ignoranţă şi indiferenţă

OK, de ce mai înfierăm cuplul Irinel & Monicaca, dacă ne grăbim să prezentăm fiecare chestie pe care o fac?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Exista, dupa parerea mea, o singura categorie. Cei care ii fac celebrii… si aici intra toti, chiar si postul tau. :)

    00
  2. Cristi Roman a zis-o de data aceasta. Referitor la marea mascarada de azi, mi se pare absurd si de prost gust sa profiti chiar si din asta, din nasterea copilului tau.. Dar deh, astia sunt unii oameni. Astia de la teve ii zic lu’ Irinel excentric; imi rezerv dreptul de a spune ca e altfel..

    00
  3. NOU
    #3

    Zoso, e simplu: sint categorii diferite. Vorbim de categorii diferite. Cei care ii infiereaza nu sint aceeasi cu cei care ii lauda. E simplu.

    00
  4. Hai m?i, m?car aici s? nu mai auzim de ??tia! „Na?terea secolului”?!

    00
  5. Adevarul e ca marea majoritate este influentata de emisiuni TV, radio, etc…de ce nu mai este posibila acum difuzarea unor clipuri de metal pe TV? de ce nu exista de exemplu emisiuni de acest fel la televiziuni care au intr-adevar audienta (2-3 showuri razlete se afla la Atomic, Alpha TV si TVR cultural)? De ce sunt formati tinerii cu manele si cu disco de proasta calitate? pentru ca mass-media le dicteaza de cele mai multe ori educatia…

    00
  6. Foarte interesant, iri va taia cordonul ombilical. BREAKING NEWS

    00
  7. Asta e atitudinea corecta!! INDIFERENTA … bine zis Zoso! Presa le-a crescut notorietatea … noi ii ignoram …

    00
  8. CUTTING NEWS mai degraba :D

    00
  9. mai oameni buni, daca ati sti voi ce bine traiesc fara televizor, pe bune… no more stirile de la ora 5, jiji la 8 si columbenii la 9.

    00
  10. so true

    00
  11. @ Christiansen: Indiferenta??? Tocmai a scris, si el , despre asta!!!… offf…:))… greu…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile