Știrile zilei – 20 august 2025

  1. Brunetă . Blondă . Oraș . Stropi . Oraș  . Rino . Oraș . Pistrui . Brunetă
  2. Problema era cu firmele inactive, care nu făceau nimic…
    Nu alea care există și nu își plătesc obligațiile. Nu, alea sunt OK.
  3. Producătorii sunt supărați pe cumpărători și pe prețuri
    Ai zice că urmează să se asocieze, dar nu cred că sunt atât de disperați încă.
  4. Cade cerul? Se va face și o parcare în zona aia?
    Nu cred așa ceva, vreau să văd, să pipăi, să dau cu limba…
  5. Nu se poate fără gaz rusesc
  6. Oportunitate investiție, desigur
    De aia o vinde ăla, că duduie treaba.
  7. Doi premianți mergeau pe jos pe autostradă
    Încă un motiv pentru care nu merităm autostrăzi.
  8. Programul RABLA continuă
    Fără un program coerent de scos rablele de pe șosele, este degeaba, pur și simplu doar un mod de a ține în viață importatorii auto.
  9. Cronica de tehnologie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. 3. La ce magazin de aracet se refera stimabilul oier? Ma bucur ca „produsele traditionale” nu se negociaza, sunt liberi sa se spele cu ele pe cap.
    4. Gara de Nord este o zona absolut imputita si nimic nu o poate spala, ca colcaie de etnii.
    6. Duduie turismul in Bucegi, de aia stau pensiunile la vanzare cu anii.
    7. Paguba-n ciuperci.

    Indecis. Tu ce zici?4231
    • 4. bah sa-mi explice si mie cineva de ce plm e nevoie de o gradina suspendata peste gara de nord? (in afara de spagi)
      sa puna mana sa refaca si sa modernizeze monumentul ala de infectie si putreziciune ca arata Gara aia de zici ca esti in cel mai jegos loc de pe pamant

      Comentariu apreciat.573
    • 3. Daca vedeti cum se face branza „traditionala” nu mai cumparati asa ceva in veci.
      4. Ar face orice astia numai sa nu transforme actuala cladire in muzeu si sa faca o gara noua dincolo de Podul Grant pe la metrou Grivita. Dar nu, trebuie facute parcuri suspendate si alte fantasmagorii…

      Comentariu apreciat.352
    • 4. Nu este nevoie de nici o gradina suspendata si nici nu vor exista niciodata fonduri pentru a construi asa ceva. Dar, ca si cu pasarelele pietonale ale lui Oprescu, este posibil sa se gaseasca suficiente fonduri pentru un studiu de fezabilitate. Care studiu va fi facut de catre o firma de casa. Si va fi facut din burta, fara o analiza concreta, pentru ca stie toata lumea ca nu se va construi nimic acolo.

      Comentariu apreciat.410
    • @Andrei G
      studiile de fezabilitate in principiu sunt bune
      ca una este sa crezi tu ca o sosea trebuie sa aiba 2 benzi de exemplu si alta este sa studiezi un pic si sa ti dai seama ca trebuie 1, 4 sau 9 dar si ce presupune sa mai faci si pe langa asta …

      Exemplu: nu avem cum sa stim real daca e bine sa muti Gara de Nord dupa Basarab ci mai degraba sa unesti Gara de Nord cu Gara Basarab intr o singura Mega Gara si sa faci un super hub de transport in conditiile in care deja exista metroul de dedesubt ( M1 + M4 + M6), capat de tramvaie (La Basarab dar si la Hotelul abandonat Dunarea), autobuze, trolee si chiar liniile acelea de „metrou usor” care vor duce candva pe centura capitalei, etc. Practic din Gara de Nord pleaca toate drumurile spre toate directiile, etc

      Numai ca este o diferenta enorma in doar a renova si a si reface totul la nivel de 2035.

      122
    • 6- cabana era a alora de la sipstatus care de vreun an au si mutat operatiunile de pe Ro- vezi plangerile din zf („Piaţa de telecom a pierdut brusc un „miliardar”: Afacerile Sipstatus Communications, un discret operator de comunicaţii, s-au prăbuşit în 2024 cu 98% la 27 mil. lei de la 1,2 mld. lei în 2023”). speculatia era ca ei voiau/tineau proprietatea aia mai mult pt amplasarea antenelor gsm decat pt turism :D

      71
    • Nu va face niciunul o zi de puscarie. Banii grei sunt luati si facuti disparuti prin firme off-shore si alte mecanisme de genul. Am fost un weekend pe litoral si in dreptul Nordis erau stinse luminile, spre deosebire de alti ani unde era acolo festivalul luminii si erau numai masini bengoase parcate la intrare – ca schema de marketing if you know what I mean.

      Momentan stau si ei pe burta pana se calmeaza apele, nu mai afiseaza opulent cum sparg banii fraierilor si totul se va prelungi in justitie pana la prescriptie sau ceva de genul. Mai iese un procuror la pensie, se reia de la 0 cercetarea, se mai pensioneaza un judecator, se rejudeca procesul de la 0 si tot asa pana cand ar putea avea o decizie finala nepotii sau stranepotii pagubitilor.

      Comentariu apreciat.370
  2. 6, asta e de fapt problema. Plus transporturile sub alt pavilion (armatorii greci fac bani grei de când a început războiul). De aia face Putin mișto de idiotul de peste ocean și de phisdele din Europa …

    Programul Rabla ar trebui modificat a.i cu cât locația de producție a autoturismului este mai aproape de dealer , cu atât sa fie mai mare prima de casare …pe motiv de poluare mai puțină cu transportul lor …sa nu zică UE de protecționism…așa s-ar sprijini cu adevărat producția locală ( și poate câțiva dealerii Suzuki din Vestul țării, Suzuki având fabrică în Ungaria…)

    521
    • Programul Rabla este benefic pe termen scurt pentru industrie, buget si un pic pentru mediu.

      Dar este mediocru pe termen lung pentru ca e o carpeala, nu o strategie. Nu rezolva poluarea urbana, nici mobilitatea, nici infrastructura.

      Mai degrabă e un program social-economic populist care da impresia ca faci ceva “verde”, dar de fapt tine economia auto pe perfuzii.

      Comentariu apreciat.323
    • @A
      Benefic pentru industria Chinei… Cît timp nu se pune condiția achiziționării de produse fabricate în UE, sînt bani aruncați pe fereastră, sponsorizăm orezarii.

      1810
    • @Marinel
      nici nu mai conteaza a cui economie o sustii … important este ca fara rabla industria auto colapseaza pentru ca preturile au devenit absolut nesimtite pentru calitate din ce in ce mai proasta

      in luna IULIE Dacia a vandut in Ro UN SINGUR MODEL de Spring :) ca deh … no rabla!
      *sau cel putin un singur model a fost inmatriculat in Ro

      182
    • @AlexAndru, esti de acord ca industria auto isi cam bate joc de clienti? Preturile au crescut nesimtit de mult, in conditiile in care calitatea masinilor a scazut.

      Si atunci, de ce sa mai protejam producatorii care isi bat joc de noi? Nu mai bine ii lasam sa ajunga pe marginea falimentului?

      Comentariu apreciat.261
  3. 7. Ăia doi se pare că s-au sinucis. Oare nu găseau un mod prin care să încurce mai puțini oameni și să nu traumatizeze un șofer?

    Comentariu apreciat.494
  4. @3 cand mai cumparați branza de la producatorii daci liberi sa le cereți zer. In 9 din 10 cazuri spun ca nu au. Unde e zerul?

    Comentariu apreciat.614
    • aceste întrebări ne doare :(

    • A rămas la Metro

      Comentariu apreciat.301
    • La furat franceji.

      212
    • Zerul se fierbe și se face urdă (dacă are urdă pe tejghea, este elocvent) sau e dat la porci. Zeama care rămîne e de aruncat.

      Comentariu apreciat.370
    • Atitudinea asta de rahat a producatorilor nu o sa-i ajute cu nimic.
      Inteleg ca este multa munca si nu vor sa dea produsele pe gratis. Dar de aici pana la a da afara clientii care vor sa negocieze, este cale lunga.

      Au mai avut ei replici cu „daca nu va convine, duceti-va la supermarket” si apoi se plangeau ca au nevoie de ajutor de la stat, ca nu le cumpara nimeni produsele.

      Comentariu apreciat.381
    • eu la producatorii mici ma uit sa vad daca calupurile alea de branza au macar o parte din ele o fatza pe rotund. daca nu exista, nu iau.

      142
  5. 3. Oierii nu au invatat ce e un cartel la scoala si ca e ilegal :)) Poate cu o amenda vor invata.

    205
  6. 3.Nu iti da bon,nu poti plati cu cardul dar vrei preturi mai mari ca in supermarket

    Comentariu apreciat.405
  7. Cui i-a venit ideea proasta să facă pustiu platoul Bucegi ?
    Cum să desființeze tarabele cu porumb fiert și ceai care mai animau atmosfera ?

    64
  8. 3. Observati propaganda suveranista la producatorul local, zice sa mearga clientul la magazin la aracet. Hrana va fi la mare cautare. Oare unde am mai auzit vorbele astea.
    Eu oricum nu mai cumpar de la „producatori”, am calcat o data anul asta in piata si cand am vazut preturile am mers la supermarket. Si acolo voi merge de acum incolo. Decat sa dau 70 de lei pe un kg de cas de oaie, mai bine imi iau camembert sau gouda. Le urez faliment placut la ciobani !

    Indecis. Tu ce zici?295
  9. 3. Absolut normal, aceiași oieri ar pune mâna pe topor dacă le-ai cere 55 de lei pe o franzelă; că e făcută cu iubire și pe cărbune românesc, în vatră de țară, cu sudoare și sacrificii. Sau dacă le scumpești rachiul ”Unirea” cu 20%. În rest se știe: libertatea, brânza și credința nu se negociază.

    Comentariu apreciat.323
  10. 3. Cum să se asocieze ciobanii? Adica Miorița și Baltagul se dau degeaba la examene?
    Sfătuiesc pe oricine să participe la un muls, apoi să vadă cum și în ce condiții face micul producător român brânza, untul și cașul. Mă îndoiesc că va mai cumpăra vreodată.
    Să se asocieze ca să ce? Cu greu produsele lor ar trece de primul control în orice lanț de supermarketuri care se respectă cât de cât.
    Văr-miu e cioban, are vreo 900 de oi. Mama fierbe brânza după ce ia de la el. Aia e!

    146
  11. Dupa ce s-a judecat ani de zile intr-o speta de coruptie, pana s-au prescris faptele, infractorul isi cere inapoi mita confiscata de dna prin justie, culmea si castiga!

    https://2mnews.ro/exclusiv-primul-proces-castigat-din-inchisoare-impotriva-dna-cluj-de-fostul-primar-al-baii-mari-catalin-chereches/

    51
  12. eftina cabana. se poate lua si construi un ansamblu imobiliar premium acolo. sigur are puz existent, un p+4 ca sa nu bata la ochi ca e sus deja. domnu ciorba are experienta in domeniu, poate e interesat

    01

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.