Cu o zi înainte de lansarea campaniei Audi Generatia4, Iulian Comanescu a publicat pe blogul său detaliile campaniei. Participanţi, durată, tot. Mai puţin un detaliu relativ important, cel puţin pentru mine. El urma să facă parte din campanie, dar nu are carnet. Aşa că a preferat să dea pe goarnă toată campania, fără a da şansa participanţilor să anunţe ei chestia, în stilul lor. Şi înainte ca agenţia sa dea un comunicat pe tema asta.
Mi-am făcut un car de nervi şi voiam să îl porcaiesc rău de tot atunci (am nişte poveşti delicioase cu el, de la beţie), dar m-a oprit agenţia care făcea campania.
Un car de nervi mi-a făcut azi chestia asta. Comănescu al nostru lucrează la Ringier, ca şi consultant. Deci ştie chestii din interior. Şi, pentru a nu-i fura altul ştirea (Lovin a dat cu presupusul, n-a spus nimic concret) s-a apucat să dea din casă. Aş vrea să se pună în pielea celor care vor veni azi la munca şi vor sta două zile cu morcovul în cur, pentru că nea colegul lor e scârbă. În locul lui, le publicam şi numele, ca să fie mizeria completă. Ah, să aduc aminte că el era unul din ăia care voia bune practici în online? Argumentul meu a fost că jigodiile nu au dreptul să vorbească de morală (asta se aplică şi în cazul colegului de mizerii Ulmanu)
Şi ca să încheiem articolul într-o notă optimistă, hai să vă explic cum se face şantajul în massmedia. Scrii pe blog chestii grele despre un trust de presă, zvonuri neverificate, comentarii aiurea, analize cu picioarele despre chestii pe care nu le cunoşti şi nu le înţelegi. După care dai târcoale trustului şi dai cu saru-mâna, în speranţa unui contract de consultanţă, ca să dai pe blog de bine. Când eşti refuzat politicos, reîncepi cu “analizele” competente.
ps: nu ştiu cine e initiative media, dar sunt imbecili. bă, a face o campanie pe bloguri nu presupune să dai ca proasta numele blogurilor, ci să laşi vizitatorul să descopere asta. aşa se face publicitatea!
Care-i scorul pana acuma? Iulian Comanescu 0 – Zoso infinit?
Mare analist, Comanescu asta.
Şantaj din ăsta se face la orice ziar local. Oricine află ceva despre unul care are bani (om de afaceri, persoană publică, ziarist) dă pe goarnă dacă nu primeşte bani. Şi, ca să dovedească faptul că e serios, hărţuieşte persoana o vreme. Deh, să se ştie că e groasă treaba.
deh, banii de consigliere se fac prin nesimtire.
nu si in halul asta. adica, nu stiu, mi se pare insa ciudat sa vrei sa iei bani de la toate trusturile de presa in acelasi timp ca sa nu faci nimic.
De mult nu mai văzusem un asemenea jeg de om cu atâta nimicnicie umană, atât de hapsân şi inuman de indiferent faţă de alţii. Huo!