Ce faci când asfaltezi rosturile de dilatație?

Pe podul Băneasa, s-a tras un strat de asfalt, ocazie cu care s-au asfaltat și rosturile de dilatație.

Ce fac oamenii acum? Păi, folosesc picamere să scoată asfaltul ăla. Chestie care nu afectează deloc rosturile alea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

25 comentarii

  1. Oamenii fac treaba cu rost! I’ll see myself out.

    Comentariu apreciat.1911
  2. Are rost sa ii iei la rost?

    Comentariu apreciat.1131
  3. Poate se schimba si rosturile cu ocazia asta.

    Comentariu apreciat.541
  4. E rost de mai multe lucrari pe bani publici. Unii strica, altii repara. Fiecare cu rostul sau.

    Comentariu apreciat.970
  5. NOU
    #5

    Il chemam pe Teo la un rost?

    Indecis. Tu ce zici?318
  6. Munca fara rost.

    Comentariu apreciat.472
  7. Mai rostogolesc și ei niște bani, dintr-un buzunar în altul…

    213
  8. Va rog sa acceptati si corectia: e pasajul Baneasa. Pod este doar peste un curs de apa.

    Comentariu apreciat.443
  9. Parcă în fiecare an fac același tip de lucrări. Nu mai rețin dacă anul trecut sau acum doi ani s-a întâmplat la fel.

    Însă nu era turnat asfalt peste ele, cred că doar le schimbă (se văd clar și pe Google Street View).

    100
  10. N-are rost.

    Comentariu apreciat.250
  11. its rostless

    172
  12. Rosturile de dilatare sunt franțuzești, deci sunt niște concepte globaliste, ne-dacice si care nu fac altceva decât sa vândă podul Băneasa, un pod dacic care face legătură intre Carpați si Himalaya, francezilor. aia de sparg rosturile de dilatare sunt niște sorosisti…. aaaa…. MAcronisti am vrut sa zic

    212
  13. Chill your tits. Asa se monteaza rosturile. De ce? Ca daca montezi rostu, cand pleaca ala cu finisoru de pe rostu montat,asflatul de langa rost,nu prea ai cum sa il compactezi. Si atunci ca sa ai strat de asflat cat de cat calumea procedezi asa.
    De principiu,se face o grinda din beton,transverasla,de care se prind rosturile.
    Acuma depinde cine le si monteaza. Sunt rosturi facute de firme din Italia,care is bune dar cu tot cu montaj costa vreo 500-700 €/ml. Si asta un rost de 10-12 cm. Sunt si prune din Turcia,care le monteaza niste baieti tin 2-3 sezoane in cazu bun si costa 300 €/ml.
    Marea problema la rosturi este felul cum se dilata/contracta podul.

    Comentariu apreciat.382
    • E mai nasol cînd se dilată pe verticală…

      50
    • Nu stiu cum sa explic. Daca s-ar monta imediat dupa ce faci placa de suprabetonare si hidroizolatia,el ar fi cu 12-15 cm mai sus decat betonul. Si ar trebui sa treci cu utialjele si camioanele peste el. Si daca ai pune ceva protectie,tot n-ar fi ok,ca asfaltul ala de langa rost,pe 20-30 cm,nu l-ai putea cilindra. Si mai ales in zona aia,tre sa fie tipla,ca altfel intra iarna apa,se umfla si pusca.
      O plansa,schita sau un desen despre felul cum se monteaza,poate ar ajuta sa vedeti de ce se face asa.

      180
  14. Noi muncește nu gândește

    30
  15. Nu ai mai fost de mult spre Ghimbav,nu?

    30
  16. S-au scos rosturile vechi, s-a asfaltat cam 1m in fata/spatele vechiului rost (inclusiv spatiul rostului); acum se taie asfaltul si se monteaza noile rosturi.

    https://monitoruldebucuresti.ro/breaking-news/restrictii-de-circulatie-pe-podul-jandarmeriei-se-inlocuiesc-rosturile-de-dilatare-pana-pe-5-septembrie/

    60
  17. e 2025, unii vor sa mearga pe marte, altii trimit sonde pe jupiter … in Romania inca nu stie lumea sa faca un pod sa nu fie nevoie sa repare la el an de an.

    72
  18. Probabil că patronul firmei s-a plictisit de Rolls și vrea Aston Martin.

    40

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.