Știrile zilei – 3 septembrie 2024

  1. Brunetă . Blondă . Blondă . LacBlondă . Brunetă . Roșu . Brunetă .
  2. 4,4 milioane români nu au cont bancar
    Pentru că nu au nevoie.
  3. Strategia națională pentru energie dă rezultate
    Dacă tot nu s-a făcut nimic, eu zic că merită ca Burduja să ajungă președinte sau măcar prim ministru.
  4. Swissotel deschide la Poiana Brașov
    64 camere și probabil 10 locuri de parcare.
  5. Și ăștia vindeau arme Israelului
    Că aveau nevoie, dar nu mai țin minte la ce…
  6. Imobiliarele duduie
    Da, cele mai ieftine apartamente din Europa sunt aici, dar de ce oare?
  7. 1/3 din case sunt locuite de o singură persoană
    Asta pe statistică, că în realitate nimeni nu știe.
  8. Înmatriculările de mașini au scăzut cu 22%
    Oamenii sunt mai prudenți cu banii.
  9. Se trage un cablu

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

55 comentarii

  1. 8: Dacă a ajuns și Renault să ceară 50k+ pe un cross-over ne mai mirăm? Când a avut Renault in istoria sa prețurile astea?Toți vor să joace în super liga celor bogați ,nu mai vor plevușcă ( 10-20 k) sa țină garanții ,profit mai mic, viața complicată.Si așa auzim că WV vor sa închidă fabricii in DE

    Comentariu apreciat.923
    • Piata auto si a cam pus singura piedica.
      Au impins masinile electrice in fata cu fel de fel de momeli gen tichete de reducere, curent moca pentru toata familia, super oferte ce includeau inclusiv statii de incarcare de buzunar etc scumpind clasicele in mod aberant in ideea ca lumea va cumpara cate 5-6 electrice ca sa ajunga la toata lumea.
      Cum mocangeile s au cam terminat peste tot, industria a constata foarte socata ca populatia nu si mai permite sa dea 35k pe un Golf dotat care este identic cu un Seat Leon de 25k dotat si nici ca 20-25k pe un fuc***king Polo sau un mini SUVulet in 3 pistoane si motoare de 1,0 si 90 cp nu mai tine.
      CSF?!!!! NCSF!!!!

      Comentariu apreciat.1184
    • Trist e ca nici nu vor intelege nimic din scaderea asta. Clientii vor masini mai ieftine cum erau acum 4-5 ani? Nu, mai bine mai bagam o functie de scarpinat la oua prin scaun, sau zona pentru calcai ergonomica si alte bazaconii sa zica ca uite, inovatie, de asta crestem pretul.

      Si mai trist e ca in loc sa lase importurile auto chinezesti la preturile de acum macar ca sa-i forteze si pe europeni sa scada costurile, prefera sa mareasca taxele de import ca vorba aia, statul chinez vrea sa submineze industria auto europeana.

      Indecis. Tu ce zici?2145
    • Or să moară mai puțini dușmani că nu își mai iau românii vw!
      Nu înțeleg ce văd oamenii la asiatice.. Fiabilitate, preț (relativ) corect, toate dotările incluse în preț fără să încerce să te fută la fiecare accesoriu, chiar și roată de rezervă? Nu e corect…
      Apropo, un rav4 Prime (plug in hybrid cu 300 km) de 2 ani cu maxim 50k km a ajuns pe la 40k… Era cineva pe aici de vroia un upgrade 😜

      198
    • Edit 306 CP….

      41
    • Daca citesti stirea de pe profit si vrei s-o pui in contextul actual o sa realizezi niste chestii interesante. Incepand cu faptul ca Hyundai a urcat vertiginos in topul preferintelor romanilor detronand Toyota si culminand cu faptul ca este primul trimestru in care scaderea a fost influentatata si de scaderea eco-bonsurilor rabla corectia fiind vizibila oricat de mult am vrea sa ne prefacem ca nu e acolo.
      Acum daca te uiti la fiecare producator si ce oferta are realizezi ca producatorii europeni sunt fie defazati de clientela lor de baza sau ca toti s-au mutat in segmentul premium. Practic econoboxurile cum le spune Vali, in esenta masina din punctul A in punctul B sunt reprezentate de foarte putini producatori si in afara de Dacia restul sunt asiatici care au inteles piata asta extrem de bine. Restul au fortat preturile in sus cu 5-10k eur cel putin pentru ca fie mizau pe full electric si subventia era acolo ori pur si simplu s-au trezit ca toata baza lor de clienti erau oameni cu venituri ridicate. Aici nu strica sa facem si o paranteza ca multi dintre producatorii europeni se bazeaza pe leasingul operational asa numitele flote catre companii, insa de acolo nu exista niste date fiabile pe care sa ne putem face o analiza.
      Practic producatorii europeni au descoperit o realitate crunta si anume ca nu toata lumea isi permite sau este dispusa sa dea o anumita suma de bani fix pentru ca masina e facuta in Europa. Patriotismul asta economic este misto pana cand este prea scump de intretinut, iar europenii vor invata lectia asta pe calea cea mai nasoala.

      Comentariu apreciat.491
    • @Asdad2005 de cand se lucreaza remote mult mai multi angajati nu mai vor masina de firma (a doua masina in familie), prefera echivalentul in bani.

      152
    • @alexnicolae „mult mai multi angajati nu mai vor masina de firma prefera echivalentul in bani.” la ce firme ai auzit ca se intampla asta ?

      182
    • @alexnicolae
      Povestea cu lucratul de acasa si oamenii care au nevoie de masina de serviciu nu se prea pupa daca vorbim de Romania. In Romania masina de serviciu era un beneficiu in special celor care lucrau vanzari, interactiuni dese cu clientii. Cei care erau in conducerea centrala sau urcasera pe scara corporatista mai primeau masina de serviciu, dar care era incadrata in zona medium spre premium si aveau o mai mare libertate in folosirea acesteia. Mai degraba as spune ca aici s-a intamplat si o oarecare reducere de personal la propriu care ar fi avut nevoie de masina ca asa sunt timpurile.
      Prin Europa in anumite tari masina este data ca beneficiu automat in detrimentul banilor intrucat impozitarea este progresiva si se intampla anumite „optimizari” pe tema asta. Plus ca modelul leasingului este extrem de atractiv in anumite tari datorita taxele mici de operare.
      In Romania pur si simplu au cam disparut beneficiile de a cumpara masina noua si preturile multor masini sunt extrem de ridicate pentru ce ofera. Asa ca avem situatia actuala. Si sunt destul de sigur ca intr-o perioada nu foarte indepartata scenariul o sa se repete prin multe state europene.

      100
    • Și când vin ofertele beton să ne luăm mașină? În decembrie?

      10
  2. 4.- Buna ziua! Aveți parcare?
    – Desigur.
    – În incinta locației?
    – Ăă.. avem doar 4 locuri unde își lasă mașinile șeful, amanta lui, contabilul și șeful de la pază. Dar sigur găsiți pe stradă sau prin apropiere.

    Comentariu apreciat.1273
    • 4.- Buna ziua! Aveți parcare?
      – Dupa cum probabil stiti devizul companiei noastre este „Aer curat, minte curata!”. Avem insa 6 locuri de parcare pt masini electrice, iar in curand si statiile de incarcare aferente vor fi disponibile pt dvs la un abonament promotional de 99 euro+tva, si include 1 incarcare full/luna.
      Doamna Steillmann de la PR e incantata sa va configureze traseul optim pe care trebuie sa il urmati cu mijloacele de transport in comun. Suntem incantati ca va alaturati misiunii noastre de a fi mai mult decat prieteni cu mediul.

      Indecis. Tu ce zici?2616
    • exact Psionics, pt ca aia care vin la hotel stau cu lunile.

      84
  3. Comentariu apreciat.561
    • „Colaborarea cu Betano are la bază o valoare comună pe care o împărtășim: divertisment de calitate cu focus pe construirea unei comunități puternice.”
      Oare cum poti sa borasti expresii de genul asta si sa mai si crezi ca vai, tu nu faci nimic rau. Intr-adevar, dependentii de pacanele isi vand tot ce au tocmai de dragul divertismentului de calitate.
      Macar de-ar fi cinstita, da ma, o fac ca-mi trebuie un AMG nou asa ca ma pis pe ele principii cateva luni dar dupa aia incetez colaborarea si sunt iar curata ca un ingeras.

      Comentariu apreciat.413
    • ziceți să mă bag și eu?

    • Vli, mai corect ar fi: „cat donati ca sa NU ma bag la pacanele?”.

      110
    • Da dar trebuie sa adaugi si deviza la blog ‘capitalist nerusinat’

      70
    • Nu am auzit niciun cunoscut să-și fi băgat averea la păcănele, în schimb știu cel puțin 5 care au pierdut bani grei cu crypto, investiții în acțiuni, bursă.

      88
    • Vali, chiar crezi ca ai avea sanse sa te bagi la Antonia?

      140
    • nu doresc să mă bag la antonia, dar la betano…

  4. 5. Cred că o să auzim în curînd de devalorizarea lirei sterline…

    170
  5. Legat de imobiliare, că nu mai are sens să comentez la știrea aia cu blocul Bancorex. Acolo era o problemă serioasă că nu existau locuri de parcare și încă nu am ajuns acolo încât să vină lumea la serviciu cu bicicleta sau RATB. Asta e valabil și pentru 3/4 de Pipera. Pe de-o parte, e un mare efort al companiilor de a aduce lumea la birouri, dar pe undeva între 3-5 ani, nu vor mai fi atât de mulți de adus, că vor descoperi cu bucurie că nu au nevoie de vreo 50% din angajații din birouri.
    În afară de poziție și locuri de parcare, clădirile de birouri din București sunt gândite pe „volume” mari, de la 600-700 mp, nu vor să închirieze sau să recompartimenteze în spații mai mici. Noi am căutat să ne relocăm și nu e nimic decent în zona 100-150 mp în clădiri de birouri, doar apartamente reconvertite prin zona Unirii sau clădirașe înghesuite prin zone de case, sau spații industriale cum era cel din care am plecat (deși nu știu ce mai rămâne în picioare în afară de APACA acum că și Electromagnetica se demolează).

    Comentariu apreciat.282
    • Daca si-au gasit clienti de la un etaj in sus, ce sens ar fi avut sa se complice cu recompartimentare? Tu ai vrea sa lucrezi cu 5-6 chiriasi, unu vine, unu pleaca, unu vrea la geam, unu vrea bucatarie, etc. sau cu unul singur si bun de plata?

      Or sa apara variante cand se restructureaza multifunctionalele si mai dau afara din plimbatorii de hartii si mid managerii care manageriau plimbatorii de hartii. Vine acum o tehnologie din urma care s-ar putea sa grabeasca procesul, dar nu spun care ca iar imi sar in cap astia cu „niciodata n-o sa”…

      715
    • @Andrei, asa am si eu o teorie care zice ca layoffurile care au inceput anul trecut de fapt o pregatire pentru inlocuire cu tehnologia aia. Dar anumiti amici de-ai mei nu vor sa vada legatura.

      40
    • Este o firma care incepe cu A, se termina cu zon, si are o obsesie cu orice se intampla in firma sa fie sub forma de „poveste”. Vrei sa schimbi un bec, scrii 4 pagini despre cum ar fi sa schimbi becul, ce avantaje ar avea becul schimbat, povestea becului si asa mai departe. Ghici ciuperca cum functioneaza, si pe ce sunt post-antrenate modelele astea la moda azi? Fix pe povesti? Nuuu creeed!

      Dar da, unii inca sunt in denial. E ok.

      910
  6. 9. Au semnat acordul în 2022.
    Suntem în 2024 (mai sunt 3 luni și se termină și ăsta) și ministrul/guvernul/transelectrica au mai semnat o hârtie.
    În condițiile în care avem război la graniță și prețurile la energie și explodat.

    Mișto.

    Comentariu apreciat.260
  7. 10. Explodează asfaltul în București.

    131
    • Pentru că proștii fac teste la țevi mari cu aer comprimat, în loc de apă (care e indeajuns sa piarda 1-2 litri si cade presiunea la zero), de aia a avut loc o „explozie”…

      106
    • @Marinel, e deja ora 13:00, cel putin 1000 de oameni au trecut peste comentariul tau, dar nu ti-au raspuns ca si asa te crezi destept. da, se face cu aer proba de presiune pentru instalatii, si totusi oameni ce poate o scoala si muncesc onest, sa fie facuti „prosti” de catre tine…

      63
    • Marinel, să facă proba cu apă și la țevile de gaz! Să nu facă bum! Ca tine!

      91
    • Marinel, la tevile prin care circula lichide se face proba cu apa. la cele prin care circula gazoase se face proba cu aer.

      tevile in sine sunt diferite. si nu conteaza diametrul.

      ah, si nu, daca pierzi 1 2 litri de apa presiunea nu devine zero in functie de volum s-ar putea sa nu se simta nici la miimea de atmosfera. cu cat e mai mare volumul, cu atat mai mult lichid trebuie sa piarda ca sa fie o scadere „sensibila”. daca nu ma crezi fa un test… in reteau de apa potabila ai presiune suficienta sa ajunga la etaje 10, 12, 14… deschide robinetul si umple o sticla de 2 litri. conform teoriei tale ar trebui sa ramana intregul oras fara apa. dar nu se intampla, nu?

      53
  8. 4. Merge bine turismul in zona, ma uitam pe niste oferte de revelion pe la Moeciu, acest Navodari montan, face Tirol sau Chamonix sa para de saraci.

    Comentariu apreciat.431
  9. Ce ‘dezvoltatori’ imobiliari au plătit articolul ăla din ZF ?

    Comentariu apreciat.340
  10. doar ca 90% din locuintele acelea locuite de o singura persoana sunt in zone unde nu vrea sa locuiasca nimeni

    Comentariu apreciat.327
  11. Proiectul asta de Amnistie fiscala nu vi se pare ca Statul a pierdut razboiul cu borfashii si cade la pace cu ei ?

    140
    • Nu, că borfașii sînt chiar ei, plini de firme cu cifre mari de afaceri dar care lucrează „în pierdere”, săracii…

      201
    • Nu e chiar o amnistie fiscala, te iarta de dobanzi si penalitati, nu de taxe.

      Adica Ciolacu se asteapta ca 330.000 de firme sa faca rost de bani si sa-si plateasca taxele restante de 60 miliarde, iertandu-i de penalitatile aferente de 11 miliarde.

      Sau se asteapta ca 850.000 de romani datori la stat sa isi plateasca taxele de 10 miliarde, iertandu-i de penalitatile aferente de 2 miliarde.

      In visele lui umede, asta aproape ar anula deficitul bugetar (80 miliarde).

      Aia cu datorii cred ca au deja poprire pe conturi, nu e ca si cum aveau bani si nu voiau sa ii dea.

      200
  12. 2. Și totuși de la 15 iunie orice entitate juridică este obligată să aibă POS.

    Chiar întâmplător astăzi un nene la un market a vrut să plătească o apă plată/minerală de 2,5 lei cu cardul. La casa de marcat afiș mare: „cumpărături de minim 10 lei pentru plată cash”. Tămbălău mare.. cu poze cu amenințări anpc.. Supărat sunt că nu i’am plătit eu.. mi-a picat târziu fisa .. trebuia sa-i plătesc io..
    Dpmdv suntem prea spălați pe creier de ue.. realitatea în teren este alta..

    17
    • *minim 10 lei plata card

      41
    • Plata cu cardul are costuri mari.
      Am vazut prin vest adesea ca nu e permis plata cu cardul pt sume mici.
      In plus, Visa&Mastercard nu sunt obligatorii.
      Adesea sunt retele nationale de carduri, cu comisione ff mici.

      La noi insa s-a optat pt ce era mai usor.

      62

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile