Vine criza, adio bugetului de marketing

Acum, fiecare face cum îl duce capul:

Lexus canceled its annual dealer meeting to concentrate on selling more luxury automobiles by boosting spending on additional marketing initiatives.

Lexus sunt nişte fraieri pe lângă Dacia. Ei si-au putut anula vacanţa pentru dealeri, ai noştri nu prea. Şi cu siguranţă sunt blegi că nu taie bugetul de marketing, ce, ei au nevoie să vândă maşini?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. Bre, nu te poti pune cu managementul stralucit de la Dacia. Nici cu masina nationala, mai buna de 20 de ori decat rahatul ala de Lexus. Auzi, nume. Vai de ei :D

    00
  2. pacat ca marketerii de la dacia nu citesc blogul tau

    00
  3. Cu bugetul de marketing e un cerc vicios; nu faci reclama nu vinzi. Nu vinzi nu ai bani. Pe timp de criza tii de bani, rezultatele sunt pe masura. Dar vorba ta, fiecare cum il taie capu’.

    00
  4. @karmapolice: esi sigur?

  5. @ zoso
    Dar tu esti sigur ca ai dreptate in legatura cu bugetul de marketing de la Dacia? Nu de alta dar eu vad aproape zilnic reclame la Dacia pe posturile nationale din Olanda.

    00
  6. Dacia prefera sa taie bugetul de marketing si sa-l investeasca in buzunarul celui care impune taxa auto. Si o investitie foarte buna pentru ei.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.