Acum câteva zile s-a anunțat, inițial pe surse, că se va "fluidiza" circulația pe sub DN1 – Pod Otopeni – Greenfield. Am pus ghilimele intenționat, întrucât deja s-a dovedit în prima zi de la modificarea întregii intersecții că nu e nimic fluid. Și atenție: e vacanță deja, trafic ceva mai lejer.
Până și Primăria Capitalei a recunoscut în postarea oficială că "principalii beneficiari ai acestei modificări sunt locuitorii din cartierul Greenfield".
Acum, planul de execuție a fost acesta:
Concret, problema majoră este că tot traficul de pe directia A1 -> DN1 se va înghesui prin giratoriul Otopeni și apoi pe lângă Bavaria -> McDonalds Otopeni -> DN1 sau se va muta spre București pe sub podul DN1 de la Jandarmeriei/METRO, care e și el mereu aglomerat. Aglomerând giratoriile, se va propaga unda de trafic și pe sensurile opuse, unde la ore de vârf oricum abia se trecea.
Pe scurt: măsura aceasta a oferit beneficii DOAR celor din Greenfield, oferindu-le trei variante scurte către DN1 și DNCB, dar sacrificând tot traficul național de pe axa DNCB pe ambele sensuri (să nu uităm că e axa principala de trafic și până se va termina A0 complet nu există alternative) și de asemenea mai punând o lopată de pământ mai ales peste giratoriul Aglomerat Otopeni de la Cracii Elenei Udrea (da, așa e denumit podul).
Adunați suplimentar la traficul actual și toate camioanele >7.5T care nu mai au voie să circule pe DN1A între Mogoșoaia și Ploiești (se încep lucrarile de lărgire), fiind nevoite să o ia tot pe DNCB până la A3 și apoi spre Ploiești, întrucât și DN1 are restricții.
Per total o măsură ireala la nivel macro, dar populistă și răsplătită cu voturi la alegerile abia încheiate.
Rezolvarea este identică cu ce sa făcut la Cluj-Napoca. Metroul 😀
Stii tu ca le-a promis alora din green treaba asta si de aia l-au votat si astfel a iesit primar? Nu de alta, dar eu l-am auzit pe nicusor la unul din interviurile din ultima sapt de campanie ca, temporar, va fi redeschis drumul ala prin padure, nicidecum iesire directa in dn
Drumul birou-acasa ma duce zilnic pe acolo. Se face coada pe b1 a DN1 la iesirea spre centura/Greenfield. Chestia e ca in general se blocheaza in cele din urma tot DN, pt ca sunt ghertoii care se duc opana in buza pe b2 si stau acolo la pomana. Din numaratoarea mea 8 din 10 jegosi care fac schema asta fac apoi dreapta spre Greenfield.
Daaar, inainte sa faca dereapta la Arabesque se mai si opresc sa dea prioritate vecinilor care ies, ca mna, omenie. Asa ca trebuie sa sufere toata lumea ca au vrut ei apartament cu balcon peste DNCB.
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Crezi tu ca Bucurestenii se misca pt. atata lucru? Se blocheaza Bucurestiul, injura in liniste, si merg mai departe.
Asa e ca ai stat la coada la benzinarii sa alimentezi de 1 leu?
Offtopic
Nu ne plac pacanelele dar parca ar merge un giveaway ca n-a mai fost de mult
A făcut numai achiziții bune. Mai așteaptă….
Comentariu ascuns de spiriduși!
[Click aici]
Ce dreaq mă? Caragea și-a pus țâțe?
probabil ca pe langa țâțe a dat si bani sa apara peste tot ca s-a dus la meciurile euro
Esti pe piata, na trebuie sa investesti si in marketing
apropos de țâțe o stiati pe asta:
– Pot sa iti pun mustar pe țâțe?
– De ce? Ce fetis mai e si asta?
– Pentru ca sunt mici!
i s-a împlinit visul lui morar, are și el cum să iasă din cartier
Astia sunt complet cretini daca inchid posibilitatea de a iesi de centura pe DN1 pe acolo
Greenfield e o mizerie şi într-o țară normală erau amendați cu spume.
Nu urlă ND degeaba despre inspectoratul de stat în construcții.
Bretelele alea ajută și nu prea.
Drum prin pădure permanent însă nu cred că vor vedea cât e ND primar general.
in plus, am locuit acolo o perioada buna si locul in sine nu e stralucit, iar apartamentele sunt hit or miss in functie de faza (constructor) si vecini.
la mine a fost miss, am plecat mancand pamantul.
Deci toată lumea care întorcea pe sub DN1 ca să facă stânga spre Greenfield e acum nevoită să meargă până la rondul de la Jandarmeriei?
Exact, adica vorbim aici despre cei din Otp si Corbeanca care au copiii la Avenor.
Doar asteptarea nu era ca PMB sa avantaje locuitori satelor din jur, in detrimentul propriilor locuitori, platitori de taxe.
Cine a fost rasplatit cu voturi? ND sau Clotilde?
puță ăla de la pus sri primar. a iesit dupa hellvig si l-a “salutat” cum ar veni
Din ce pozitie a avut ala legatura cu modificarea?
Am luat coloana de pe DNCB imediat de dupa Cimitirul Straulesti 2, sens spre Otopeni. Au trecut 25 min si abia am trecut de giratoriul de la fostele bazine. Estimez inca o data pe atat pana trec de giratoriul Otopeni. Asta este de noaptea mintii cu „fluidizarea”.
1h10min pana am trecut de giratoriul de la Otopeni. Cata carne le-am trimis….
mă înjuri de mamă dacă întreb de o filmare?
N-are tataia pe masina de munca, ca ti-ar da…
O chestie pe care nu o înțeleg. Sunt eu prost probabil. Greenfield nu s-a născut cu 7500 locuitori dintr-o data. Problemele de acolo se cunosc de ani de zile. Si, chiar si asa, a) dezvoltatorul tot toarnă blocuri pentru ca are autorizație b) idioții tot le cumpăra pentru ca e in pădure si cică vor aer curat cu miros de mici.
As zice ca e un concurs care e mai idiot si cum dintr-o problema mica pot sa creeze o problema si mai mare.
1. cumpărătorii sunt naivi (ca să nu zic bolovani)
2. dezvoltatorului nu ii pasă.
Acum pare mai usor sa iesi din Greenfield dar e mult mai greu sa intri :)). Pe centura, dinspre Mogosoaia spre Tunari e dezastru.
Noul primar e comet natarau daca se laura cu aceasta “optimizare” de trafic. Bine, posibil sa fie oricum.
Vin des la aeroport pe această rută.. azi am pierdut 15 min până la giratoriul cu Otopeni.. era mult mai fluid să lase cum era…
Aia e, schimbăm ruta
> Concret, problema majoră este că tot traficul de pe directia A1 -> DN1 se va înghesui prin giratoriul Otopeni
Nu mai induce lumea in erroare ca nu s-a schimbat nimic in legatura cu traficul din directia A1 -> DN1.