Știrile zilei – 11 septembrie 2024

  1. Ministrul Apărării a fost chemat în Parlament
    Dar nu acum, peste o lună, că se deplasează mai greu. Între timp, să oprească ăștia războiul, nene…
  2. A scăzut prețul barilului
    OK, nu mai facem gluma cu “scade barilul, crește prețul la pompă”, că au scăzut ieri prețul la pompă, e sub 7 lei benzina.
  3. Despre raportul Draghi
  4. BMW și Continental au probleme
  5. Economia Ucrainei a crescut un pic
    Îți vine să te muți acolo de nervi. Sau măcar să trimiți politicieni și șefi de bănci în vizite de lucru.
  6. Polițiști în timpul liber
    Din nou, dacă îi dai un capac unui polițist în timpul liber este ultraj, dar el poate conduce beat, că era în timpul liber.
  7. Lingătorul de bocanci chinezești a ajuns expert IT
    Râdeam de știrile alea cu influenceri americani finanțați de ruși, dar iată că și chinezii au oamenii lor.
  8. Geely aduce în România modelul Coolray
    Coteț tip Duster, la preț de Duster, dar automat și fără service.
  9. Cronica de tehnologie

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

46 comentarii

  1. 1. un profesor de engleză la sat cu 19 ani de predare a ajuns ministrul Apărării.

    Comentariu apreciat.770
    • Drept consecință, după 2 ani jumătate de război la granițe, nu avem legi să acționăm/reacționăm în caz de ceva. O marionetă proastă pe scaun de ministru.

      90
  2. 8. Geely e Volvo sau Volvo e Geely
    ca si in cazul Renault->Dacia->Nissan->Mitsubishi modelele sunt aproape identice doar ca pe unele pun plastice din alea tari si enervante pe unele palstice mai moi si mai putin enervante.

    Comentariu apreciat.610
    • O să ajungem să schimbăm mașina ca fețele la telefoanele Nokia
      Acceași platformă, capace diferite.

      /s

      Comentariu apreciat.550
    • Geely nu e chiar Volvo, si ei recunosc pe site: „Deși vehiculele Geely împărtășesc anumite tehnologii cu Volvo și Renault, reparatorii autorizați Geely au o serie de avantaje”.

      Deci nu ai sa poti servisa Geely la Volvo sau Renault si aici e problema principala, ca ai putine servisuri specializate.

      In rest, pret de pornire 26,000 euro destul de mare. Deja in banii astia ai Suzuki si altele.

      136
    • @Claudiu:
      #BullShit!
      Faptul ca piesele au alte coduri nu inseamna ca nu poti sa faci o servisare
      E ca si cand aia de la BMW ar veni si ar spune ca ei nu pot asigura service pentru MINI

      In plus motoarele de pe Geely sunt aceleasi ca la Volvo
      Trenul de rulare, cutia la fel.

      Nu mi spune ca un service Volvo nu poate sa faca un schimb de ulei motor si cutie si sa schimbe niste filtre la un Geely
      Nu mi spune ca un service Volvo nu poate sa faca o distributie, sa schimbe niste bucse si pivoti.

      *acum vreo 10 ani am constatat socat ca un proiector nou de Nissan Pathfinder (650 ron la vremea aceea) era identic cu unul de Dacia Logan (45 ron) si ca motorul de 2,5 dci de pe Pathfinder era acelasi ca cel de pe Renault Master insa aia de la Dacia Renault se faceau ca ploua si ca nu este asa ca nu se potrivesc domnule piesele de la o marca la alta

      263
    • Mi-a spart si mie un prieten care are service auto bula asta cu Volvo.
      Cică motorul 2.4L diesel cu 5 cilindri e de fapt motorul de la Ford Transit.
      El cand avea de intervenit pe cate un Volvo din ala cumpăra piese pe codurile de la Transit. E adevarat ca nu mi-a zis cum le factura catre clientul final… :)

      141
  3. 2. Parcă văd că intervine givernul să crească puțin acciza la combustibili, doar sunt la fundul sacului.

    Comentariu apreciat.520
    • Nu acum, dupa alegeri.

      Comentariu apreciat.390
    • Articol din mai 2024, ZF:

      „volumele de motorină şi benzină vândute de Petrom, care are o cotă de piaţă de 30%, în T1 au fost în scădere faţă de anul trecut, ceea ce înseamnă că persoanele fizice şi companiile au călătorit şi transportat mai puţin.”

      Nicusor a zis zilele trecute ca sunt cu vreo 50k mai multe abonamente STB.

      Deci a scazut cererea si consumul. Drept urmare, scade si pretul.

      161
  4. 5. Pădurile sînt pline de mine neexplodate iar mistreții au cam dispărut din cauza războiului…

    623
  5. Cum adică, BMW nu a dat lovitura cu abonamentul pentru încălzirea în scaune ?
    Erau prea concentrați pe sistemul de subscripții lunare pentru opțiuni pe care alți producători le au în standardul de echipare și au uitat să se ocupe de sistemul de frânare.
    Cică atunci când te simți inutil gândește-te că într-o fabrică un muncitor montează semnalizarea la BMW-uri.

    Comentariu apreciat.6912
  6. La 5 eu aș trimite politicienii în Ucraina însă în tranșee. Cine scapă merită să conducă țara.

    Comentariu apreciat.427
  7. 7. „Conexiunile între informaţii sunt mai importante decât memorarea acelor informaţii”

    Lol. Nu e important să știi chestii dacă știi să le traduci din engleză.

    Cam așa gandesc și jurnaliștii de politică externă. Toți traduc din Politico, Bloomberg, FT și alții.

    Când se discuta Schengen, niciun ziar nu avea un corespondent la Viena, deși acolo se negocia schema. La fel și cu raportul Draghi: câte întrebări de la jurnaliști români la conferința de presă de la bxl? Zero. Dar curg analizele bazate pe știri scrise de alții din afară.

    Important e să faci conexiuni, nu să știi chestii…

    Comentariu apreciat.466
  8. Totuși, direct la punctul 1, așa?!

    181
  9. La 5, când spui șefi de bănci, te gândești la CEC și Eximbank, nu ? Că restul băncilor sunt cu capital privat, sunt societăți comerciale care au ca scop profitul…iar daca profitul ăsta se face mai ușor creditând in stat idiot, decât firme in echilibru fragil, vor merge pe prima variantă. Să nu mai avem in cap povestea idilică că băncile trebuie să sprijine economia…. guvernul trebuie sa o facă în primul rând, băncile ar fi o componentă in mecanism…dar daca mecanismul lipsește…

    233
  10. 3. Citind despre raportul lui Draghi, pot concluziona ca este imperativ ca pana la data de 31 Dec 2024(imediat dupa alegeri) sa crestem in Romania pretul combustibilui la pompa pana la valoarea de 7.90.
    De asemenea majorarea TVA-ului la 22 % dupa 1 Ian 2025 ar putea atenua impactul crizei ce se intrevede la inceputul anului viitor.
    O alta masura venita in sprijinul populatiei ar fi ca in luna Martie 2025 sa se ia in calcul cresterea salariilor si bonusurilor in sectorul de stat, masura menita sa incurajeze angajatorii privati sa-si motiveze angajatii prin cresterea in paralel a salariilor.
    Domnule Ciolacu, cititi ce am scris mai sus, inspirati-va si scoateti tara din starea nesiguranta in care se afla si aplicati aceste masuri cu o precizie demna de mana unui chirurg.

    Comentariu apreciat.366
  11. Parcă lipsește ceva…

    153
  12. 2. Am luat stocuri bursiere de petrol de vineri, că am văzut că au tot scăzut din iulie. Aștept să crească, cum zicea JR Ewing.

    71
  13. La Ed Sheeran sunt destul de convin că zeul tech a stat pe rândul din spatele meu. Avea un tricou cu Metallica și fotografiile și filmările nu le-a făcut cu vreun Huawei din ăla bunu.

    112
  14. La 5, economia Ucrainei a atins probabil un minim istoric, cu o gramada de activitati oprite de razboi. Era logic sa inceapa sa creasca de la acesta, pe masura ce au inceput sa se adapteze la situatia de fapt de acum, chiar si fara ajutor occidental nu inteleg ce e de mirare aici.

    54
  15. De ce sunt 4 tevi de esapament pe acel Coolray cu motor de 1.5 turbo imi este teama sa intreb.

    161
  16. 8. ssangyong corando cu motor 1,5 turbo, cutie automata si tractiune integrala costa 26 k euro. la duster, iei ori at, ori awd in pretul asta, ca nu le poti lua impreuna..

    42
    • ? Acu’ vreo 2 luni era 24 000; și cred că mai e și acum, vezi pe ssangyong.ro

      21
    • 24.000 este cu at, fara tractiune integrala. la echiparea at 4×2 este mai ieftina decat dusterul. finisajele sunt din alta clasa, se vad de la distanta, inca de la chedere. garantia motorului si cutiei este de 10 ani, la duster ai 4 ani cu cost suplimentar.

      10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube