O filmare de după accident. După ce s-au trimis pozele pe whatsapp la neamuri și jurnaliști, polițiștii face orice mai puțin să dirijeze traficul și să degajeze zona. Nu intră în atribuțiile lor. Cască gura, fac glume, orice mai puțin ajutat restul șoferilor.

Făcând masuratori, vor elibera zona mai repede.
Dirijand, nu fac decât sa prelungească momentul măsurătorilor, căci mașinile nu le vor putea muta șoferii, pana când nu se termina măsurătorile.
Nu conteaza.
Dintre cei care raspund la accident doi trebuie sa dirijeze circulatia, cate unul pe sens. Obligatoriu.
Doi, in ce hal si-au lasat cotetul ala penibil de autospeciala in mijlocul drumului. La nivelul de prostie si incompetenta al majoritatii politistilor astia sunt mai degraba factor cauzator de accidente decat factor preventiv.
Afara cu toti atarnache astia penibili si angajat unii noi, cu pregatire si responsabilitati clare.
@CP Atat de simplu e. Dar cine sa inteleaga situatia ?
Ce face cu masuratorile alea? Ii da un nr care este egal cu spaga sau care i faza? Ca se va deschide dosar pentru cercetari sa se stabileasca vinovatul care va dura pana cand are chef cineva de el samd
Tom și noname au un singur neuron la care fac share 😂
Poliția polițiind. Unul scrie, altul pune virgulele.
Ce jegos esti ba. D-aia nu te place lumea.
Dupa exprimare as zice ca esti politist
Ba din contra, aș zice ca articolele de genul ăsta îl fac mai simpatic.
Argumente de tipul, “nu te place lumea, deci nu ai dreptate” sau “nu sunt de acord cu tine, și asta mă înfurie și deci nu te place lumea din cauza asta”.
Efectiv, mentalitate de curtea școlii.
Poate doar un delay pe reactie?! Mari sanse sa fie dupa cum ai spus, nu stim ce a fost dupa ce ai trecut de ei. Dupa 1 minut. 5. 15. 30..
Poate sunt eu prea indulgent dar mie mi se pare ca au facut ceva chiar destept (dacă au gandit in sensul asta). Au obturat cu vreo 20 de m înainte de locul accidentului banda 2 de pe sensul șoferului ce filmează forțând să se desfășoare circulația pe o singură bandă. Pe banda 2 ar putea devia cu o încadrare prealabilă, circulația în sens opus. Singura problema a fost faptul că autobuzul avea gabarit prea mare si rază de bracaj insuficient de mica pt astfel de manevră. Practic din 2 benzi pe sens raman cate 1, si sensul respectiv ramane liber in zona impactului pt măsurători si alte cele.