DB: Cat e GRP-ul (punctul de rating – n.r.) acum la OTV?
[B]DD: 200 euro. Dar a venit aceasta lovitura de bumerang a Pro TV-ului. Ei aveau 500 euro, au lasat pana la 100. Antena 1 s-a repliat pe 90 sau 95 euro. Dar noi pastram pretul. Desi toti clientii ne-au spus ca suntem nebuni, ca meritam doar 65 de euro.
DB: Si nu e corect?
DD: Ba da. Atat ar fi corect, in procente. Insa le-am zis clientilor: "Noi nu avem nicio vina. Fie ca vreti, fie ca nu vreti, nu lasam pretul". Oricum, noi aveam putini clienti care cumparau in modul acesta. Avem clientii nostri vechi, care ne platesc pe spot. Vindem spotul cu 250 -300 euro. Si atunci suntem acoperiti. Preferam sa incasam pe contract, de dinainte. De exemplu, asa fac cu Gazeta Sporturilor si CanCan-ul, care ne dau acum pe spot 300 euro. Ei sunt foarte nemultumiti (razand): va dati seama, ne dau mai mult decat Pro-ului. Dar asta e. Vin momente cand castiga cei ca noi, si pierd cei care s-au lacomit anul trecut. Ma refer la celelalte posturi. Politica mea a dat roade. Le-am spus managerilor mei ca vreau sa castig ceva sigur in fiecare an, si sa am un profit.
Deci Antena1 vând GRPul cu 70-90 euro şi colegii lor de trust cumpără cu 300? Dan Diaconescu le-o trage la buzunar, la mare artă.
Acuma nah, Dan Diaconescu este cel mai destept patron de televiziune, sa faci dintr-un rahat asa audiente, nu este pentru oricine, deci nu ma mira ca le-o trage.
Prost e cel care dă, nu cel care cere.
Genial nenea ! Propun „Medalia de aur in rang de cavaler pentru exploatarea prostiei umane” , serios ! merita o medalie :).
Pe Diaconescu puteti sa-l banuiti de orice numai de prostie nu…
@apolodor.ln: ai mare dreptate….Double D nu face decat sa exploateze prostia, iar tara asta are resurse nelimitate de asa ceva…
Simpatica aia cu colegii de trust.
OTV e cea mai tare televiziune posibila! Audiente maxime, investitie minima. Partea proasta e ca multi incearca sa copieze modelul la alte televiziuni mai de doamne ajuta. Spre exemplu Madalin Ionescu si ultima faza cu imagini „filmate” ale avionului cazut in Atlantic – imagini de fapt din Lost. Altii incearca sa il copieze si nu reusesc se dau de gol. Deci e normal ca „autenticul” sa ceara acum 300 si „copia” doar 70. Normal ca si comparatie – eu nu as da nimic.
Eu cand am zis….:)))
Deci cat il cacam noi si radem,injuram OTV-ul,totusi DD e nr.1
Face din cacat bici.Si bravo lui ca tine la pret,are si de ce!!!
De indata ce este peste toti de ce nu si-ar pastra preturile!
Si pana la urma urmei se stie ca daca iti iei spot pe OTV ai „audienta” la spot garantata!
Gaseste el o banda ceva pe acolo sa il treaca”Senzational” daca il platesti bine!
Iar aia cu 70-90E sa se apuce de capsuni,daca televiziunea cere 70-90 E pe spot,blogurile cat sa mai ceara?
OTV, GSP si cancan cred ca sunt urmariti de aceiasi oameni (din pacate multi)
succes
Aseara, zapam si m-am oprit pe OTV. De ce ? Pentru ca nu imi venea sa cred ochilor ce reclame aveau ! Toti multinationalii rulau cu ale lor clasice reclame, si asta a durat 5-6 minute. Apoi au intrat si cele filmate cu video camera de buzunar.
Da tu crezi tot ce spune Diaconescu ??
Daca da..inseamna ca si emisiunea pe care o modereaza cred ca ti se pare la fel de credibila !!!
omul tace si face… bani
uuuuu. otv face si pe antena si pe pro la ora actuala
@Concediaza-ti seful : Crezi gresit. Nu ai cum sa transezi privind targetul GSP vis-a-vis de celelalte 2 „entitati media” spuse de tine. Alta nisa , alti oameni unii poate chiar mai cretini dar nu despre asta discutam. Inteleg ca nu iti place fotbalul, te delectezi cu discovery,asculti de la bach in sus si esti cult dar enumerarea ta mi se pare nelalocul ei.
Ontopic : Bravo lui DD. A realizat ceva ce acum copiaza la indigo aproape toate televiziunile. Chiar daca este vorba de un cacat , este cu atat mai valoros cu cat face bani cacalau din cacatul asta. Cred ca e tare senzatia sa faci bani vazand atata rahat :D.
GRP-ul pe Pro e 100 de euro…daca ai cumparat deja o gramada de GRP-uri la 500. E un bonus
al, astea sunt detalii subtile. nu tre sa ii explici lui diaconescu asta.
@F4F: nu confunda targetul declarat sau nu cu profilul demografic. Una e ce zici ca vrei sau ce vrei, alta e ce obtii.