La emisiunea asta trebuia sa fi si tu in emsiune ca Vali Stan cu laptopu sa dai exemple cu file-ul audio :))) sau video.
00
NOU
#3
maddy
chiar ma intrebam si eu ce am facut aseara de nu`mi aduc aminte ca am aparut la radio
00
NOU
#4
Cosmin
Daca blogurile sunt mici ca trafic comparativ cu alte siteuri, de ce s-ar complica agentiile si advertiserii mari isi targheteze extraordinar de bine adurile pe nush ce blog super mic de nisa.
Advertiserii arunca o plasa mare si vor sa acopere cat mai multi oameni.
Pe bloguri probabil ar atinge un procent din numaru de impresii pe care il vor. Nu se merita sa faci eforturi de optimizare extraordinara pentru portiuni foarte mici de audienta.
De asemenea agentiile vor publisheri mari, fiecare publisher nou presupune efort ca timp si mana de lucru asa ca mai bine lucrezi cu 5 publisheri mari decat cu 50 de bloggeri mici.
Intreaga piata de publicitate din Romania trebuie sa creasca mult pana cand campaniile de advertising pe bloguri vor fi obisnuite.
Prima data credeam ca despre femeia asta e vorba:
https://thcgirl77.wordpress.com/ (comenteaa des la arhi, ea si Laura Driha)
Altfel … e ok. Imi pare rau ca de o vreme tot ratez emisiunea. Mersi pentru upload.
La emisiunea asta trebuia sa fi si tu in emsiune ca Vali Stan cu laptopu sa dai exemple cu file-ul audio :))) sau video.
chiar ma intrebam si eu ce am facut aseara de nu`mi aduc aminte ca am aparut la radio
Daca blogurile sunt mici ca trafic comparativ cu alte siteuri, de ce s-ar complica agentiile si advertiserii mari isi targheteze extraordinar de bine adurile pe nush ce blog super mic de nisa.
Advertiserii arunca o plasa mare si vor sa acopere cat mai multi oameni.
Pe bloguri probabil ar atinge un procent din numaru de impresii pe care il vor. Nu se merita sa faci eforturi de optimizare extraordinara pentru portiuni foarte mici de audienta.
De asemenea agentiile vor publisheri mari, fiecare publisher nou presupune efort ca timp si mana de lucru asa ca mai bine lucrezi cu 5 publisheri mari decat cu 50 de bloggeri mici.
Intreaga piata de publicitate din Romania trebuie sa creasca mult pana cand campaniile de advertising pe bloguri vor fi obisnuite.