De ce sunt românii homofobi?

Nu sunt. Pur şi simplu se oripilează când văd creaturi precum cea de mai jos. E ok, nu are nimeni treabă cu ce face fiecare acasă sub plapumă, dar când defilaţi în halul ăsta pe stradă la ce vă aşteptaţi? La acceptare? La oameni bucuroşi să vă vadă?

De ce sunt românii homofobi?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

120 comentarii

  1. E vorba si de traditia heterosexuala, crestinismul fanatic si „masculinitatea” exagerata a romanilor. Noi suntem ai’ mai buni, si d-aia nu acceptam defecte! :D

    00
  2. exact.Treaba lor ce faci, da nu ma stresa pe mine cu obiceiurile tale. Parada gay mi se pare cel mai scirbos lucru.

    00
  3. cred că ar prinde bine într-un film horror

    00
  4. Greata este discutabila. Niste microbisti distrusi iesind de pe stadion sunt mult mai jenanti. Sau aia sunt scuzati, ca emana masculinitate prin toti porii. :D

    zoso, dar nu ies asa la Carrefour, asa-i? ;)

    00
  5. @CoajaDeCopac: Care defecte? Astea’s nenorociri :D

    00
  6. NU cred că ar exista probleme de genul celor care se întâmplă anual la gay-fest atâta timp cât homosexualii nu s-ar manifesta atât de colorat și ostentativ. NU am nimic împotriva lor, sunt oameni ca și mine, ca și noi cei „normali”, dar uneori te gândești că nu e normal ca în miezul zilei, când vrei să-ți scoți copilul la plimbare, să vezi doi bărbați/ două femei sărutându-se, pipăindu-se. Așa cum nu e normal ca în miezul zilei să văd doi puberi pe o bancă în parc lingându-se, mai-mai să-și „manifeste” dragostea în văzul tuturor.

    00
  7. A fi tolerant nu inseamna si a iti place sau a fi de acord cu altu. Toleranta e un mod de a masura maretia unei natiuni.

    00
  8. Nimic impotriva, dar nici in comun. Da, ma deranjeaza putin marsul asta al lor si incercarea de a iesi in evidenta in orice fel, dar in rest nu ma afecteaza cu absolut nimic. Fiecare cu felia lui. Singurul lucru pe care-l dezaprob complet este adoptia.

    00
  9. Sa existe frate…da’ sa nu-i vedem! eu unul nu-i sufar…poponarii dreaq!

    00
  10. Bine punctat, Zoso. Am citit odată un articol pe această temă, articol pe care îl mai recitesc din când în când şi-l recomand şi altora. Se găseste
    aici.

    00
  11. Apropo, în America cică deja au început campania pentru aprobarea căsătoriilor în trei… Oare ce urmează?

    00
  12. Dacă te-ar împinge din faţa autobuzului şi ţi-ar salva viaţa parcă l-ai privi cu alţi ochi, aşa-i?

    00
  13. NOU
    #13

    Sa bage magaru in beci la ei acasa, nu pe strada in fata copiilor

    00
  14. Zoso, la carnavalul de la Rio cand vezi femeile alea cu pene pe cap si dezbracate iti place? Se judeca cu 2 masuri aceeasi treaba, ipocrizie !
    Cu ce te deranjeaza pe tine ca odata pe an, timp de 2 ore, niste ciudati, se plimba pe strada ? Romanii nu ca sunt homofobi dar sunt atat de idoctrinati (a se citi tampiti) de catre biserica incat nu mai vad lucrurile logic si limpede !

    00
  15. Romanii sunt si homofobi, nu doar DragQueens-o-fobi. Faci sub plapuma ce faci sub plapuma, dar daca interzici unor gay sa se tina de mana pe strada, sa se sarute, etc. interzice-o si heterosexualilor. Ce e sub plapuma, da?
    Apropo, de ce e mai prejos asta din poza de o pitipoanca normala? Si stai putin, de ce gay inseamna Drag Queen musai?

    00
  16. NOU
    #16

    Homofobia e cauzata tot de homosexuali. Daca s-ar comporta ca niste oameni normali, asa cum pretind ca sunt, nu ar mai deranja pe nimeni. Dar ei trebuie sa faca parade, sa afle toata lumea ca le place pozitia de fundas.

    00
  17. NOU
    #17

    V-ati informat macar pe ce idee merge parada gay anul acesta? ca nu va mai fi all flashy and oh, look how sparkly we are…

    00
  18. Înţeleg, nu-ţi place portocaliul… :)

    00
  19. NOU
    #19

    Toata treaba cu minoritate, cu drepturi, e mult prea fortata. Atat timp cat te comporti ca un om normal in societate, poti sa ai trei ochi si o ceapa in fund ca-i ok. Suntem un neam prea plin de circari ca sa ne mai miste unul nou.

    00
  20. Cred ca fiecare roman cu capul pe umeri si caruia ii pasa cat de putin de aceasta tara si de viitorul sau si al familiei sale, se opune acestui fenome deoarece vrea sa isi creasca copii intr-un mediu curat si sanatos din punct de vedere etic si moral.
    Legalizarea acestui fenomen va fi un precedent si pentru legalizarea adoptilor de catre cuplurile gay!
    Este inacceptabil asa ceva, nu intra nimeni la ei in casa, dar totul trebuie sa aiba o limita, sa termine odata cu toata promovarea asta!

    00
  21. Tinere, vezi-ţi de treaba ta. Tu crezi că arăţi mai bine ca aia? Cine eşti tu să hotărăşti ce este frumos şi ce nu? Dacă tu umbli pe stradă lumea se înspăimântă? Cine eşti tu să zici cum trebuie să umble un gay? Care naiba e problema ta, cu gay când tu eşti un malformat? What the fuck? Degeaba ai stat pe la nemţi. Nu ai învăţat nimic din evoluţia lor. Ei dacă acum 60 de ani gazau persoanele homosexuale acum sunt spectacole gay pe străzile lor şi lumea indiferent de preferinţe sexuale se distrează cot la cot? La noi dacă cu persoane ca tine va mai trece mult până se schimbă ceva. Ţipi după schimbare ,dar tu te cramponezi în prejudecăţi. Eu nu am nimic cu tine, îmi place cum scrii, dar tebuie să-ţi vezi lungul nasului. Nu da cu piatra aiurea.

    00
  22. Greseala pe care o faceti toti, de la domnul care scrie cele trei randuri initiale la toti cei care au comentat: generalizati. Nu toti homosexualii arata asa, nu toti homosexuali participa la parada aia, nu toti homosexualii sunt de acord cu scopul paradei, nu toti romanii circari, nu toti romanii sunt indoctrinati, nu toti romani sunt homofobi.
    Dati cu neamu’ romanesc prin toate apelativele negative dar vai, voi, cei care comentati, nu faceti parte din acea categorie. Nu aveti nimic cu homosexualii atata timp cat nu sunteti confruntati cu ei.
    Hai sa lasam opiniile de dragul de a avea o opinie deoparte ca o dam in ipocrizie.

    00
  23. cei mai mari homofobi sunt aia care se simt atrasi de barbati, in secret, si le e rusine de gandul asta. de aia sunt asa violenti!

    00
  24. sunt lucruri mai grave care sa ma oripileze. daca ma oripileaza doar atat, cam devin eu cel care oripileaza. pe oamenii civilizati, nu pe badarani, se intelege.

    00
  25. Astia trebuie starpiti in naita mame lor.Nu vreau ca,copii mei sa vada doi gay cum se ling intre dinti X( …. Lumea asta se duce de rapa…

    00
  26. @Say Chese: esti un bou

    00
  27. 1. Nu toti homosexualii sunt travestiti, ca persoana din imagine. La fel, la gayfest nu marsaluiesc numai travestiti, asa ca nu e ok sa zici ca „sa nu-i vedem aratand asa si asa si asa”… sunt si oameni care arata ca mine si ca tine. Este vina presei ca arata doar o parte – aia mai „scandaloasa”, mai excentrica, mai extravaganta etc. a fest-ului.

    2. Marsul gay nu tine o luna de zile. 2-3 ore pe an nu e mare „destrabalare”. Daca ar fi fost ceva cu adevarat indecent, ceva pornografic etc. ar fi cazut sub incidenta unor legi si ar fi intervenit cineva (politia?). Dar nu e cazul.

    3. E foarte simplu sa zici ca genul X de oameni e naspa aratand cu degetul inspre un X cu defecte multe.

    00
  28. Cum spunea mai multa lume , sa-si bage zacusca-n beci la ei acasa linistiti, iar parada o data pe an , treaca mearga dar nu stiu ce rezolva prin asta, prin defilat pentru ca isi atrag doar antipatie si oua in cap. De ce nu-si inchiriaza polivalenta sau un spatiu inchis si fac un party ceva … un lant record tip trenulet prin puli in cur ? N-ar fi mai eficient penru ei ? Nu s-ar implini mai bine ?

    Lumea vrea sa-i starpeasca si sa-i faca sapun cand aud de aciuni precum „dorinta lor de a adopta copii” . Pun pariu ca nimeni nu are nici o problema ce fac ei in cei 4 pereti.

    00
  29. De la ce ZOO a scapat ala?

    00
  30. Problema cu dos’nicii astia este ca aia care defileaza sint niste tirfe! Probabil ca in Romania sint multi care se dedau la ochiu’ maro, dar aceasta abjecta comunitate de imparte in 2 categorii: tirfele oparite care fac panarama de conditia lor – si defileaza pe strazi pendulind cei 3cm de penis si juma de coi, visind melancolic la o menstruatie – si cei care desi practica homosexualitaea sint indeajuns de normali ca sa nu tipe in gura mare acest lucru.
    AM ceva impotriva promiscuitatii futaiului intre persoane de acelasi sex! Si nu sint de acord ca ceea ce se petrece sub plapuma este doar treaba celor implicati. Pentru ca asa cum incepe sa se vada, treaba asta incepe sa ne influenteze viata noastra, a celorlalti, a celor normali la cap.
    Iar vav de casatoriile homosexuale sau infierea de copii, treaba sta si mai rau: i-as pedepsi cu moartea!
    Practic, acesti handicapati mintali, bolnavi iremedialibi, de o promiscuitate greu de definit privind adincimea putreziciunii ei, incep sa-si faca loc cu coatele in societatea oamenilor normali, incercind sa ne convinga ca ei sint niste oameni ca oricare altii si au anumite drepturi. Au intr-adevar, drepturi: dreptul sa stea in puscarie si dreptul sa stea la casa de nebuni

    00
  31. cine tine partea acestor manifestari sa-si trimita pruncii sa le admire. Si sa-si puna bani de-o parte pentru psihoterapia ulterioara…
    Toleranta are limitele ei. Cu fiecare parada, ele sunt incalcate inca o data.

    00
  32. Nu am vazut alte grupe sexuale (ex. heterosexuali) sa isi faca parade. Nu inteleg de ce acesti anormali (sa le crape curul in paispe celor ce zic altceva) nu-si tin anormalitatea la ei in casa. I-as omori cu toporul.

    00
  33. eu cred ca manifestarile multicolore tip circ le fac mai mult rau decat bine. ar avea un cu totul alt impact daca ar veni toti la costum sau altceva decent si ar marsalui tinandu-se de mana cuminti.
    o comunitate te accepta mult mai usor daca vede ca ai principii comune cu normele ei. dar daca tu te imbraci altfel, te porti altfel, te futi altfel, pe scurt, faci tot posibilul sa demonstrezi ca normele tale sunt fundamental si total diferite fata de cele ale comunitatii din care vrei sa faci parte, mi se pare normal sa nu fii acceptat. la urma urmei, de ce ai vrea sa faci parte dintr-un grup cu care nu ai absolut nimic in comun?

    00
  34. „La naiba” e amuzant, si n’am o problema cu el. Alde aia din poza … fuck ‘em (figurat vorbind, ofcourse).

    00
  35. heterosexualitate se manifesta 364 de zile pe an, cred ca macar o zi pe an putem fi toleranti si sa acceptam aceste chestiuni oripilante (probabil ca au ajuns sa fie atat de radical oripilante tocmai din pricina opresiunii celor multi, adica heterosexuali). Btw, asta e jocul pe care-l jucam daca vrem sa fim politically correctzi = hora americana. Nu?

    Sper ca m-am facut inteles :)

    00
  36. @Say Chese: visezi la copii si tu nici scoala nu ai terminat-o. ia vezi cu tezele alea cum sta treaba.

    00
  37. Sunt de acord! Nu ma intereseaza ce fac ei acasa, atata timp cat nu fac din asta un spectacol de doi lei in care arata ca mniste clovni scapati de la nebuni, paiate sau mai stiu eu ce creaturi.:)

    00
  38. Naomi e sefa/seful lor :)

    00
  39. 100% de acord cu Gupi, ce as vrea sa il vad pe dl Andrei Rinea de mai sus cum omoara un poponar sau o lesbianca dupa ce ii salveaza copilul de la moarte in fata. Sau hai sa nu exageram cum doar il bate si il chinuie si il tortureaza dupa ce a donat un rinichi unei rude. Da cu toporu frate ca ajungi departe

    00
  40. Mi-e jena sa recunosc ca sunt roman tocmai din cauza unor replici de genul „dar când defilaţi în halul ăsta pe stradă la ce vă aşteptaţi?”. Nu judeca lucruri ce tin de gust atat timp cat toata viata ai mancat sarmale.

    00
  41. ma bucur ca romanii sunt oripilati de o parada gay si de cum isi protejeaza ei (se vede ca suntem urmasii lui decebal) copiii. Evident nu ne oripilam cand acelasi copil isi vede tatal cum o cafteste pe consoarta; nici cand il vede venind beat mort acasa, dupa ce si-a baut tot salariu si apoi cumpara paine din alocatia celui mic; nici cand scartaie patul facand sex – neaparat hetero si in pozitia misionarului – in acelasi apartament de doua camere cu trei plozi in camera de alaturi. astea sunt comportamente de barbati adevarati, romanesti, demne de toata stima.

    cred ca, in cel mai rau caz, procentul de tampiti din randul homosexualilor este egal cu cel din randul celor hetero. Iar decat un copil in orfelinat, abuzat de aia mai mari ca el si de supraveghetori, infometat si educat vai de el, prefer unul intr-o familie de homosexuali, normali in anormalitatea lor si care se iubesc sincer :)

    si pentru cei carora le e frica ca un copil intr-o familie de homosexuali va deveni gay, o constatare: orice homosexual provine dintr-o familie de heterosexuali.

    00
  42. 1. Ciudat. Am fost la un gayfest cand eram copil si nu am ajuns gay, nu am avut nevoie de psihoterapie (v. ce spune Copila blonda).

    2. E amuzant ca oamenii impotriva gayfest se rezuma la injurii, jigniri, , in fine, violenta verbala si lasa deoparte argumentele. Poate ca si asta spune multe despre ei.

    00
  43. Andrei, baiete, ce-ai patit mamica, supradoza de faringosept? Lasa naibii toporul ala, precum si cururile altora, si ia si te-ngrijeste de-ale tale.

    Ma baieti, sa stiti si voi, cand o sa fiti voi fericiti si impliniti, da` deplin asa, o stare de beatitudine generala, va garantez eu ca o sa va pese de normalitate, religie si alte rahaturi de le indrugati pe aici la fel cum va pasa acum imi pasa mie acum daca ploua-n China.

    Eu ura inflacarata o pricep. Ii urasc pe ceferesiti, pe soferii de troleu, pe profii idioti etc, bineinteles, negeneralizand.Dar eu am intrat in CONTACT cu oamenii aia, si intru des din pacate, imi hranesc ura de fiecare data, ca am cu ce, oamenii aia imi fac mie CEVA. Dar sa urasc un om asa, din plictiseala, zau ca nu pricep cum as putea.

    P.S.: Zoso, e acelasi experiment ca si la BP? :)

    00
  44. Ce gay domnn’e, asta e clovnu de la MacDonalds.

    00
  45. NOU
    #45

    @Andrei: „Cred ca fiecare roman cu capul pe umeri si caruia ii pasa cat de putin de aceasta tara si de viitorul sau si al familiei sale, se opune acestui fenome deoarece vrea sa isi creasca copii intr-un mediu curat si sanatos din punct de vedere etic si moral.”

    Cat patos, cat patriotism, cata claritate de viziuni, muci pe tavan, zau asa.
    Mah ciumpalacule, si e valabil si pentru restul de maimutoi, dar cand se pisa pe voi orice politruc din tara asta, de ce nu sariti in sus? Unde plm va e atunci capul de pe umeri si dragostea pentru viitorul tarii si familie?

    00
  46. mie imi plac costumele pe care travestitii si gay`ii poarta la parade, sunt funny.

    00
  47. ave vouă, cei mai frumoși și mai bărbați dintre traci!

    de ce sunt românii homofobi? elementar, dragul meu watson!
    au trăit tot timpul pe acest picior de plai, în această gură de rai, unde nici măcar alternanța deal-vale nu le zdruncină mult prea hodinitul creier.

    00
  48. Oare mie nu mi se incalca drepturile fiind obligata de catre unii sa privesc scarbosenia aia de manifestare in public a unor entitati care vor sa ne impuna noua conceptul ca ei sunt normali si noi nu?

    00
  49. Varianta 1: pentru ca sunt ei „in dulap” la randul lor
    https://youtube.com/watch?v=b0nEc105U2c

    Varianta 2: pentru ca au crescut intr-o societate in care nu vedeau asa ceva
    https://youtube.com/watch?v=b0nEc105U2c

    00
  50. NOU
    #51

    Simonne, cine te forteaza? Esti legata de stalp cu scobitori sub pleoape si-ti trec travestitii prin fata ochilor?

    00
  51. wow, plin de comentarii tolerante :D suntem homofobi pt. ca asa am fost invatati, pt ca avem putine experiente de viata si pt ca nici macar nu incercam sa vedem cum e de partea cealalta… si, in plus, suntem ai naibii de ipocriti: nu ne plac gay-i sau travestitii, dar salivam după lesbiene…

    00
  52. Romanii nu sunt homofobi? Ha! Citeste comentariile de mai sus. Homofobia este urmare a gay parade-urilor? Nu zau! Paradele astea au o vechime de vreo cativa ani, (cred ca maximum 10, nu sunt sigur), pe cand homofobia romaneasca este stramoseasca, eterna si fascinanta. Ce va fute grija de ce fac sau cum arata altii? Sunt heterosexual 1000%, dar cand vad intoleranta nu pot decat sa ma jenez – nu de heterosexuali ma jenez, ci de specia umana. Sunteti mai prosti ca maimutele, voi cei intoleranti.

    00
  53. Deci eu sper ca niciunul din cei care generalizati de maniera asta absurda n-a ascultat vreodata Queen, George Michael, Boy George sau Elton John.

    Cuuuum? Vi s-a intamplat sa auziti melodii de-ale lor? Si vai! Oroare! S-a intamplat sa va si placa?!!! Nu v-a fost teama ca deveniti si voi homosexuali? Nu stiati ca homosexualitatea se transmite si prin sunete? :D

    Acestea fiind zise, propun ca cei trei inca in viata din cei pe care i-am numit sa fie arsi pe rug :D
    Va bagati, vitejilor care generalizati? Voi, vitejii luptelor duse de altii?

    00
  54. NOU
    #55

    blocnotes, zi zau cu limba scoasa ca toti nerozii care s-au spart in figuri pe aici au sanctionat comportamentul.
    In caz ca nu ti-a picat fisa, comportamentul poate fi sanctionat doar de lege. Din moment ce legea le permite manifestatiile de genul asta, mucles si mers pe burta. Nimanui nu-i pasa ca crede nea Ion de la tara.

    00
  55. @blocnotes. Exact asa cum un tribunal sanctioneaza crima si nu criminalul? Si totusi criminalii fac puscarie.

    Sunt convins ca publicul ala care sanctioneaza comportamentul si nu persoana sunt aia care sanctioneaza zbaterile epilepticului si vor sa-l exorcizeze si nu conditia celui care sufera de epilepsie.

    Asta e din ciclul „iubeste pacatosul dar uraste pacatul, nu?”. Romanii sunt homofobi pentru ca stau prea mult in dreptul pulii de popa sub patrafir. Asta nu le place, dar suporta ca trebuie sa primeasca iertare. Si rabufnesc atunci cand cred ca unii vor sa le-o bage pe gat.

    00
  56. Cand uit cumva ca traiesc in Romania, citesc ceva comment-uri ca mai sus, si-mi revin. A, am ceva pt voi, de pe sfaturiortodoxe.ro: „Cel ce a curvit cu femeia sa peste fire ( împreunarea peste fire este atunci când bărbatul sau o femeie îsi fac demonica plăcere sarutându-se unde nu trebuie ), să nu se împărtăsească 15 ani; la fel si femeia se canoniseste dacă a fost cu voia ei; iar dacă a fost silită (adică fară voia ei), 6 ani să nu se împărtăsească.” Cele bune, compatriotilor, toate cele bune! :-|

    00
  57. Apropo, sunt curios cati dintre voi vedeti in mod normal tineri de acelasi secs tinandu-se lasciv de manutza in metrou si-n alte locuri publice. Sau grabbing each other’s asses. Corect, mediul in care ai fost crescut conteaza. In alte orase din europa apuseana [care e eminamente diferita fata de .ro] chestii de gen se intampla constant. Nimanui nu-i pasa atat de mult, lumea s-a obisnuit, totul in regula. Diversitate, frate. N-ar fi boring daca am fi toti la fel? Si stati linistiti, homosexualii nu sunt d-aia care se furiseaza pe la spate si v-o infig pe nesimtite <– cred ca se ascunde undeva (in the back of your mind) o teama de genul asta, si probabil ca si d-asta „romanii sunt homofob” (desi si eu sunt roman, si iata-ma nehomofob si inca-n viata).

    00
    • cosmin, au aparut si pe la noi. inclusiv in bucuresti. faptul ca nu i-ai vazut inseamna ca nu te pasioneaza orientarea sexuala a oamenilor.

  58. NOU
    #60

    sau pentru ca:
    Little known facts about fags (homosexuals) and dykes (lesbians):

    * On April 25, 2001, the CDC reported that “We are seeing substantial increases in sexually transmitted diseases among men who have sex with men in multiple locations across this country.” (31, 32).
    * Fags are responsible for the “first sexually transmitted outbreak of typhoid fever” in the history of the United States.This disease is caused by ingesting human feces (32).
    * More than 10% of fags in major U.S. urban areas are infected with HIV.To this day, they still make up more than 50% of reported AIDS cases in the United States (30, 31).
    * Fags fellate almost 100% of their sexual contacts and ingest semen from about half of those. Semen contains virtually every germ carried in the blood stream, so this is about equivalent to ingesting raw human blood (6).
    * One study reports 70% of fags admitting to having sex only one time with over 50% of their partners (3).
    * One study reports that the average fag has between 20 and 106 partners per year (6). The average heterosexual has 8 partners in a lifetime.
    * Sperm readily penetrates the anal wall (which is only one cell thick) and gains direct access to the blood stream. This causes massive immunological damage to the body’s T- and B-cell defensive systems (14).
    * 50% of male syphilis is carried by fags as a rectal infection and can enter through the urethra of another fag during anal sex (7).
    * Around 67-80% of fags lick and/or insert their tongues into the anuses of their partners (called “rimming”, anilingus, fecal sex, etc.) and ingest biologically significant amounts of feces (7), which is the chief cause of hepatitis and parasitic infections among fags (8). This practice is called the “prime taste treat in sex” in the bestseller The Joy of Gay Sex.
    * 33% of fags admit to fisting (inserting the hand, sometimes part of the arm, into the rectum of his partner) (7).
    * Urinating on each other (”golden showers”) and torture has doubled among fags since the 1940s, and fisting has increased astronomically (7).
    * 17% of fags eat and/or rub the feces of their partners on themselves (4).
    * 12% of fags give/receive enemas as part of sexual pleasure (4).
    * In one study, the average fag fellated somewhere between 20 and 106 men, swallowed 50 seminal discharges, had 72 penile penetrations of the anus, and ingested feces of 23 different men EVERY YEAR (6).
    * Many fag sexual encounters occur while drunk, high on drugs, or in an orgy setting (7).
    * Many fags don’t pay heed to warnings of their lifestyles: “Knowledge of health guidelines was quite high, but this knowledge had no relation to sexual behavior” (16).
    * Activities of fags involve rimming (anilingus), golden showers, fisting, and using “toys” (21).
    * Fags got homosexuality removed from the list of mental illnesses in the early 70s by storming the annual American Psychiatric Association (APA) conference on successive years. “Guerrilla theater tactics and more straight-forward shouting matches characterized their presence” (2). Since homosexuality has been removed from the APA list of mental illnesses, so has pedophilia (except when the adult feels “subjective distress”) (27).
    * Fags account for 3-4% of all gonorrhea cases, 60% of all syphilis cases, and 17% of all hospital admissions (other than for STDs) in the United States (5). They make up only 1-2% of the poplation.
    * Fags live unhealthy lifestyles, and have historically accounted for the bulk of syphilis, gonorrhea, Hepatitis B, the “gay bowel syndrome” (which attacks the intestinal tract), tuberculosis and cytomegalovirus (27).
    * 73% of psychiatrists say fags are less happy than the average person, and of those psychiatrists, 70% say that the unhappiness is NOT due to social stigmatization (13).
    * 25-33% of fags and dykes are alcoholics (11).
    * Of fags questioned in one study, 43% admitted to 500 or more partners in a lifetime, 28% admitted to 1000 or more in a lifetime, and of these people, 79% said that half of those partners were total strangers, and 70% of those sexual contacts were one night stands (or, as one fag admits in the film “The Castro,” one minute stands) (3). Also, it is a favorite past-time of many fags to go to “cruisy areas” and have anonymous sex. See http://www.cruisingforsex.com (NOTE:this site may contain pornographic images – please don’t go to it if you are under age or don’t want to see this type of material.This site is referenced only for illustrative purposes.)
    * 78% of fags are affected by STDs (20).
    * Judge John Martaugh, chief magistrate of the New York City Criminal Court has said, “Homosexuals account for half the murders in large cities” (10).
    * Captain William Riddle of the Los Angeles Police says, “30,000 sexually abused children in Los Angeles were victims of homosexuals” (10).
    * 50% of suicides can be attributed to fags (10).
    * Dr. Daniel Capron, a practicing psychiatrist, says, “Homosexuality by definition is not healthy and wholesome. The homosexual person, at best, will be unhappier and more unfulfilled than the sexually normal person” (10). For other psychiatrists who believe that homosexuality is wrong, please see National Association for Research and Therapy of Homosexuality.
    * It takes approximately $300,000 to take care of each AIDS victim, so thanks to the promiscuous lifestyle of fags, medical insurance rates have been skyrocketing for all of us(10).
    * One study reports that 90% of fags have engaged in anal sex, and 66% engage in anal sex regularly (6).
    * Fags were responsible for spreading AIDS in the United States, and then raised up violent groups like Act Up and Ground Zero to complain about it. Even today, fags account for well over 50% of the AIDS cases in the United States, which is quite a large number considering that they account for only 1-2% of the poplation.
    * Fags account for a disproportionate number of hepatitis cases: 70-80% in San Francisco, 29% in Denver, 66% in New York City, 56% in Toronto, 42% in Montreal, and 26% in Melbourne (8).
    * 10% of fags admit to eating feces and/or drinking contaminated enema water (8).
    * 29% of fags engage in urine sex (”golden showers”) (8).
    * 37% of fags engage in sadomasochism, which accounts for many accidental deaths. In San Francisco, classes were held to teach fags how to not kill their partners during sadomasochism (8).
    * In large cities, hospitals are often called on to remove objects from the rectums of fags. Sometimes, the fags do so much damage that they have to wear colostomy bags for the rest of their lives (8).
    * 41% of fags say they have had sex with strangers in public restrooms, 60% say they have had sex with strangers in bathhouses, and 64% of these encounters have involved the use of illegal drugs (8).
    * Depending on the city, 39-59% of fags are infected with intestinal parasites like worms, flukes and amoebae, which is common in filthy third world countries (8).
    * The median age of death of fags is 42 (only 9% live past age 65). This drops to 39 if the cause of death is AIDS. The median age of death of a married heterosexual man is 75 (8).
    * The median age of death of dykes is 45 (only 24% live past age 65). The median age of death of a married heterosexual woman is 79 (8).
    * Fags are 100 times more likely to be murdered (usually by another fag) than the average person, 25 times more likely to commit suicide, and 19 times more likely to die in a traffic accident (8).
    * 21% of dykes die of murder, suicide or traffic accident, which is at a rate of 534 times higher than the number of white heterosexual females aged 25-44 who die of these things(8).
    * 50% of the calls to a hotline to report “queer bashing” involved domestic violence (i.e., fags beating up other fags) (18).
    * About 50% of the women on death row are dykes (12).

    Fags prey on children.

    * Corporations financially support ‘Gay’ Big Brothers-Big Sisters – 7-26-2002
    * “Homosexuals in UK propose teaching about anal sex to 4-year-olds”
    * 33% of fags ADMIT to minor/adult sex (7).
    * There is a notable fag group, consisting of thousands of members, known as the North American Man and Boy Love Association ( NAMBLA). (Note:this web site is sometimes down).This is a child molesting fag group whose cry is “SEX BEFORE 8 BEFORE IT’S TOO LATE.” This group can be seen marching in most major fag parades across the United States.
    * Fags commit more than 33% of all reported child molestations in the United States, which, assuming fags make up 2% of the poplation, means that 1 in 20 fags is a child molestor, while 1 in 490 heterosexuals is a child molestor (19).
    * 73% of all fags have had sex with boys under 19 years of age (9).
    * Many fags admit that they are pedophiles: “The love between men and boys is at the foundation of homosexuality” (22).
    * Because fags can’t reproduce naturally, they resort to recruiting children. Fags can be heard chanting “TEN PERCENT IS NOT ENOUGH, RECRUIT, RECRUIT, RECRUIT” in their fag parades. A group called the “Lesbian Avengers” prides itself on trying to recruit young girls. They print “WE RECRUIT” on their literature. Some other fags aren’t as overt about this, but rather try to infiltrate society and get into positions where they will have access to the malleable minds of young children (e.g., the clergy, teachers, Boy Scout leaders, etc.) (8). See the DC Lesbian Avengers web page. Also, see AFA Action Alert.
    * Kinder, gentler pedophiles?

    The fag agenda.

    * The fag agenda includes desensitizing the public: “The first order of business is desensitization of the American public concerning gays and gay rights…..To desensitize the public is to help it view homosexuality with indifference instead of with keen emotion. Ideally, we would have straights register differences in sexual preferences the way they register different tastes for ice cream or sports games….At least in the beginning, we are seeking public desensitization and nothing more. We do not need and cannot expect a full ‘appreciation’ or ‘understanding’ of homosexuality from the average American. You can forget about trying to persuade the masses that homosexuality is a good thing. But if only you can get them to think that it is just another thing…then your battle for legal and social rights is virtually won” (25).
    * Part of the fag agenda is to get the public to affirm their filthy lifestyle, as one fag admitted in the October 1987 fag rally on Washington: “We are no longer seeking just a right to privacy and a protection from wrong. We also have a right — as heterosexual Americans already have — to see government and society affirm our lives” (27).
    * Part of the fag agenda is to turn people from Christianity: “The teaching that only male-female sexual activity within the bounds and constraints of marriage is the only acceptable form should be reason enough for any homosexual to denounce the Christian religion” (1).
    * Fags knowingly lied (and still lie) about the 10% figure (i.e., fags make up 10% of the poplation). As Tom Stoddard (formerly of the Lambda Legal Defense Fund) said, “We used that figure when most gay people were entirely hidden to try to create an impression of our numerousness” (17).
    * The Gay Revolutionary .

    The true number of fags.

    * The Kinsey study of 1948, which fags often cite to say that 10% of the poplation is homosexual, actually says that only 4% of the poplation is EXCLUSIVELY homosexual. This study involved a disproportionate number of people who had been in jail for sex crimes (hardly a random sample of the poplation). Kinsey also did perverse studies involving young boys and pedophiles.
    * Current research shows that the true percentage of fags is in the 1-2% range (15,23,26,28). Consider how small this number is when compared to most of the numbers above.
    * CENSUS: HOMOSEXUAL “COUPLES” MAKE UP ONLY 0.5% OF ALL COUPLES – 10-22-2002

    Fags aren’t discriminated against in employment, so why should they be a protected class?

    * The average yearly income of a fag is $55,430.00 (most of which is disposable because no children to take care of!). The average of the general poplation is $32,144.00. The average of blacks is $12,166.00 (24).
    * 59.6% of fags are college graduates. 18.0% of the general poplation are college graduates (24). Too bad they aren’t smart enough to listen to God. “Professing themselves to be wise, they became fools” (Romans 1:22).
    * 49.0% of fags hold professional/managerial positions. 15.9% of the general poplation hold such positions (24). Where’s the job discrimination?

    Sexual Orientation

    * A phrase that has come up recently in this earth is “sexual orientation.” This is a phrase made up by fags to try to make themselves look less filthy than they really are. The purpose of the phrase is to take the spotlight from what these perverts do, and put it on the notion that they are just poor, mistreated people, who simply are attracted to members of the same sex – as if they aren’t engaging in activity forbidden by God Almighty. “Sexual orientation,” as used today, has nothing to do with sexual activity (yeah, right), but only refers to who or what a particular person is attracted to. If you think that people of other “sexual orientations” are just fine, let’s see what other “sexual orientations” you would necessarily have to accept as wholesome and pure. If you’re not going to discriminate based on “sexual orientation”, then you must not discriminate against any of the following. If you discriminate against any of these, you’re a hypocrite. These “sexual orientations” are generally known as “paraphilias”, and are mental disorders – just like homosexuality used to be (29).
    * Exhibitionism – involves people who are sexually aroused by the idea of exposing their genitals to a stranger.
    * Fetishism – involves people who are sexually aroused by nonliving objects.
    * Frotteurism – involves people who are sexually aroused by the idea of touching and rubbing against a nonconsenting person.
    * Pedophilia – involves people who are sexually attracted to prepubescent children (usually 13 years or younger).
    * Sexual Masochism – involves people who are sexually aroused by being “humiliated, beaten, bound, or otherwise made to suffer.”
    * Sexual Sadism – involves people who are sexually aroused by causing the psychological or physical suffering of a victim (e.g., “restraint, blindfolding, paddling, spanking, whipping, pinching, beating, burning, electrical shocks, rape, cutting, stabbing, strangulation, torture, mutilation, or killing”).
    * Transvestic Fetishism – involves people who are sexually aroused by cross-dressing.
    * Voyeurism – involves people who are sexually aroused by watching unsuspecting strangers have sex.
    * Telephone Scatologia – involves people who are sexually aroused by making obscene phone calls.
    * Necrophilia – involves people who are sexually attracted to corpses.
    * Partialism – involves people who are sexually attracted to exclusively one part of the body.
    * Zoophilia – involves people who are sexually attracted to animals.
    * Coprophilia – involves people who are sexually aroused by feces.
    * Klismaphilia – involves people who are sexually aroused by enemas.
    * Urophilia – involves people who are sexually aroused by urine.

    REFERENCES
    (1) Advocate, 1985.
    (2) Bayer, R. Homosexuality and American Psychiatry.
    (3) Bell, A. and Weinberg, M. Homosexualities: a Study of Diversity Among Men and Women. New York: Simon & Schuster, 1978.
    (4) Cameron et. al. ISIS National Random Sexuality Survey. Nebraska Med. Journal, 1985, 70, pp. 292-299.
    (5) “Changes in Sexual Behavior and Incidence of Gonorrhea.” Lancet, April 25, 1987.
    (6) Corey, L. and Holmes, K. “Sexual Transmission of Hepatitis A in Homosexual Men.” New England J. Med., 1980, pp. 435-38.
    (7) Family Research Institute, Lincoln, NE.
    (8) Fields, Dr. E. “Is Homosexual Activity Normal?” Marietta, GA.
    (9) Jay and Young. The Gay Report. Summit Books, 1979, p. 275.
    (10) Kaifetz, J. “Homosexual Rights Are Concern for Some,” Post-Tribune, 18 December 1992.
    (11) Kus, R. “Alcoholics Anonymous and Gay America.” Medical Journal of Homosexuality, 1987, 14(2), p. 254.
    (12) Lesbian News, January 1994.
    (13) Lief, H. Sexual Survey Number 4: Current Thinking on Homosexuality, Medical Aspects of Human Sexuality, 1977, pp. 110-11.
    (14) Manlight, G. et. al. “Chronic Immune Stimulation By Sperm Alloantigens.” J. American Med. Assn., 1984, 251(2), pp. 237-438.
    (15) Morton-Hunt Study for Playboy
    (16) MsKusick, L. et. al. “AIDS and Sexual Behavior Reported By Gay Men in San Francisco.” Am. J. Pub. Health, 1985, 75, pp. 493-96.
    (17) Newsweek, February 1993.
    (18) Newsweek, 4 October 1993.
    (19) Psychological Reports, 1986, 58, pp. 327-37.
    (20) Rueda, E. “The Homosexual Network.” Old Greenwich, Conn., The Devin Adair Company, 1982, p. 53.
    (21) San Francisco AIDS Foundation, “Can We Talk.”
    (22) San Francisco Sentinel, 27 March 1992.
    (23) Science Magazine, 18 July 1993, p. 322.
    (24) Statistical Abstract of the U.S., 1990.
    (25) “The Overhauling of Straight America.” Guide Magazine. November, 1987.
    (26) United States Census Bureau
    (27) United States Congressional Record, June 29, 1989.
    (28) University of Chicago’s Nation Research Corp.
    (29) Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders Fourth Edition, American Psychiatric Association, 1994.
    (30) Reuters, Feb. 5, 2001
    (31) Center for Disease Control
    (32) Associated Press, April 25, 2001

    00
  59. Propun marsul oamenilor „straight”.
    Vom ajunge ca in State, unde negrii au inceput sa aiba mai multe drepturi decat albii…

    00
  60. m’au fascinat întotdeauna argumentele de tipul:

    „gay parade va agresa psihic copii noștri care vor ajunge homosexuali din cauza asta!”

    „legalizarea prostituției va face ca fetele noastre să devină curve!”

    se mai predă cumva logica în școli? scoateți’o dracului afară din programă!

    00
  61. NOU
    #63

    zoso,

    sa inteleg ca daca vad un cocalar negricios, cu ghiuluri, in slapi, cu burta afara si scuipand pe jos pe strada, ar trebui sa fiu oripilat de heterosexuali?!?!

    open your mind, people

    succes :)

    00
  62. @Cristi: da buey dobitocule, asa e, in state negrii, homosexualii, catolicii, evreii, si alte scarnavii, merg liberi pe strada… ce cosmar pentru o maimuta verde…

    00
  63. Hai sa nu venim nici cu argumente de pe rahatu… ehm sfaturi ortodoxe ca ni se insulta inteligenta.

    Eu tot n-am inteles care e problema. Defileaza pe strazi, lasa-i sa o faca. De ce te doare pe tine in fund? :))

    00
    • bogdan, spuneam ca o asemenea desfasurare de „oameni” nu le face bine, mai ales ca ei vor acceptare. tinerii sunt mai intelegatori, dar gandeste=-te la babele de 50 de ani cu drept de vot.

  64. https://www.metacafe.com/watch/475645/paunescu_is_sleeping_in_the_romanian_parlament/

    Puritanilor, asta ar trebui sa va oripileze, nu oamenii vopsiti pe faţă!

    00
  65. daca lor le place si se simt bine asa cum sunt asta e. eu nu am nimic cu ei doar ca nu as vrea sa-i vad pe strada cum se stin de mana si sau mai rau cum se saruta. in fine fiecare e liber sa faca cea vrea cu viata lor…

    00
  66. @zoso: Babele cu drept de vot sunt o amenintare pentru orice speranta de avansare a societatii romanesti, nu doar pentru cei din parada. Deci toti ar trebui sa ne facem griji pentru asta.

    Iar cat despre manifestare, fiecare minoritate are dreptul sa-si exercite apartenenta si cele mai multe o fac.

    00
  67. Dupa ce ca e iadul pe pamant, ca nu mai exista dragoste intre oameni, ca femeile au lut-o razna intr-un feminism prost aplicat, ca instutia familiei ajunge sa fie subiect de gluma, ni se baga pe gat si acceptarea poponarilor. E inpotriva omenirii! Sa fie intre ei in tarc daca s-ar putea dar nu sa incite prin festivaluri.

    00
  68. Vorba lui Cristi: pe cand o parada hetero? :)

    00
  69. @ak2000 Andrei: Tu esti ala care-si punea poze gol pe Softpedia? Esti suparat ca n-a muscat nici una momeala? Hai sa nu defulam aici….

    00
  70. @zoso: esti intolerant. Picatura asta, impreuna cu picatura rosia montana, numa’ bine au umplut paharu’ mirarii: ce naiba caut eu aici?

    00
  71. D-aia nu mai pot eu că nenea ăla s-a împopoţonat în halul ăla, defilînd şi el pe stradă o dată pe an. Pfff!
    Iar ne plouă-n beci.

    00
  72. NOU
    #76

    Romanii sunt intoleranti din toate punctele de vedere. Absolut tot ce e diferit de cum suntem noi obisnuiti e rau. Homosexualii sunt doar un exemplu.

    Daca romanii vad un negru ce zic? „Uite polițist”
    Daca vad suedeji trec pe partea cealalta a strazii.
    FFS si daca vezi pe cineva imbracat altfel decat in mod normal e o problema chiar daca nu e homosexual, suedej sau orice altceva.

    La noi regula de baza e sa fii „in randul lumii”. Diversitatea este totdeauna taxata la noi.

    Din punctul meu de vedere ce fac italienii cu romanii e minunat. Vedem si noi pe pielea noastra ce e rasismul. Dar aparent, nu invatam nimic din asta.

    00
  73. din punctul nostru de vedere nu prea exista nicio diferenta intre poza postata de tine si cea din linkul de mai sus.
    fiecare este o creatura in felul lui.
    Asa cum si fata ta provoaca uneori voma multor compatrioti, asa si travestitii sunt o tinta sigura, in special oamenilor ca tine, plini de prejudecati si afinitati de noua dreapta.
    Asa cum iti acceptam si noi banalitatea, accepta si tu diversitatea.

    00
    • crissy, diferenta e ca eu nu ma rad in cap si nu imi pun pene in cur. si nici nu particip la concursuri de frumusete. e o diferenta subtila, pe care numai cei initiati o vad.

      si in plus, eu nu lupt pentru acceptare pentru ca, din nou, nu sunt discriminat pentru ca nu ma inscriu la concursuri unde faţa conteaza. tu insa te inscrii la concursuri unde normalitatea este 1, iar tu incerci sa fii 1+rochie mulata+barba+machiaj strident+chiloti tanga+urlat in gura mare.

  74. Fiecare cu orientarea lui, nu?
    Fiecare are de ales si face ce vrea, nu?
    OK, eu abia astept gay-parada. Aleg sa fiu homofob. Aleg sa ies pe strada si sa va sparg botul la cati mai multi.

    00
  75. Stii doar ca we are the best !

    00
  76. NOU
    #81

    @brutalistu: TL;DR
    Serios, m-ai pierdut de la „fags”/”dykes” – e clar ca textul ala nu poate sa fie decat obiectiv.

    00
  77. Andrei, din sufletul meu curat de pionier, te rog fa asta. Probabil ca nefericitul ala o sa-si panseze ranile 2 saptamani. Dar va fi recompensata de imaginea unui idiot ca tine la parnaie. Go, tiger…

    00
  78. Eu nu am nimic cu nimeni atata vreme cat totul este personal si in viata lui doar! Incep sa ma enervez atunci cand ei incearca sa ne convinga pe noi ca e OK. Tata, de ce trebuie sa faci parada? Adica… ei militeaza pentru „Drepturi egale”. Atunci fi naiba egal cu noi! Ati vazut voi ca facem parada „straight”? De ce trebuie sa fie atat de exhibitionisti sa arate la toti ce preferinte sexuale si ce fete de dobitoci au? Ok, ii accept, e alegerea fiecaruia in ce isi baga chestia, da plz!!! Nu incerca sa ma convingi pe mine ca e cool! Eu am parerea mea, personala, si vreau sa o mentin. Nu vreau reclame la ce misto e sa fi gay. Pff

    00
  79. @PigBrother: LOL.
    @zoso: Din pacate, logica bunului simt nu functioneaza intotdeauna. Trebuie sa scoti oamenii din zona lor confort iar pentru asta trebuie sa faci gesturi iesite din comun. Asa au facut negrii in SUA, asa au facut femeile din toata lumea. Iar asta faci si tu, cand injuri pe unul, pe altul, pentru spam sau alte porcarii.

    00
  80. @Sakura: De animale n-ai auzit? :))

    00
  81. NOU
    #86

    Atat timp cat se respecta legile in vigoare, dreptul lor de a manifesta este garantat de Constitutie, mai Cip mai… Suporta-i sau emigreaza in Arabia Saudita.

    00
  82. @Andrei: Si-ai venit tu tocma` din varfu` dealului pana la Telecentru` de la Biblioteca locala ca sa ne spui asta?

    00
  83. Romanii nu sunt de acord cu legalizarea, dar ei tot vor sa ne impuna acest lucru, ei unde ajungem?Ajungem sa ne dicteze minortatea impunerea unor legi care ei pretind ca sunt normale?Atat de normale incat vor „ajuta” demografia sa scada si mai rapid in loc sa creasca

    00
  84. NOU
    #89

    Cand sustinatorii unui punct de vedere nu prea mai au solutii sa sustina acel punct, o dau in propozitii care contin cuvintele „lege” si „legal”. /care about the law

    Pe de alta parte drepturile nu ti le impui, le castigi. Iesind in strada si organizand o parada, n-o sa faca altceva decat sa atate lumea impotriva ta. Indiferent daca esti gay/lesbi/trans/bi etc. Lumea generalizeaza si asta conteaza in final.

    Mai bine te multumesti cu putin [aka faci ce vrei acasa dar pe strada te comporti NORMAL(hetero)], decat sa fii hulit iar seara baietii sa te astepte in scara blocului pentru o scurta discutie.

    00
  85. NOU
    #90

    Cand un gigel incearca sa se faca de cacat online, invoca invaliditatea argumentului legalitatii. Mane, esti de la tara, nu s-a auzit de drepturi garantate prin lege pe acolo? Sau ce zice seful de post este „lege”?

    P.S. Bati campii gratios, deocamdata tabara masculilor feroce o suge la capitolul „argumentatie”.

    00
  86. Chiar am citit toate comentariile (multe rau). Singurul care m-a captat pozitiv a fost cel al lui `brutalistu`. Inteleg ca restul oamenilor open-minded nu au rabdare sa citeasca date concrete care le contrazic ideile libertine de cacat (scuza-mi expresia, dar este atat de aproape de subiectul asta) si se arunca toti in afirmatii care mai de care mai pro-gay. Da..fix asta ne strica pe ni. homofobia. Cum sa nu. Cand vezi clar ca sunt abuzati copii de homosexuali (eventual sa aiba si dreptul sa adopte). Desigur. E pasul spre o lume libera si fericita. EU (tanara, straight, cu educatie superioara in curs) nu accept sa pic in capcana discriminarii – pozitive si a libertinismului din acest punct de vedere. Homosexualii sunt anormali, nu eu pt ca nu-i accept. Si cititi articolul ala de care pomeneam la inceput, ca doar se afla printre comentariile astea. Sau sunteti in faza de negare? Pace!

    00
  87. Radu, cata prostie zace in oameni e de neimaginat. Citesc acum ce ai scris tu si mi se confirma treaba asta. Sunt oferite argumente cu zecile anti-gay (numai ca sunt in engleza, faci si tu un efort?). De ce sa mi se explice ceva anormal/stupid/ne-natural/you name it ? De ce sa nu observam ca diversitatea si a iesi in evidenta nu inseamna sa te futi in cur? Si ca sa anticipez, nu bag placa aceea cu biserica, papusa. Ca regulile tampite sunt de pe vremea inchizitiei, nu se aplica dogmei de baza a crestinatatii. Hai sa dam si in biserica, eventual cu fecale de la tovarasii tai gay, nu? Libertin mic ce esti. Keep on doing the good job.

    00
  88. NOU
    #93

    Mi se pare o lipsa de dezvoltare democratica in a acuza manifestarile gay.
    Traim inca sub imperiul unei gandiri inguste(ortodoxe, comuniste etc).
    Traiesc in afara Romaniei de zeci de ani. Gay-ii nu deranjeaza si sunt acceptati. Cat despre raspandirea unor boli sa ne uitam cat de multi copii au fost infectati in spitalele romanesti. Eu cred ca o parada nu poate face cine stie ce rau.
    Sunt alte parade mai daunatoare -antieducationale, antidemocratice si antisociale.
    Este un joc de a schimba lumina asupra unor defecte majore in societate si a ne lega de minoritati.
    Atacaul la adresa negrilor de catre un antevorbitor mai sus demonstreaza cat de rea poate fi natura umana.
    Negrii au fost sclavi si tratati ca sclavi in plina America pana in anii ’60.
    Nu stiu cum ati reactiona daca ati fi in pielea celui flagelat si tinut in lanturi.
    Traiesc in SUA si in Sud si gasesc ca trebuie lucrat pentru reconciliere.
    Putin civism si mai multa intelegere pentru minoritati nu credeti ca ar fi binevenite ?
    Tarile Scandinave se numara printre cele mai fericite, cu copiii cei mai fericit si cu un grad inalt de civilizatie. Nu cred ca o tema de genul acesta – HOMOFOBIE ar constitui o tema de abordat.
    Dar asa suntem noi, romanii, cumva inapoia lumii, tocmai din cauza mentalitatii si a provincialismului.
    Mai avem nevoie de urbanizare.

    00
  89. @PigBrother: Faci o eroare logica.:) Homofobii nu gandesc, ei nu ofera argumente, ei doar urasc. Atat. Sa le spui unui Andrei, Dragos Stefan and Co de dezbatere, de argumente etc e ca si cum le-ai spune unor idioti de aia de se omoara pe stadioane despre frumusetea sportului ca sport, nu ca violenta. Oamenii astia nu gandesc, ei nu analizeaza homosexualitatea (sau celelalte 99.99% din lucrurile care ii inconjoara), ei AU raspunsul. Incearca sa-i spui cainelui tau sa nu manance ca boul tot ce gaseste ca o sa vomite. :)

    Cei mai deliciosi cretini sunt aia care baga placa religioasa la inaintare. Ei uita ca, de exemplu, religia interzice si sexul daca nu e facut cu unicul scop de a procrea. Si, atat timp cat nu respecti o regula inseamna ca fie setul de reguli nu e aplicabil, fie esti la fel de pacatos ca si gay-ii. Punem peste desertul asta si un toping de „nu judeca pe altii” si obtinem o prajiturica mustind de ipocrizie si prostie. Dar ei nu gandesc asa. Ei STIU.

    N-are rost sa le argumentezi ceva. Oamenii astia nu sunt buni decat ca sa le faca afisari lui zoso sau lui arhi si sa fie luati la misto. Atat. :)

    00
  90. @Alexa: Corporatista mica, spune drept, visul tau e sa lucrezi in PR si comunicare, nu? :))

    TU, tanara, straight, cu studii superioare in curs, uiti ca acum cateva sute de ani nu aveai voie sa traversezi prin fata barbatului? Ca ai mii de ani de discriminare in spate? Ca erai privita ca o fabrica de facut copii si mancare? Ca sotul putea sa te bata zilnic iar societatea sa zica „ei, mama, asa e, barbatul poate sa-si mai bata femeia”? Ca nu aveai drept de opinie (aka de vot dar nu numai) ? Ca la fel de anormal i se parea societatii de atunci sa nu fii „femeie de casa” cum i se par acum relatiile gay? Ca daca societatea era la fel de obtuza si acum ca si cum cateva sute de anii, opiniile tale valorau doi lei si poate-ti luai si cateva scatoalce ca ai indraznit sa gandesti?

    Un barbat alb, straight, care discrimineaza e idiot. In schimb, unul negru straight, femeile, suedejii etc care discrimineaza nu sunt numai idioti ci si ipocriti.

    00
  91. Minunati comentatori Zoso.
    Multumita oamenilor ca voi e nevoie de 3 randuri de politia la gay parade. Randurile alea de politie ar trebui sa sperie poplatia mai rau decat toti travestitii si gayii la un loc.

    01
  92. @Ingrid:
    Acu vreo 15 ani ascultam George Michael. Da’ de cand am auzit că o ia cu holtzu’n’găoz mi se intoarce stomacu pe dos cand il aud. Aşa am păţit si cu Prison Break… cand am auzit ca actoru ala e p0p0 nu m’a mai interesat. Am auzit că a murit.

    00
  93. nu sunt homofob, dar cred, totusi, ca „ei” sunt niste accidente. niste accidente inofensive. la urma urmei, de ce ne este frica? ca vom deveni minoritari? putina logica ar spulbera aceasta ingrijorare; CUM sa devina majoritari?
    la urma urmei, dezechilibrul dintre „normalitate” si „anormalitate” ramane o constanta de a lungul istoriei… doar ca odata cu evolutia ia forme mai pacifiste, ar trebui sa apreciem asta, trebuie sa ne aducem aminte de alte mizerii de acum zeci sau sute de ani si e suficient.
    iar, zoso, din propriul dezgust nu ar trebui sa dezvoltam principii; dezgustul e caracteristic speciei umane dar nu e definitoriu. definitoriu e altceva, stim ce, nu?

    00
  94. NOU
    #99

    Alexa, blonda mamii, ce este cu ineptia „cand vezi clar ca sunt abuzati copii de homosexuali”. Dar copii abuzati de heterosexuali cum sunt? Sunt mai fericiti ca au fost abuzati straight? Care bula galului este diferenta, de ai dat-o pe post de argument?

    Cat despre lista brutalistului, permite-mi sa ignor cu aroganta divina statisticile pseudostiintifice in care apare cuvinte de genul „filthy lifestyle”

    00
  95. Sunt singura care observa ca lista lui Bruta critica extrem de mult sexul oral si doamne fereste, inghitirea de sperma, care e ca si „inghitirea de sange uman”?
    Bruta, N-ai dat de vreuna care sa inghita?

    00
  96. Pe acelasi principiu, nu mi se pare ca are cineva o problema cu creasta doar pt ca e de prost gust /:)

    00
  97. @Radu: Lucrez in locul in care se formeaza minciuni pe care tu le accepti ca fiind reale, libertine si super tari. Nu, nu este o ditamai corporatia, but we make lies. Si apropo de ideea ca pt faptul ca sunt femeie n-are trebui sa comentez, ca vezi dom`ne ar trebui sa plec si eu capul, ca la randul meu (ca sex) am fost discriminata: Mars ma! Asta o crezi tu. E discriminat cine trebuie sa fie discriminat. Lasa-ma cu povesti de genul `femeie de casa`. Tu ori n-ai nevasta, ori nu-ti dai seama cum e. Maica-ta e peste taica-tu,. Nevasta-ta o sa te faca maxim, nici nu-ti imaginezi cum. Si crezi, doar pentru ca din punct de vedere social. femeile nu prea aveau drepturi, ca ele erau atat de supuse? Cand urla istoria de exemple feminine majore (ok, literatura se exclude pt ca nu aveau dreptul la educatie), insa lupta cu barbatii e doar in mintea lesbienelor si a frustratelor. Imi pare rau sa te anunt. Plus ca nu ma identific in categoria minoritatilor.
    @PigBrother..Daca citesti tu acolo frumusel, scrie ca 1 din 20 de homosexuali este si pedofil, pe cand proportia la oamenii hetero este de 1 la 490. 33% din abuzuri pot fi evitate prin lipsa homosexualitatii. Ce zici. Hai sa nu bagam placa aia „dar si heterosexualii sunt pedofili” cand putem sa diminuam ceva ce oricum nu e benefic. Singura chestie dubioasa (nu ok..sau…) este ca homosexualii au o speranta de viata mai mica.
    PS: Ador sa fiu femeie sa am prezumtia de prostie, firavitate si inferioritate. De-asta saracutii de voi va credeti atat de sus. Ca lasati de la voi in situatii de genul asta..Ce dragut mi-ati explicat voi mie cum sta treaba, Ah..sunt studenta la stiinte politice. Votati-ma! :D

    00
  98. @trustman: esti cretin, dar iti sade bine asa. Sa nu schimbi nimic

    00
  99. NOU
    #104

    Si acolo, la Cooperativa Mestesugareasca de fabricat Adevarul nu v-au invatat in prima zi de clasa ca sondajele si statisticile spun ce vrei tu sa spuna? Daca nu, atunci te duci degeaba, daca da, de ce dracu incerci sa mi le vinzi? :B

    00
  100. Ah, tu esti una dintre alea care se aboneaza cu mail-ul de office la newsletter-ul kudika, am inteles. :)

    Nu e vorba de cine canta cu adevarat in familie aici, ai gresit pista. E vorba de o chestie logica. Daca esti de acord cu discriminarea gay-ilor pe baza unor idei pe care, la un moment dat, majoritatea le considera normale, esti de acord si cu discriminarea femeilor (in virtutea unor idei pe care, intr-o anumita perioada de timp, majoritatea le considera normale). Or, asa stand lucrurile, tu nu ai dreptul la o opinie. Pentru ca, daca nu ai observat, eu sunt barbat iar tu esti femeie. Iar femeia nu poate contrazice, in public, barbatul in secolul in care gandesti tu. Daca nu ma crezi, intreab-o pe bunica-ta. Cum ziceam, in public, acasa manipulezi pe cine vrei tu, cat vrei tu. QED.

    In plus, draga mea maniplatoare, faci niste erori logice majore. Si citez: „Hai sa nu bagam placa aia “dar si heterosexualii sunt pedofili” cand putem sa diminuam ceva ce oricum nu e benefic.”. Folesesti concluzia drept argument ceea ce, daca n-ai fi chiulit de la logica pentru a sta prin cafenele impreuna cu prietenele tale „versate”, ar fi trebuit sa stii pana acum.

    Nici eu nu cred ca esti minoritara. Faci parte din marea familie a cotofenelor cu denumiri pompoase care se fataie de colo colo prin birouri crezand ca fac rahatul praf in cele 9 ore de serviciu. :) Din pacate pentru voi, si din fericire pentru societate, specia voastra e serios periclitata de criza.

    Si pentru ca sunt un gentleman chiar si cand interlocutoarea mea e o femeie simpla te anunt ca n-o sa-ti mai raspund la vreun comentariu stupid. Daca vrei sa combatem prin argumente, OK, cu placere, dar la afirmatii stupide si tampe eu nu mai raspund.

    Sa manipulezi bine!

    00
  101. zoso, ce-ai facut tata ?! …
    ai dezlantuit cutia pandorei cu postul asta…

    on-topic:
    – cu mici exceptii, din punctul meu de vedere cam toti astia de ati scris aici sunteti niste idioti. Si cand spun asta, VREAU sa va jignesc !
    – ceea ce NU vrea lumea sa observe este ca incet incet, anormalitatea ni se serveste ca normalitate. Deviatiile comportamentale trebuiesc tolerate, uratul si raul trebuiesc privite ca diversitate. Dar aceasta „diversitate” reprezinta de fapt o diversiune. Puroiul si putregaiul societatii trebuie tolerat pentru ca reprezinta un „progres”.
    – intr-adevar homosexualii provin din familii hetero dar asta nu inseamna justificarea orientarii lor sexuale actuale
    – intr-adevar homosexualii nu s-au inventat ieri dar asta nu inseamna normalitate
    – legile sunt facute de anumiti oameni, iar printre ei cu siguranta sunt si homo dar asta nu inseamna ca restul trebuie sa tolereze acest comportament.
    – Hitler a fost un baiat rau, dar Churchill (prin 1946) a spus: „Daca vreodata Anglia se va confrunta cu problemele Germaniei, ii doresc un om ca Hitler”. Ei bine acum, ca stiti si asta, ce parere mai aveti de starea de normalitate ?!
    – ciudat, dar criza actuala este rezultatul direct al capitalismului. Intr-o societate comunista nu ar fi fost posibil asa ceva. China, desi aparent este comunista, este comunista doar la nivel politic, economic este o putere capitalista.

    dar sa revenim…
    – nu pe Dumnezeu si nu religia trebuie sa scoatem in fata cand ii aratam cu degetul pe partari, ci pe Mama Natura.
    Cum sa evolueze o specie daca se bazeaza pe alde’ „Marcu’ care-ti trage’n cur cu arcu'” sau pe labagii ?! Cum sa se reproduca si sa asigure viitorul speciei ?! Prin adoptii ale unor copii facuti de hetero ?!

    – romanul mai are ce are cu suedejii. Este de inteles. Pentru ca desi si romanii au raii lor, procentual sunt mai putini. Ce vreau eu sa zic?! : (sa zicem) 50% dintre suedeji sunt borfasi, cutitari, recidivisti… si doar 10% dintre romani sunt tot asa. Asta inseamna ca daca vezi 4 suedeji pe strada cam 2 vor sa te fure, si daca vezi 10 romani doar 1 vrea sa te fure…
    interesant, nu ?!

    00
  102. @Romeo – Eşti idiot! Şi cînd spun asta VREAU să te jignesc.
    @Alexa – „cand putem sa diminuam ceva ce oricum nu e benefic”???? Şi cum anume, dragă viitoare aleasă? Hai, uimeşte-ne! Propune tu un proiect de lege pentru eradicarea homosexualităţii!

    00
  103. Am fost adoptat de o familie gay, si au incercat timp de 20 de ani sa imi spele creierul noptea, in timp ce dorm, utilizand o masinarie complexa numita MOS (modulator de orientare sexuala) ce a fost construita de o elita secreta de oameni de stiinta homosexuali. In pofida eforturilor lor, sunt dependent de femei. Imi iubesc parintii foarte mult si as vrea sa fiu pe placul lor, dar din pacate: ASTA SUNT si nu am ce face in privinta asta.
    BTW tipul din poza este un drag queen face parte din cultura gay, si crede-ma il doare fix, unde ii face placere, daca il accepti sau nu. Este realitatea, natura, istoria lui. La fel cum unii oameni se imbraca in clovni, pentru a amuza alti oameni, si pentru ca face parte din apanajul cultural al comediei, la fel si un gay se imbraca in drag queen. Cunosc oameni carora nu le plac clovnii, si nici nu se chinuie sa ii acepte, pur si simplu nu se duc la circ, sau schimba canalul. Sunt altii care au chiar o fobie fata de clovni ca in cazul asta. Sincer mi-e mila de ei. – I’m not affraid of clowns, i’ve seen worse, my mom can sometimes be a Drag Queen:)). Morala aici

    00
  104. „Silviul a scris pe 19 Mai 2009, 8:20 pm Reply to this comment
    Acu vreo 15 ani ascultam George Michael. Da’ de cand am auzit că o ia cu holtzu’n’găoz mi se intoarce stomacu pe dos cand il aud. Aşa am păţit si cu Prison Break… cand am auzit ca actoru ala e p0p0 nu m’a mai interesat. Am auzit că a murit.”
    Exemplu perfect de gandire eronata..ce treaba are preferinta sexuala a omului cu muzica sa? pai ori urmaresti filme porno cu el ori ii asculti melodiile
    Si nu-mi spune ca te uitai la Prison Break pentru ca stiai ca actorul e straight? nu nu mai nou actiunea unui film/serial e direct legata de partenera/partenerul de barabadeala a actorului principal…..

    00
  105. Alexa… nu te voi vota in veci. Mai bine nu spuneai ca esti studenta la stiinte politice. Tu esti precum studentii la psihologie care zic ca n-ar merge in viata lor la un psihoterapeut si prefera sa se duca la preot. Esti atat de ingusta la minte si de credula… in ce? In niste statistici pe care cine stie de unde le-ai scos. Lasa-ma te rog sa te informez ca homosexualii nu sunt mai predispusi catre pedofilie decat heterosexualii. Factorii de risc sunt cu totul altii, mai precis lipsa de educatie, saracie, parinte vitreg, etc. Daca vrei iti dau si sursele si crede-ma ca sunt dovezi foarte solide ca urmare a unor decenii de cercetare.
    Cat despre faptul ca nu poti sa pricepi argumentul cu discriminarea nu mai am nimic de zis. Deschide-te la minte, fa un erasmus in olanda sau pur si simplu mai citeste.

    00
  106. PigBrother a fost dintotdeauna un sustinator al poponarilor si cu scula lor in el o sa moara (probabil intr-o iarna), n-am nici o urma de speranta pentru el.

    @gupi : Argumentul tau cu „daca te-ar scapa de la moarte un poponar nu i-ai mai privi asa” e o tampenie pentru ca in propozitia aia pot pune orice in loc de „poponar”. Pot pune in loc de „poponar” orice altceva : „violator”, „pedofil”, „criminal”, „autor de genocid” samd. Asa iertam orice / pe oricine, nu?

    @”teoctist” : Tu esti un poponar ideal. Injuri (evident fara argumentare) si te cari. Macar te-ai carat.

    @tudor : N-ar fi misto sa ai coaie si sa te semnezi cu ceva mai mult decat un „tudor” fara url, fara nimic? E… coaiele e scumpe pe vreme de criza.

    @radu : Tu esti poponarul echivalent al lui Corneliu Vadim Tudor. Gura mare (ma refer la vorbit dar cine mai stie cata dreptate am..), urlat mult, cand se termina argumentele logice (de parca ar fi inceput, dar sa zicem asa) amenintari si injuraturi… si activitate multa.

    @zet : Suferi de lipsa de atentie. Esti dezamagit de opinia lui zoso privind poponarii si ameninti ca pleci. In consecinta o sa se produca sfarsitul lumii.

    @alphadog : Il imiti pe radu insa tu esti un poponar mai slab, probabil pasiv spre deosebire de radu.

    00
  107. @Andrei Rinea – M-ai prins, păpuşel!
    :))

    00
  108. NOU
    #113

    Andrei Rinea, tot mai bine decat sa mor bou ca tine, nu?

    Mentalitate de gospodar roman ghiolban – daca ala nu injura poponarii ca mine, sigur este el poponar. Mintea crescuta cu samanta de bostan la scara blocului nu poate accepta ca exista si opinii diferite de a lui. Este greu, dar lasa ca atunci cand voi instaura meritocratia voi scapa de cei ca tine. La baza societatii, monser, lumea are nevoie si de stupizi care spala geamurile.

    00
  109. Din sufletul meu mic si meschin de poponar „gen” Vadim Tudor, iti urez numa` bine, Andrei ! Safi sanatos!

    Vezi, Pig, ce ziceam? N-are rost sa iti bati capul cu ei. Paradoxal, oamenii ca Andrei sunt cei mai buni ca sa-ti bati pla. :))

    00
  110. Suntem un grup destul de numeros de cetateni carora ne place sa ne bagam pla in blender. Sa facem oare parada?…Asteptam parerile voastre, rugam seriozitate…

    00
  111. „O sa va raneasca… si nu o sa ii pese!”

    00
  112. Rugamintea pentru interpelatorii mei este sa evite flatulatia pentru a nu imprastia lichid seminal.

    00
  113. @gogu: cu parada sau fara – si la modul cel mai serios iti spun ca am incercat sa imi imaginez cu ar arata parada, si m-a lasat atat de rece incat la un moment dat credeam ca am murit – pot sati spun ca nu cred ca are nimeni impotriva preferintelor voastre sexuale. dimpotriva, eu (si ma indoiesc sa fiu singura) te sustin in totalitate, si aproape ca mi-as dori sa te vad facand-o. si e valabil si pentru ceilalti mebri ai grupului din care zici ca faci parte.
    ar fi ca si cum ati admite ca nu meritati sa va inmultiti :)

    zoso baiete, daca atunci cand tu pronunti sau auzi sau citesti cuvantul „homosexual”, inseamna ca ai o imagine foarte deformata asupra lucrurilor. iti sugerez sa mai iei sa mai citesti, sa mai tai o tura cu un motor de cautare, ca poate o sa te lamuresti la un moment dat ca e posibil sa fi stat la beri nu o data cu un gay si sa nu fi avut habar.

    00
  114. Foarte bine zici.Cred ca ei nu mai au vederea normala.E clar ca sunt hidosi.Eu ii apreciez pentru ca au si ei un suflet ,dar il murdaresc.Exista ajutor dar ei nu il cer. Cred ca e o chestie si de mandrie si de a nu aprecia realitatea corect in a nu recunoste ca ai o problema atunci cind o ai.

    00
  115. doamne apara si pazeste!
    ca tampitei mai sunteti! – unii din voi!
    bääääääää, desteptilor si ortodocsilor si purilor si dreptilor ( includ aici si pe matroana alexa )!
    iisus a spus: „cel fara de pacat sa arunce primul piatra!”
    de ce nu a aruncat-o atunci nimeni, inteligentilor?
    pt. ca aia erau mai putin ipocriti si mai open mind – acum 2000 de ani!
    e un pacat sa fii gay? foarte bine, tot pacat este si sa traiesti intr-o uniune liber-consimtita, sa faci sex oral, sa nu ii miluiesti pe saraci sau sa fii trufas.
    bagati-va piatra in dos, ca s-ar putea sa fie bumerang.
    am ras de m-am prapadit la „aruncatul in jos cu capul inainte”, ce crezi inteligentule si albule si arianule, ca se intampla daca te arunci cu picioarele in jos in prapastie? sau ma rog, cu ele in sus, daca asa ai tu chef ( daca ai fi citit macar cartea pt. copii „ciresarii” ai fi stiut ): exact ceea ce i se intampla unui gay negru sau albastru care se arunca in jos cu capul inainte.

    sa va destram uimirile, sunt o baba de 50 de ani cu drept de vot, spre norocul ei intr-o alta tara decat romania, intr-o tara unde tuturor li se falfaie ce orientare sexuala ai, conteaza doar orientarea spre locul de munca, in rest, poti fi si mancator de cioburi, who cares?
    ma tot intrebam de ce nu avanseaza ro in conditiile in care are de 1000000 de ori mai multe resurse decat vecinii cu ceafa mai dezvoltata: citind topicul asta, am avut o revelatie….
    d-aia bä! ca va f*** grija unde si-o baga vecinul, nu cum sa faceti sa trageti dracu la jugul tarii…pai cum sa traga inteligentii la jug, vaaai, ce umilinta, pe ei ii intereseaza doar ingrijirea pielii proprii si aruncatul cu piatra in äi de se imbraca si gandesc nitel mai altfel.
    hai sa discutam despe aia care poarta plete.
    ii ucidem? ce le facem? sunt normali? pei nu-s.
    da’ aia cu cercel? vai de mine, aia miros a gay, cercei nu poarta decat fetele.

    alexa mama, tie doar o vorba sa’tz’ mai spun: fata mea, mai mult decat o cariera la cratita, sa nu speri.
    esti prea incuiata, nici macar la bordel nu ai fi angajata.
    ce sa mai vorbim despre doamna politica, ce este o curva rafinata si nu se incurca cu iq-uri mai mici de 50.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile

Alte linkuri (mostly NSFW)