mai lucratia la mediaflex! Si toti sunteti destepti de va crapa capul.