- Cirprian Stăvar a vorbit mult, a facut show şi n-a spus nimic.
-
Amuzantă întrebarea din public adresată lui, că mie i-a fost frică: dar oare influencerii nu sunt un pericol social, pentru că păcălesc oamenii? Tare de tot.
-
Mihaela Nicola zice că nu cere bloggerilor drafturile advertorialelor. No comment. Tot ea spune că citeşte Time şi Newsweek, pentru că acolo scrie cum va fi lumea, şi cancan şi click, pentru că acolo scrie cum e lumea azi.
-
Bobby Voicu vorbeşte despre campania Desperados. Aparent, e targetată pe tinerii de până in 25 de ani.
-
Cică forumurile sunt tari de tot. Curios.
-
Marta Uşurelu: bloggerul meu prefera este Chinezu.
-
Chinezu spune că vede traficul ca cititori, nu ca nişte numere.
-
Blogal Initiative, agenţia lui de vândut bloguri, care nu e de fapt agenţie. Primul client va fi BCR. Da, el ataca nişte agenţii acum câteva zile complet inocent.
-
Ruxandra Predescu vorbeste despre gustul amar lăsat de bloggerii sibieni, care nu sunt interesaţi de festivalul de teatru de la sibiu.
-
Miruna Siminel vorbeste despre cum o bloggeriţă de provincie poate ajunge sus.
-
Bună prezentarea Georgianei Gheorghe de la Danone cu campania Cremosso.
-
A mai scris Monica
tu, despre ce ai vorbit?
@zoso- cred ca te supraestimezi. Nu reusesti tu sa superi o fata ca Miruna.
Cine a suparat-o pe Miruna Siminel (ultima poza)? :))
@Manuel: cred că eu.
In poze se observa o stare vaga de plictiseala…
@raducu: sau de atenţie.
Daca grimasele alea-s de atentie… Si totusi, cine-i donsoara din poza a 6-a?
pls spune ca red eye-ul e intentionat
cam plictiseala pe acolo
Si, imi aparu numele pe undeva pe acolo la Danone?
Wow, Buddha și-a lăsat barbă de om serios. Cum se mai „schimbă” lumea, măi! :))
m-a costat 5 lei sa aflu ce kkt e desperados.
Era o vreme cand mai scriai si tu numele oamenilor din poze, sa stim si noi cine sunt.
@nina: ia dă un refresh.
forumurile sunt bune numai daca ai masina si copil pana in 14 ani :))