Greu la deal cu Seria 5

Hai sa nu fim rai, si noua ni se poate intampla sa ne luam masina de 40.000€ si sa nu stim sa o folosim.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

33 comentarii

  1. se chinuia ca o foca pe uscat sa treaca peste zapada :D
    Lasand gluma la o parte, oricarei masini i-ar fi patinat rotile fara tractiune integrala, avand in vedere unghiul prost cu care a intrat peste zapada (daca ar fi luat-o mai la 45° , una din roti intra deja pe portiunea cu zapada, care are mai multa aderenta, si impingea masina cat timp cealalta patina pe gheata; asa, au patinat amandoua rotile). Da e greu sa gandesti, grea logica geometrica.

    00
  2. superb. sublim. lol

    00
  3. Ii lipseste o dotare critica.. sistemul anti-prost.

    00
  4. @Stealth: daca bmw-ul ala avea diferential blocant pe spate, atunci ar fi mers cum ai spus tu. Altfel daca o roata patineaza, cealalta o sa se uite la tine.

    00
  5. BMW-ul e foarte slab pe timp de iarna, foarte multi le tin in garaj pentru ca pur si simplu nu pot sa mearga cu ele. Motorul fata tractiunea spate inseamna minima aderenta pentru rotile motoare.

    00
  6. mai degraba a ramas suspendata masina… idiot ca a incercat sa treaca peste

    00
  7. fara numar fara numar fara numar de inmatriculare :))

    00
  8. Si mai greu e cand n-ai minte, era misto daca venea unul in viteza si`l spulbera.

    00
  9. @Stealth, e usor sa-i judeci pe altii stand comod in fata calculatorului….Si tu sau eu sau altii care-l critica pe cel din videoclip puteam patii la fel. Mai usurel cu critica !

    00
  10. Deci in aceste situatzii jenante pentru patrie ce-tz iei: Megan sau Subaru?

    :p

    00
  11. e greu cu majoritatea masinilor cu tractiune spate iarna.

    00
  12. @autogreen @videochat iasi
    nu fiti asa siguri. distributia greutatii pe punti (fata-spate) are un rol important.
    La o masina cu tractiune fata (unde ai si tractiune si motor pe puntea fata) peste 60% din masa totala a masinii sta pe puntea fata.
    La o masina cu tractiune spate (unde in general ai tractiune in spate si motor in fata) masa totala a masinii e distribuita aproape 50-50 pe punti, (sau in cazul lui BMW seria 1 sau seria 3 Touring chiar 50-50 perfect), de unde si manevrabilitatea mai buna, lipsa de interferenta a tractiunii in directie etc…(nu intru in detalii, documentati-va).

    Pe zapada sau pe gheata e clar ca atunci cand ai 60 si ceva la suta din masa masinii apasand pe rotile tractoare o sa ai aderenta mai buna.

    Oh, si mai trebuie sa ai si cauciucuri de iarna.

    00
  13. Nu ar fi coborat din masina pentru nimic…

    00
  14. Putea, dar nu stia sa mearga… o fii dinala de a luat permisu la „Pitesti”. Daca facea si el un balans ceva sigur iesea…. zgaria una alta pe dedesupt dar iesea. Ce ma enerveaza miejii astia cu 3 coaie care se dau mari si degeaba.

    00
  15. @tgheorgheradu: da eu merg pina la limata daca faci un accident cu un bmw nici smurd sa nu iasa pt tine .In olanda esti considerat interlop numai din cauza ca ai un bmw si sa vezi societate la ei nu prea gasesti masini de familie din gama bmw , altceva 87 % din toate bmw-urile asamblate la munchen sunt facuti de turci prima sau a 2 generatie asa ca ia mai moale frate cind nu esti informat taci .Daca ai minte iti ei un symetrical awd la preti de iumatate cat un rahat de tractiune pe spate :)

    00
  16. Vorba lu’ @Boris, permis luat pe ochi frumosi.

    00
  17. greu,greu dar cauciucuri nu asi pune

    00
  18. Din cate vad eu e un 530i [benzina cu motor de 3mii…vad a toti isi dau cu parerea dar nu a observat nici unul]… io bat pariu ca astia de comenteaza aici nici de rau nu stiu sa merga cu el pe zapada sau gheata!!!

    De aceea nu imi place sa ma uit la comenturi pe bloguri sau sa ma uit pe forumuri ce discuta unu si altu care nu au nici o treaba cu problema dar isi dau cu parerea.

    00
  19. Ala cu jeep-u o vrut sa-i faca in ciuda lu ala cu seria 5?

    00
  20. Acelasi clip a aparut si in Libertatea…uite ce bine zice unu:
    „Din articolul asta reiese oarecum faptul ca a avea un BMW este cea mai mare crima de pe aceasta lume (oare de ce mai fabrica nemtii masina asta blestemata?). Iar oamenii „cinstiti” isi cumpara Logan sau Lada in acest caz. Probabil la fel de disciplinati in trafic sunt si posesorii de masini „inferioare”, doar ca o Lada probabil nu ramanea acolo, deci nu aveau ce filma.”

    00
  21. dar ce e cu invazia asta bolsevica, tov. petcovici?

    00
  22. A ramas acolo pt ca e prost. Are garda prea joasa ca sa nu ramana blocat acolo (probabil chiar si cu tractiune integrala sau fata). Ca sa-ntelegeti mai bine… Nu are legatura cu tractiunea spate/fata/integrala ce e-n clip.

    @Bila : sa stii ca Lada are tractiune spate.

    Cate masini cu toate felurile de tractiune n-ati vazut pana acum impotmolite in zapada?
    Dupa mintea romnilor, daca e un BMW impotmolit e musai din cauza ca e BMW si ca are tractiune spate (tractiune spate are si Mercedes, si Jaguar si cam orice marca auto care face masini performante). Daca e o masina cu tractiune fata sau integrala, e doar impotmolit si saracu nu poate sa iasa…(poate de unde n-ar putea iesi nicio masina fara ajutor, poate din cauza ca e idiot ca tipu din clip…)

    00
  23. acum juma de ora in pantelimon intersectie cu baicului (unde e parculetul) un taxi logan se chinuia sa scoata dintr-un morman de zapada un bmw din asta. pana la urma au aparut niste suedeji cu lopeti si dupa ce au curatat si aia a reusit loganul sa scoata bmw-cocalarul din zapada (era o femeie la volan dar sincer in cazul de fata e nerelevant).
    coroborat cu faptul ca bmw-ul este masina straina cu cel mai mare numar de accidente raportat la numarul de unitati in romania, putem sa ne edificam asupra ‘calitatilor’ intelectuale ale soferilor de bmw.

    00
  24. @georgel007 : bmw-cocalarul care era o femeie… ne dai si noua statistica aia cu „masina straina cu cel mai mare numar de accidente raportat la numarul de unitati in romania” ?

    00
  25. Las ca se razbuna la vara!!!!!!!
    Ce sa faci..tractiune pe spate si intentii necugetate.

    00
  26. @Turambar: Pentru cazul ilustrat patria recomanda suicidul.

    00
  27. @georgel007 si sa spunem ca ar fi masina cu cele mai multe accidente…dc e plina romania de bmw? Si ce daca a ramas ala ala rusi inzapezit cu el…nu a ramas nici un loganist blocat? Stai sa vedeti bmw astea noi cu Xdrive ca nu mai patesc asa ;)

    00
  28. aaa, iarasi rusia, misto misto :)

    si numa in rusia am vazut masini cu numerele alea de inmatriculare. as fi curios insa ce inseamna utimele 2 – 3 cifre de la final, alea repetate si deasupra lui Rus

    00
  29. Omu avea anvelope de vara,de aici si problemele.Daca avea anv de iarna nu patea asa ceva. Ceva asemanator am patit si eu pe varianta din constanta.Desteptul asta de prieten al meu a vrut sa scurteze drumul si am ramas inzapeziti. Si nu cu o masina normala, ci cu un 530D full de 53.000 euro.Dar ce sa faci….un set de 2 anvelope de iarna bune costa peste 24 mil, iar machedonii sunt tot machedoni :)

    00
  30. @Piticu21: Cifrele acelea reprezinta zona unde au fost inmatriculate. Un fel de B, BV, TM la noi dar reprezentate prin cifre.

    00
  31. @adi: Dar matale îţi pică mânuţele dacă cauţi singur? Dacă citeai presa îţi aminteai că au fost destule articole în ultimii ani pe această temă. Un exemplu aici, altul aici. Dar mai caută, sunt şi altele.

    00
  32. @sakura : din cele 2 linkuri date de tine nu scrie niciunde ca BMW-urile au facut accidentele cele mai multe (vreau o statistica oficiala, unde sa scrie clar, locul 1, bmw , atatea accidente etc).
    si-acu, daca te iei dupa presa, care la fiecare accident in care e implicat un BMW scrie si cuvantul „bolid”, ca nu se poate fara, chiar vorbesti prostii.
    Eu stiu ca suna senzational pt retardati asocieri de cuvinte d-astea „bmw” + „bolid” + „cocalar” + „accident” + „tractiune spate”, dar e bine sa scapam de prejudecati si sa gandim cu capu’ de pe umeri, nu cu altceva.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.