Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
12 comentarii
NOU
#1
Alinush
E din trust, e logic sa-l promovez doar ca tu nu poti sa te pui in locul lui.
00
NOU
#2
Madalin
Două linkuri spre CAPSLOCK nu strică, că doar e al nostru!
00
NOU
#3
DS
@ ZOSO
Ce zici de http://www.codrosu.ro? Nu pute nimic? Trafic mare, foarte mare, si totusi n-am auzit pana acuma de ei. Poate sunt numai eu de pe alta planeta, nu stiu…
p.s. 90 000 de vizitatori si totusi 2 comentarii la fiecare 10 articole? Serios, nu pute nimic?
O singură problemă văd eu în toată chestia. A terfeli numele revistei Maxim și a îi acuza pe nedrept de „furt” este o chestie relativ josnică. Asta o putea face orice alt jurnalist din print, dar nu înțeleg de ce trebuie să fie și în online.
Cine pierde din treaba asta? Păi cred că bloggerii. În special ăia care scriu pentru bani, pentru că se transformă în pișcotari.
Nu e nimic rău în a penaliza și a incrimina „faptele” celor de la Maxim. Dar dacă ăia săracii au greșit? Ce au făcut atât de grav?
În print apare bine mersi „Bad Pitzi”. Au spus în comentarii că este o problemă internă, au corectat, au reparat pe site. Acum este totul frumos și perfect nu? Exact cum trebuia să fie! Cred că ar mai fi o problemă cu niște texte care nu sunt scrise de Bad Pitzi, dar totuși… sărim peste.
Și ce fac bloggerii de top? Imediat cum îi „autosesizează” Bad Pitzi, bloggerii sar și scriu că Maxim fură. Că Maxim ciordește.
Eu înțeleg că aveți un stres continuu privind acest aspect (furtul), dar înainte să postați pe blog un post defăimător pentru Maxim, nu ar trebui să discutați înainte? Să vedeți dacă nu este o greșeală?
Pentru că mie asta mi se pare a fi. O simplă greșeală. Mai ales că în ediția print este autorul corect.
Ce aș face eu dacă aș fi Maxim? Păi mi-aș băga ceva în bloggeri și în colaborările viitoare cu ei. Pentru că nu e frumos ca atunci când greșești, partenerii să te calce în picioare și să îți terfelească numele pentru o nimica toată.
Cred că deja nu mai este nici o diferență între un blogger și un jurnalist pișcotar care scrie ceva nașpa că nu a primit și el un produs în teste.
Ați greșit cu AC/DC, ați greșit cu Maxim. Nu aveți etică, deontologie, nu verificați nimic, vă grăbiți repede să postați. Să fiți primii… Sunteți la fel ca ăia din print.
1. acum e ok pentru ca s-a sesizat cineva. altfel, ii durea in fund.
2. atunci cand gresesti, partenerul care ti-a produs continut gratis nu pierde nimic daca te face de rahat.
3. aparitia o singura data intr-un ziar sau intr-o revista nu iti aduce decat un pic de piar. aparitia periodica la fel. apariti sustinuta (zilnica, saptamanala) iti aduce nistre trafic. dar nu atat de mult pe care ar crede unii.
NOU
#8
marius
Pozele cu pitipoance au luat locul caricaturilor in ziare, asa ca nu te mai mira atata. Doar o poza nu strica un ziar.
00
NOU
#9
Programare Sociala
Dacă chiar îi durea în fund, puteați să scrieți. Nu era grabă. „Tags: ciordeles deles, furt, hotie, maxim, mizerii, revista maxim fura” așa cum a pus Arhi puteau fi puse și azi și mâine. Singura care era în măsură să se sesizeze era Bad Pitzi, trebuia să le atragă ălora atenția și dacă ăia îi dădeau cu flit, putea să îi înjure.
Bad Pitzi a produs conținutul gratis de bună voie pentru ăia de la Maxim. Dacă faci asta, atunci o faci gândind pozitiv. Că doar nu îți pierzi timpul degeaba scriind altora articole. Iar dacă te deranjează ceva după, discuți cu ăia și dacă nu te înțelegi, postezi varianta proprie pe blog, că de aia ai blog, să te exprimi liber. Dar nu îi dai rush-ul cu „Uite nesimțiții, nu mi-au dat credit!”.
Ce a câștigat și ce a pierdut Maxim din toată afacerea asta? Pe viitor, se vor gândi de 10 ori înainte de a colabora cu un blogger.
Zici că partenerii nu pierd nimic dacă îl fac de rahat. Dar ce câștigă?
Sunt destui care merită să ajungă în google cu tagul „furt”. Dar în cazul ăsta pentru Maxim nu era cazul. Pentru că este evident că a fost o greșeală. Pe care au reparat-o.
E din trust, e logic sa-l promovez doar ca tu nu poti sa te pui in locul lui.
Două linkuri spre CAPSLOCK nu strică, că doar e al nostru!
@ ZOSO
Ce zici de http://www.codrosu.ro? Nu pute nimic? Trafic mare, foarte mare, si totusi n-am auzit pana acuma de ei. Poate sunt numai eu de pe alta planeta, nu stiu…
p.s. 90 000 de vizitatori si totusi 2 comentarii la fiecare 10 articole? Serios, nu pute nimic?
ce vrei sa le fac eu?
Se pare ca s-a rezolvat cu Maxim:
O singură problemă văd eu în toată chestia. A terfeli numele revistei Maxim și a îi acuza pe nedrept de „furt” este o chestie relativ josnică. Asta o putea face orice alt jurnalist din print, dar nu înțeleg de ce trebuie să fie și în online.
Cine pierde din treaba asta? Păi cred că bloggerii. În special ăia care scriu pentru bani, pentru că se transformă în pișcotari.
Nu e nimic rău în a penaliza și a incrimina „faptele” celor de la Maxim. Dar dacă ăia săracii au greșit? Ce au făcut atât de grav?
În print apare bine mersi „Bad Pitzi”. Au spus în comentarii că este o problemă internă, au corectat, au reparat pe site. Acum este totul frumos și perfect nu? Exact cum trebuia să fie! Cred că ar mai fi o problemă cu niște texte care nu sunt scrise de Bad Pitzi, dar totuși… sărim peste.
Și ce fac bloggerii de top? Imediat cum îi „autosesizează” Bad Pitzi, bloggerii sar și scriu că Maxim fură. Că Maxim ciordește.
Eu înțeleg că aveți un stres continuu privind acest aspect (furtul), dar înainte să postați pe blog un post defăimător pentru Maxim, nu ar trebui să discutați înainte? Să vedeți dacă nu este o greșeală?
Pentru că mie asta mi se pare a fi. O simplă greșeală. Mai ales că în ediția print este autorul corect.
Ce aș face eu dacă aș fi Maxim? Păi mi-aș băga ceva în bloggeri și în colaborările viitoare cu ei. Pentru că nu e frumos ca atunci când greșești, partenerii să te calce în picioare și să îți terfelească numele pentru o nimica toată.
Cred că deja nu mai este nici o diferență între un blogger și un jurnalist pișcotar care scrie ceva nașpa că nu a primit și el un produs în teste.
Ați greșit cu AC/DC, ați greșit cu Maxim. Nu aveți etică, deontologie, nu verificați nimic, vă grăbiți repede să postați. Să fiți primii… Sunteți la fel ca ăia din print.
1. acum e ok pentru ca s-a sesizat cineva. altfel, ii durea in fund.
2. atunci cand gresesti, partenerul care ti-a produs continut gratis nu pierde nimic daca te face de rahat.
3. aparitia o singura data intr-un ziar sau intr-o revista nu iti aduce decat un pic de piar. aparitia periodica la fel. apariti sustinuta (zilnica, saptamanala) iti aduce nistre trafic. dar nu atat de mult pe care ar crede unii.
Pozele cu pitipoance au luat locul caricaturilor in ziare, asa ca nu te mai mira atata. Doar o poza nu strica un ziar.
Dacă chiar îi durea în fund, puteați să scrieți. Nu era grabă. „Tags: ciordeles deles, furt, hotie, maxim, mizerii, revista maxim fura” așa cum a pus Arhi puteau fi puse și azi și mâine. Singura care era în măsură să se sesizeze era Bad Pitzi, trebuia să le atragă ălora atenția și dacă ăia îi dădeau cu flit, putea să îi înjure.
Bad Pitzi a produs conținutul gratis de bună voie pentru ăia de la Maxim. Dacă faci asta, atunci o faci gândind pozitiv. Că doar nu îți pierzi timpul degeaba scriind altora articole. Iar dacă te deranjează ceva după, discuți cu ăia și dacă nu te înțelegi, postezi varianta proprie pe blog, că de aia ai blog, să te exprimi liber. Dar nu îi dai rush-ul cu „Uite nesimțiții, nu mi-au dat credit!”.
Ce a câștigat și ce a pierdut Maxim din toată afacerea asta? Pe viitor, se vor gândi de 10 ori înainte de a colabora cu un blogger.
Zici că partenerii nu pierd nimic dacă îl fac de rahat. Dar ce câștigă?
Sunt destui care merită să ajungă în google cu tagul „furt”. Dar în cazul ăsta pentru Maxim nu era cazul. Pentru că este evident că a fost o greșeală. Pe care au reparat-o.
lucrezi la maxim?
Aș fi menționat dacă ar fi fost cazul…
le iei apararea prea infocat ca sa nu ai un interes.