De câteva săptămâni, cineva de la FanCourier a luat o primă pentru ideea lui stupidă. Până acum, când primeai un colet de la ei, primeai pe SMS codul PIN. Când venea curierul, îți cerea codul, tu intrai la SMS-uri și îl luai de acolo.
Dar pentru că suntem în 2025, fiți atenți aici usability.
Acum primești SMS cu un link către site-ul lor, unde trebuie sa introduci codul din SMS ca să afli PIN-ul pentru livrare. Codul ăla primit în SMS nu este PIN-ul. Pur și simplu au adăugat un pas în plus, complet stupid și gratuit.
Hai, ghiciți dacă în ultima săptămână am reușit să intru pe site ca să bag codul ca să îi dau curierului PIN-ul. Absolut stupid, nene.

Absolut nici o noima. Si unul dintre curieri mentiona de batranii care abia se descurca cu SMS-urile, daramite cu aplicatiile Fan/site-ul Fan.
…. noaptea mintii …
noima e sa iasa bine cifrele aplicatiilor, doar nu s-au bagat multi bani in ele degeaba.
doar nu ne gandeam ca noima de in primul rand in folosul clientilor, nu?
Ca peste tot, scopul este sa te forteze sa mai instalezi o alta aplicatie. De ce vor asta habar n-am. Nu este ca si cum daca am aplicatia Fan Courier in telefon voi comanda mai multe produse de la magazinele online.
Cred ca in mintea lor creata s-au gandit ca daca ai aplicația instalata o sa te apuci sa trimiți colete. Ca eu am samedays si am dezactivat notificările ca ma rupeau cu promoțiile lor la trimis colete.
Scopul este ca aplicația are acces la multe lucruri de pe telefonul tău, și cine știe ce face cu ele. Pana nu iese un scandal serios nu se lasă ăștia cu colectatul de date.
Ce lucruri? Sameday spre exemplu cere access la agenda, locație si notificări. Pentru agenda nu stiu de ce ar avea nevoie de access, locație inteleg ca sa poti localiza easybox in apropiere si notificări pentru a fi notificat. La mine sunt blocate toate, asa ca nu stiu la ce ar putea avea acces. Aplicațiile pe Android sunt sandboxed si nu cred ca ăștia de la sameday sau fancurier sunt CIA sa dețină vreo metoda de a face escape.
la mine sameday(aplicatia) nu mai preia awburile de la emag de vreo 4 luni…deci singura utilitate e pa :)))
Ca sa te impinga sa folosesti aplicatia lor de rahat (n-am instalat-o, dar stiu deja ca e de rahat, n-are cum sa fie altfel).
Exact ce a facut si sameday acum 1-2 ani.
Cargus e si mai rau, am stat o data 3 oameni in fata unei cutii sa o ajutam pe o doamna mai in varsta sa isi instaleze aplicatia ca sa aiba acces la propriul colet, pentru ca mizeria lor de box nu are nici macar display sau tastatura, doar un scanner de qr, si qr-ul nu se poate trimite pe mail pentru ca pitong.
Ce visezi tu acolo? 😂 Cargus n-are nici scanner de QR code. Trebuie să instalezi aplicația lor, să activezi Bluetooth-ul și să speri că zeii conexiunii îți sunt favorabili, ca să poți deschide ușița. Am vorbit cu cineva de la ei — cică au vrut cât mai ieftin și cât mai multe lockere, ca să concureze cu Sameday. Rezultatul? Un fail de manual deşi au băgat promoţii peste promoţii la comercianţi şi au băgat bani în publicitate.
Toti care i-au dat manuta verde astuia de inventează povești, să îmi arate și mie unde e QR code reader pe box-ul de la Cargus :))
https://www.intermodal-logistics.ro/imagini/2022/09/locker-cargus.jpeg
În ultima vreme eu nu am mai dat nici un pin, nici nu am căutat pe site, nu m-au interesat sms-uri de la ei sau altceva.
Sună curierul. „Sunteți la adresă?’ „Sunt.” Vine cu pachetul pe care scrie adresa mea și numele meu. „Pin?” „N-am, nu am primit.” Aia e! Dau din umeri, dă din umeri, e ok, mulțumesc, la revedere. Nu mi s-a întâmplat până acum să nu-mi dea pachetul fiindcă nu am pin-ul. Ignori chestiile ridicole și complicate și mergi mai departe.
Fix la fel. Curierul ma stie, eu imi stiu curierul, n-am mai dat un cod de un an!
Asa si eu. Eu imi iau si o fata de-aia de suveranist si intreb tamp: pin? Ce pin? N-am primit niciun pin. De parca am sosit de dimineata din 1968.
Functioneaza perfect.
Da, nu-i intereseaza pin-urile pe coletele care vin cu plata in avans, dar cele cu ramburs nu ti le da pana nu le dai pin-ul, desi i-ai dat banii curierului pt colet. E ciudat, ca ar fi trebuit sa fie tocmai invers.
As adauga si codul QR albastru deschis pe alb, ca cititorul de la FanBox sa nu-l recunoasca.
Acum 2-3 saptamani tot primeam notificare de la aplicatia vietii de la Fan ca urmeaza sa primesc un colet. Stiam ca nu am comandat nimic, totusi dau click pe notificare si imi da eroare aplicatia. Caut AWB-ul pe site. Eroare.
Ignor primele 3-4 notificari.
A doua zi, iar notificare cu acelasi AWB, aceleasi erori.
Le scriu pe chat, le dau toate detaliile contului meu, ei imi spun ca adresa de livrare e din alt oras, aflat la vreo 100km de mine, alt numar de telefon, alta persoana, de la Vinted.
Daca nu il opream din debitat prostii, ca nu a citit ce ii scrisesem eu, imi dadea omul toate informatiile destinatarului. Am inchis chat-ul si am ignorat in continuare notificarile. Au disparut dupa alte 2 zile.
Iar cititorul de coduri QR, numai QR nu citeste. Noroc ca pe eticheta printeaza si codul de bare. Altfel ciuciu sa deschizi un sertaras daca nu ai codul PIN la indemana.
„Pur și simplu au adăugat un pas în plus, complet stupid și gratuit.”
Salut. Aici gresesti.
Au adaugat acel pas ca sa te oblige sa intrii pe site-ul lor. Asa isi justifica cei de la marketing bugetul / proiectele. Au crescut vizitele pe site.
O sa urmeze obligatoriu aplicatia desigur , scanare , bio date si la finalul glorios sa vezi 2-3 spoturi de 30s ca sa iti aflii PIN-ul. Eventual in fiecare spot sunt 2 cifre/litere din PIN sa fie siguri ca te uiti in mod activ la ele.
Trebuie crestere de la luna la luna altfel zeii capitalismului se supara!
Ai uitat de age verification, trebuie sa se asigure ca nu comanda minorii tigari online
Da, e încă o mostra de corporatism românesc….sigur lucrează ‘Agile’, și au niste scrum master-i bine plătiți care să ‘faciliteze’ implementarea de astfel de prostii care sunt prezentate ca succese, în PowerPoint -uri glorioase….
De aia USR nu reușește să depășească un anumit nivel, de aia cocalari ca de ex Ciolacu se îmbogățesc la Romanika…
Că suntem cam proști….și la joburi, si in societate…
Ai uitat:
Livram cu FanCurieri…
Bine, ma mai gandesc daca iau de la voi.
Boss se poate intra pe site ul lor si cu un singur “i” jur!
Stai sa vezi fraude cu linkuri prin te miri ce platforme ca au primit batranii colet, click aici sa vezi pin-ul.
Nu vreau sa dau idei, doar observ ca nu e numai mai complicat decat trebuie, ci si potential periculos, dar nah… cineva vrea sa ia bani pe te miri ce cacat de reclame prin apps lor belite.
This. Nu cine știe ce platforme. SMS când sparg ceva magazin obscur sau când vând ceva prin social media.
Și totul pt că fan normalizează da click pe un link de la noi, curierul.
Nu mai zic de motivele pt a adăuga acest pas in plus. Când cauți să justifici bugetul IT mai mare in loc sa lucrezi la produsul firmei (livrarea a cat mai multor pachete).
Cate minute se pierd pe zi cu deschide link, baga pin, citește pin?
Și ce logică de securitate are să pună și linkul și pin-ul în același mesaj?!
Credeam că românii sunt nemulțumiți doar de uraganul Maricica, dar văd că și de aplicația Fane Curier…
Nu-i strica weekendul la sefulet, care si in ziua de azi crede ca a facut el o schema acolo…
Si nu e ca si cum i-as lua apararea, dar gandeste-te ca la Posta Romana, nu poti lasa un link cu AWB-ul in link, ca nu s-au gandit cand au facut pagina ca ar fi nevoie.
între noi fie vorba, nu cred că se așteapta cineva la mare lucru de la antica și străvechea Poștă Română (deși eu personal am folosit-o cu succes în ultimii ani). dar ăștia aveau ceva funcțional și rezonabil de simplu, pe care au ales să-l complice inutil
In ultima vreme eu am avut experiente mai bune cu Posta Romana. Primesc prin SMS numarul trimiterii si cand ma duc sa o ridic totul se desfasoara relativ rapid.
Ba chiar am primit si un colet cu livrare la domiciliu si au folosit un sistem similar cu cel de la curierat, cu un cod pin pe care sa-l dau postasului.
Singura parte amuzanta este ca atunci cand m-a sunat postasul sa ma intrebe daca sunt acasa mi-a cerut si codul pin, ca sa nu se mai care cu PDA-ul pana sus.
Stai sa vezi cand o veni articolul despre Ionelekom…
Ce te faci dacă nu ai smartphone ca să poti accesa linkul?
Poate ai pc, tableta sau laptop
„Do you guys not have phones?”
poate sunt la birou și nu am niciun device personal în afară de telefon.
poate am 70-80 de ani și am doar un telefon simplu, cu taste, să mă sune copiii și nepoții.
pzm. am 45 de ani, am doar telefon (nu iphone) și deskstop, pe care nu-l car la serviciu. nu am laptop și tabletă. iar la serviciu nu-mi accesez email-ul personal de pe deskstopul de serviciu (nu am nici laptop de serviciu)
i
Astea sunt toate intrebari puse doar asa, pentru niste situatii teoretice care se aplica pentru probabil 0,1% din populatie.
Toata lumea are o solutie sa gaseasca codul PIN. Nu asta este problema. Problema este ca au adaugat pasi in plus fara nici un motiv.
@Andrei
Da taică, să tastezi un link de pe un device este o soluție. Când ai făcut asta ultima oară ca să înțelegi de ce nimeni întreg la cap nu ar lua în considerare așa ceva.
Altfel, mai verifică și tu înainte să faci afirmații bazate pe emoții și experiența personală. Majoritatea populației este în vârstă. Dacs un pensionar are smartphone, nu se descurcă cu el.
A deține un pc sau laptop este efectiv o chestiune de nișă. Majoritatea oamenilor nu au avut niciodată un pc sau laptop.
@Ioan C, este clar ca sistemul aceste cu cod prin SMS este o aberatie.
Dar si voi exagerati.
Cum poti sa afirmi ca majoritatea populatiei nu a avut niciodata un laptop sau un PC?
Sau ca majoritatea populatiei este formata din oanmeni batrani care nu stiu sa umble pe un smartphone?
Daca este asa cum spui, cine si cum face toate aceste comenzi online care necesita livrare prin curier?
Adevarul este ca sunt foarte putini batrani singuri care nu stiu sa umble pe telefon si care primesc colete livrate prin curier.
@Andrei
Vorbești vorbe. Majoritatea lucrurilor pe care le susții sunt aplicabile parțial doar în medii urbane gen București sau Cluj. Asta nu le face adevărate, ci verificabil false.
@Andrei
Vorbești vorbe. Majoritatea lucrurilor pe care le susții sunt aplicabile parțial doar în medii urbane gen București sau Cluj. Asta nu le face adevărate, ci verificabil false.
andrei e tont pe toate blogurile unde comenteaza, e un trend
@Arhi, te-ai suparat ca ti-am atras atentia ca ai citit aiurea raportul despre pana de curent din Spania? Nu doar eu ti-am zis asta, ti-au zis toti cititorii tai.
@Ioan C, poate că aveți voi dreptate și eu greșesc. Asta înseamnă că Fan Courier va consuma de acum mai multe resurse pentru a livra același număr de colete. Asta pentru că la clienții aceștia bătrâni curierii vor veni de mai multe ori până când ei găsesc pe cineva să îi ajute să afle codul PIN.
Dar ști ce este amuzant. Că voi tot insistați și le plângeți de milă bătrânilor de la sate, dar niciunul nu cunoașteți vreun bătrân care să fi avut de primit un colet și să nu fi avut de unde să facă rost de codul PIN. Vorbiți doar așa, teoretic.
Fan Courier, singura companie de profil din Romania care nu are optiunea de a achita coletul pe baza link-ului primit, din aplicatie, de nicaieri.
Agentii nu au POS-uri la ei, aplicatia nu te lasa sa achiti, abia au instalat niste POS-uri la agentii dar si alea dupa multa vreme si nu merg la toate coletele, o adevarata bucurie.
La GLS am primit de fiecare data mesaj ca pot plati coletele cash sau cu cardul si de fiecare data curierul mi-a spus ca nu are POS ca sa incaseze de pe card. Deci nu sunt singurii cei de la Fan Courier.
n-ai net, n-ai colet
N-ai PIN, ai suspin.
cineva a auzit ca tre sa securizeze mai bine mesajele, a intrebat chatgpt cum, ala i-a zis ceva de 2FA, si devu a inteles 2FA ca 2 pinuri.
makes sense.
1FA ca primesti tu SMS, 2FA ca intri pe link sa iei pinul.
FanCourier a dublat chiar triplat costurile ptr livrari, de cand Sameday a preluat Cargus….Au ales calea sa monetizeze mai mult clientii actuali decat sa mai fie competitivi
si ca sa completez, se pare ca le au scazut livrarile in anumite zone chiar si la jumatate de cand au marit preturile. Ciudat ceea ce au facut, sunt curios ce abordare au sau pe ce s au bazat cand au marit atat de mult.
Am aflat eu motivul si ceva noima are, dar puteau aplica mai destept un pic.
Sunt multi care primesc mai multe colete in aceeasi zi cu PINuri diferite. In loc de x SMSuri acum primesc un link unde gasesc cele x PINuri.
Astfel se face economie la SMSuri.
De ce nu au putut insira toate PINurile intr-un SMS, aia nu stiu.
Nu prea are nici o logica.
1. Puteau sa dea un SMS cu cele 10 PIN-uri.
2. Sau puteau sa dea SMS cu link de logare in aplicatie doar pentru cei care au multe comenzi in aceeasi zi. Cei care au o singura comanda, sa primeasca in continuare PIN-ul prin SMS.
Nu-i ala motivul, am primit si eu 3 colete odata si m-am descurcat rapid cu curierul sa-i dau pin-ul pentru fiecare.
Deci imi iau minusuri ca am scris exact ce mi-a spus un angajat al lor? LOL
Cand va zic ca prostia e in crestere exponentiala..
Astia 2 de mai sus au probleme cu intelegerea unui text de 3 randuri.
Ce treaba are ca te-ai descurcat sa-i dai rapid 3 PINuri? Ei nu vor sa plateasca 3 SMSuri ci UNUL.
Alalalt nu a avut rabdare sa citeasca tot si reia exact ce am scris eu. Genial
@Andrei, pe vremuri (acu vreo 5 ani), SMSu era generat de fiecare data cand curierul scana coletul cu AWB pe care il punea in masina iar atunci cand termina de incarcat masina pleca pe traseu plecau toate SMSurile catre destinatari.
Intre timp poate au mai modificat ceva dar daca nu ce am scris mai sus e motivul pentru care nu se pot trimite 10 pinuri.
Bah omul v-a explicat clar si justificat care e rationamentul schimbării, intre timp l-am confirmat si eu la curierul meu de zona si prima replica e domne ar fi trebuit sa fie mai multe pinuri in acelasi sms (Cipper tocmai explicase ca nu intelege de ce nu au facut asta) si apoi minus si comentariu naspa ca omul v-a explicat ce proces a implementat Fan si de ce, nu e procesul sau rationamentul lui. In schimb mare de plusuri la agramatul care a scris “vor sa intrii la ei pe site” desi sms-ul nu e pe site ul fan.. dar conspiratia si imbecilitatea prind vad… Romani fiind romani
Pt. thumbs down — “Este prea mulți proști” și la Vali pe blog. Probabil sunt “boți” suveraniști de au venit pe subiecte specifice și au rămas și pt. alte caterinci.
Cipper, confirm și eu ce ai zis… Plăteau prea mult pt. sms-uri la Vodafone dar nu i-a dus capul să pună opțiunea asta pt. firme, acolo unde zilnic sunt mai multe colete de livrat, iar pt. persoane fizice să lase opțiunea de PIN în sms. 🧐
Asa e, ma enerveaza si pe mine, dar pe de alta parte la o livrare acum 2 zile nici nu mi-a cerut curierul acel PIN :))
primul pas suplimentar inutil a fost chiar pin-ul.
care e scopul lui ca nu imi imaginez nici unul.?
Sa nu mai fure curierii sau altii coletele. Pinul confirma ca destinatarul a primit coletul.
la comertul online faci obligatorie plata ramburs cu cardul.
astfel devine inutil si pin-ul si pasul suplimentar al platii online plus elimini si o potentiala bresa de securitate, bazele de date cu carduri de la comercianti SI platile de pe conexiuni nesecurizate.
“ la comertul online faci obligatorie plata ramburs cu cardul.”
Succes cu asta pe la tzara unde nu-s bancomante sau oamenii nu cred in banci.
Sau la comenzile facute de adolescenti care nu au card si le lasa mama bani.
F. da. nu ai card… ghinion.
Da, efectiv nu știu niciun caz în care nu s-a făcut livrarea că s-au împiedicat de PIN. Poti sa dai un pin greșit și tot or sa fie înțelegători curierii. Poti sa te pregătești să le dovedesti cu buletinul că ești tu, sau deseori e destul doar sa pari credibil că știi despre ce e pachetul, și fie ai greșit pinul, fie ai uitat telefonul, și ți-l dă asa. Deci și unu care ar vrea sa fure ar putea improviza parand credibil despre numele său și comanda, și un curier l-ar lua de bun, că ei nu-s polițiști
Bună ziua, să trăiți!
Unde ne sunt știrile?
A venit curierul cu știrile, dar nu găsește Vali pin-ul.
Le-a luat apa
azi nu au fost destule.
Cineva trebuie sa justifice munca pentru care primeste salariu. Atat de simplu.
Mai de cacao e și faptul că toate serviciile de curierat nu mai dau estimarea de livrare și tranzitul în detaliu. Acum este doar preluat, în tranzit și livrat. Estimarea de când ajunge o țin pentru ei.
Plus ca au scos optiunea de livrare programata.
Cred ca era de folos pt situatii cand trebuie sa cumperi electrocasnice de exemplu si locatia e intr-o cu totul alta zona. Puneau acolo niste preturi mai mari la livrare, eventual si cu o restrictie de tipul comanda trebuie data cu minim X zile inainte, dar era o optiune pt cei care vroiau.
Nu mai retin care curier da notificari in aplicatie “mai avem x opriri si am ajuns la tine”.
Ceea ce e foarte util.
chestiile amuzante sunt altele, vin sms-uri ca ia codul de pe link-pune app – am app dar nu e niciun colet acolo, noroc ca merge link-ul si imi da un pin
cargus / sameday – pe vremuri cereau nr de telefon si cu un sms te confirmau si erai conectat, .. ieri la cargus imi gerea parola – desigur ca a trebuit sa dau reset ca nu am avut niciodata. cretinatati peste tot
Și la Sameday e de cacao, dacă ai instalată aplicația lor, nu mai primești și SMS atunci când e livrat coletul la adresă sau Easybox… Când dezinstalezi aplicația și comanzi, intră și SMS-urile, dar împreună nu merg fiindcă creier.
Hai ca-ti zic eu, pentru trafic. Inainte aveai pin-ul pe sms, nu mai intrai pe site-ul lor ca n-aveai motiv. Acum brusc au bagat jdemii de vizite noi pe site, si din astea un procent mic poate mai interactioneaza si cu altceva pe acolo, mai vad vreo reclama de-a lor ceva. Seful cel nou poate zice uite, am crescut prezenta online bla bla cu jdemii la suta. Bonus.
Robotul ala SteFAN are un scenariu de functionare super minimal, practic informatia aia ti-o gasesti si singur daca nu esti retard.
In SelfAWB nu poti sa faci sesizare cu un AWB emis de expeditor, desi tampitelul ala de robotel asta iti zice sa faci.
In general multumit de ei, dar cateodata trebuie sa fac lobby sa-mi primesc pachetul.
Plus că s-a făcut 30lei orice colet cu ramburs
Cum, ca să crească traficul pe site :-))
și după aia adsense!!!!
nu le dai nici un pin, la ce foloseste? daca am vorbit la telefon, crezi ca sta cineva random la colt de strada sa ia un colet ?
În ritmul ăsta, se vor transforma în „Fun” Courier.
Folosesc ocazia asta sa zic ceva de cei de la Sameday.
Cineva sa le dea cateva bice pe spate livratorilor pentru ca stramba din nas cand trebuie sa care colete grele pana LA USA APARTAMENTULUI. Si nu pana la usa blocului cum tot folosesc vrajeala asta livratorii. Scrie mare si pe site-ul emag daca livrarea se face cu doi oameni, asta presupune livrarea pana la usa apartamentului.
Va salut!
Context: lucrez la o firma care colaboreaza exclusiv cu Fan-ul de aprox 5 ani. (Colaborare insemnand colete de trimis/primit zilnic). Inerent, si probleme, si rezolvari, am avut de toate. Ce-i o chestie constanta e ca oamenii cu care am interactionat sunt bine intentionati. Curierii sunt incarcati la maxim cu livrari/preluari, salariile nu-s deloc mari, dar trag tare. Eu unul le apreciez munca, nu multi ar rezista la ritmul asta. Dar da, noul mod de lucru e de rahat.
PS: codul ala pin=oaresce bonus pt livrator.
A fost știre că au implementat PowerBI Intelligence in cloud la Microsoft – posibil sa fie feature și nu bug 😂
Nici bugetarii nu puteau sa strice atat de bine ceva:)
FanCourier BV si-au facut FanBox in afara curtii, cu acces de pe trotuar. Faza e ca fiind 24/7, in afara orelor normale (8-20 ) trebuie sa te duci cu masina (zona fiind pustie noaptea, e zona industriala). Ei, parcare nu au, iti lasi masina in poarta / pe prima banda / pe trotuar / pe iarba / unde se nimereste. Domnul portar m-a poftit afara din curte (era aproape 9 seara).
Mi s-a parut ciudat sa te lauzi cu program 24/7 si sa nu faci tu din terenul propriu 1/2 locuri de parcare. Oi fi eu prea cusurgiu.
Si nici macar nu mai specifica intervalul orar in care livreaza coletul.
Fancurier is cei mai slabani din piata. Cele mai proaste servicii, intarzieri, harta cu fanboxuri facuta cu curul. Am stat intr-o seara sa caut un fanbox, m-am invartit ca titirezul, nici urma de asa ceva desi pe harta imi aparea ca sunt calare pe el. Mai nou sunt si pe Vinted si toata lumea ii foloseste ca is mai ieftini momentan. meh
La fan e un nene care apare mereu pe la tv, conferinte, podcasturi, radio, etc si te invata cum sa faci afaceri, cum a dat el chix, cum sa transformat din angajat la urgent cargus in dzeul firmelor de curierat. de zici ca e cel mai slab din firma si l-au trimis aia sa scape de el, sa se faca util . apare mai mult decat tatoiu
Se scad costurile, tata! 💸 Nu mai trimit SMS-uri multiple, nu mai țin program prelungit — eficiență pe stil românesc, probabil se pregătesc de un exit la fond de investiții. Toate sediile din București care aveau deschis până la 21 în timpul săptămânii și până la 14 în weekend se închid acum la 18, de luni până vineri, iar în weekend… pauză totală. Practic, au economisit bani tăind exact ce-i făcea utili. Era mai scump, da, dar puteai trimite un colet și după 18-19. Acum e doar mai scump și atât.
știi de când vor să vândă? de când a început CEOul să meargă pe la conferințe.
Pasul asta in plus creaza mai mute probleme decat beneficii (daca o fi vreunul). La mine in bloc nu am semnal GSM la scara jos si wifi acopera partial. Curierul e plin si de multe ori iau coletele de la scara, nu de la usa. Ghici cine pierde 5 minute in plus pana gasesc eu semnal GSM sa ii zic PIN-ul
Easybox forever. Iau coletul cand vreau eu, nu cand vrea curierul.
Caut o schema ca sa ii evit si cand comand la Amazon Deutschland. Aveti vreo idee?
Daca ai aplicatia mobila, ai notificare acolo inainte de SMS si vezi direct PIN-ul.