Tot cu ADF.ly, unealta preferată a băieţilor deştepţi. CinemaRX e înscris în SATI de AdEvoluţion, firma prietenului meu Val Voicu. Şi, uitându-mă la cum li se duce traficul la fund (deh, spamul se penalizează la un moment dat), e de înţeles de ce au apelat la metoda asta.
Eu unul stai si ma intreb cat timp petreci tu online zilnic…
aproximativ 26 de ore. De ce intrebi?
Era vorba de zoso…esti zoso?
@Adrian.Pop: habar n-am. mult.
Cam perimată modalitatea de apreciere a valorii/publicităţii în online. Problema devine mai evidentă dacă aplicăm acelaşi principiu în off-line. De exemplu un supermarket pentru a avea succes ar fi de ajuns să plătească câteva sute de pierde-vară să se plimbe printre rafturi, „să facă trafic”.
Dacă un site de sport sau de filme a ajuns să cumpere „trafic”, ce-ar trebui să facă unul de şah?