- Sandero, a pus frână în giratoriu, pentru că nu știa pe care din cele două ieșiri să o ia, deși erau indicatoare peste tot. pur și simplu s-a confuzat.
- top mașini care se dau cel mai greu de pe banda a doua: Octavia 2.0tdi și orice Astra.
- Fabia pe banda a doua, cu 160, nu se dădea dusă.
- pe autostradă, mă înțeleg bine cu șoferii de Passat, îi enervez un pic și apoi se agită și îmi deschid drumul, iar eu pun CCul pe 160 și merg leler în urma lor.
- când dai DPF off ca sa tragă mai bine, dar ai mașină albă.
- cu cât mai mulți oameni în mașină, cu atât mai puțină atenție la drum.
- am dat peste turism circulând cu 40km/h pe DN1. pentru că nu există consecințe.
- idiotul de la Wurth de mai jos avea muzica blană și vorbea la telefon. nu știu ce auzea, dar nu cred ca prea multe.
- soția pierde autobuzul și o duc eu la serviciu. pe drum, în zona aia cu 3 benzi de pe lângă mall, o mașină de poliție mergea pe banda a treia cu 30km/h, forțând alte mașini să îi devanseze pe banda a doua. fluidizau traficul, probabil. se apropie un giratoriu, istețul de la volan accelerează și apoi, desigur frânează. alt carnet luat pe merit.
@1. Și ce ai fi vrut să facă? Să o ia pe unde-o fi și vede el? Păstrezi distanta, pui și tu frana, apoi îți vezi mai departe de drum.
sa facă încă o tură de sens giratoriu, de aia e rotund!
cu o seara in urma trebuia sa vina in recunoastere pe acelasi drum
In giratorii, daca nu belesti ochii, belesti p#/@
@6: Eu când mor vreau să mor în somn pe scaun precum unchiul meu, nu țipând panicat precum pasagerii din mașina lui.
Oh Flo, cum traduci și adaptezi glumele de pe 9 gag!
neamu Skodaru strikes again. Sa fiti atenti la astia!
Mai ales daca-s moldoveni.
Skodar Cotețar
„Fabia pe banda a doua, cu 160, nu se dădea dusă.
pe autostradă, mă înțeleg bine cu șoferii de Passat, îi enervez un pic și apoi se agită și îmi deschid drumul, iar eu pun CCul pe 160 și merg leler în urma lor.”
cum era aia? vrem o tara ca afara, dar numai cand imi convine mie…
ce-ai cu el… vrea o tara ca in Germania!!! e visul omului! fara limita pe autostrada macar pe unele portiuni.
Isi asuma amenda si punctele. Frumos ar fi ca politia sa opreasca la foc rapid toate masinile intr-o parcare si sa puna un singur om sa scrie amenzile. Si toti soferii sa astepte sa le vina randul. Asa timpul ar fi „pretios”.
@AlinP: si tu o sa mai urci o treapta cand o sa mergi cu 130 pe autostrada.
@Danyzus, pe criteriul acesta toata lumea isi asuma amenda aia care vine din cand in cand. Inclusiv restaurantele alea care vand mancare stricata. Ce problema ai tu cu ei?
@Danyzus
Și influenkerițele de care face mișto că merg fără centură etc. își asumă totul.
Da’ de ele facem mișto.
„3. Fabia pe banda a doua, cu 160, nu se dădea dusă.
4. pe autostradă, mă înțeleg bine cu șoferii de Passat, îi enervez un pic și apoi se agită și îmi deschid drumul, iar eu pun CCul pe 160 și merg leler în urma lor.”
Ai dreptate în foarte multe chestii pe care le zici pe aici, despre cum trebuie să ne educăm să fim mai civilizați, mai buni, cu noi și cu alții, să creștem și noi, naibii, ca popor, să nu mai stăm în mocirlă, după care vii cu 2 faze din astea (și nu sunt singurele) și dai cu tesla la absolut tot ce încerci să faci.
Q: care e diferenta intre buhnici parcand ca un bou, influekeritele conducand public fara centura sau oprind pe autostrada pt o poza, si vali incalcand public si asumat limitele de viteza?
A1: in teorie nici una (toate sunt ilegalitati mici si de cacat)
A2: in practica : depinde de care parte a ilegalitatii te afli
eu nu mă ascund.
nici restul aparent…
Exista politie rutiera, nu e nevoie si de voi. Mai era un frustrat pe aici de se lauda cum da el cu ghiozdanul in picioarele oamenilor de la metrou care nu stau cum vrea el.
Daca nu era evident, da, nici eu nu merg cu 130 km/h pe autostrada. Asa ca sariti cu manute rosii, oricum nu-mi pasa de voi… cand o sa va opriti sa va mai intereseze de parerea altora si de „judecata” ( hateul ) lor o sa mai urcati o treapta pe scara.
Cainii latra, ursul merge.
cu cine te certi aline?
@AlinP E super amuzant să zici că există poliție rutieră pe blogul pe care se spune că poliția rutieră este inexistentă în România. Lucru cu care, de altfel, cred că 99% dintre cititorii de aici sunt de acord. Nu am înțeles de ce te-ai opărit așa sau care parte din ce am zis mai sus nu ai înțeles-o. Textul era „clar și simplu”.
@Vali „eu nu mă ascund.”
Ba chiar te lauzi…
Total de accord cu Remington Steele – modul in care conduci (si prezentand pe blog/vlog repetitiv, practic il promovezi) submineaza mult sfaturile bune pe care le dai.
160?
trebuia să pun 180, să fie mai credibil
vali, ai noroc ca nu pot sa-ti dea astia „manute rosii”… sa mergi peste 130 km/h e crima pentru multi de pe blog.
Si zice lumea că ții cu rușii la câtă risipă de benzină faci
nu stiu ce sa zic, pe autostrada luminata, densitatea de autostrazi mare limita e 120; cu propunerea sa fie 110. Poate e mai safe autostrada pe langa Brasov.
altfel cu amenzile ar fi cam asa:
Amenda ar fi : 53 + 6 euros/each extra km; asta ar fi cam (cu limita de 130, plus marja camerei) cam 197 EUR in plus suspendarea carnetului in caz de recidiva. Dar
„Exceeding 40 km / h: always a lawsuit, € 80-4,000 and a disqualification of the driving license from 8 days to a maximum of 5 years.”
5. Posibil sa fie stricat si altceva nu doar DPF off.
Am vazut masina cu DPF off si nu scotea fum… Avea toba usor afumata, dar nu scotea fum asa vizibil.
Ala l-a scos cu tot cu catalizator, EGR si a lasat doar teava goala, ca burlanele de la sobe.
Masinile cu Dpf din fabrica si off de Coibiti sunt euro 0 defapt, ala cand anuleaza dpf in 99% din cazuri anuleaza si catalizatoru care e inaceiasi carcasa, repet pt idiotii functionali in 99% din cazuri.
In momentu ala nu mai ai nimic e teava goala, cam ca un diesel.din 1920.
Pe de alta parte masini fara dpf nu scot fum cele gandite fara dpf dar cu catalizatoru acolo, si in mintile lor gen 1.9tdi e3 etc…
Am patit eu la un motor PSA.
Problema classica pentru seria respectiva – s-a destrans un injector rasufla putin. Scotea un fum pe esapament… horor.
DPF si toate cele erau in regula.
Doar se știe că aici este ultimul loc de unde să-ți culegi informații despre condus, ne aducem aminte cum Zoso a lovit o mașină care vira stânga, iar el depășea o coloană pe sensul opus de mers în același timp, pentru că răbdarea nu este punctul lui forte.
Fără supărare, dar la condus chiar nu te pricepi și ar trebui să fii ultimul care are ceva de spus despre asta.
La blogging poate da.
Mesajul ăsta sigur nu va fi postat.
o mașină care vira stânga fără sa se asigure, într-o zonă unde depășirea era permisă, să nu uităm asta
și căruia poliția i-a dat dreptate. și asta ai uitat.
ți-am aprobat comentariul doar ca să arăt și altora că ești muist de pe proxi de anglea.
Păi depășirea o fi fost permisă, este permisă în foarte multe locuri, asta nu înseamnă că trebuie să și depășești când în fața ta este o coloană de mașini care pur și simplu nu se mișcau, toți așteptau ca respectivul să vireze stânga.
Nu are rost să vii cu explicații, oricine cu puțină minte a realizat până acum că ești doar o persoană agresivă în trafic care nici măcar nu cunoaște regulile, ci doar crede că le cunoaște, tipic românesc.
Și da, toți cei care nu-ți dau dreptate se pare că sunt muiști pe aici.
Sau doar cei care nu postează din România?
Și nu e proxi, ăla e IP-ul cartelei SIM.
Acum sigur nu va fi aprobat mesajul, ha.
da, coae, eu zic una, poliția îmi dă dreptate, pulică din comentarii știe mai bine. nu ești muist, așa ești tu.
Asta e o situatie in care legea nu se pupa cu bunul simt. Ce sa-i faci…
E din aceiasi categorie cu aia in care daca tu ai cedeaza si lovesti pe unul care are prioritate dar e pe interzis sau care merge cu 100km/h in localitate, e vina ta.
da și nu. eu, având filmarea și timp de reflecție, am zis că acolo nu trebuia să fie linie întreruptă. dar nici gigelul nu a dat semnal din timp, că poate apucam eu să văd că face stânga și să mă opresc. dar de aici și până la „deși tu și poliția ziceți că nu sunteți vinovați, eu, comentatorul anonim, zic că ești, dă-te-n morții mă-tii” e cale lungă.
zoso dă sfaturi proaste despre trafic, de aia majoritatea traficului din bucurești e format din zombie
din cauza și datorită mie e traficul bucureșean așa:)
Masina mea consuma 8-9 litri la suta de kilometri la 130. La 160+ probabil ar trebui sa-i fac plinul la fiecare 200 de kilometri.
Am avut si eu clio 1.6, e ok :))
Nu e Clio, dar tot de la Renault e.
Nu stiu, mai bine merg cu 110 km/h. Nu as da 20.000 – 30.000 de euro pe o alta masina (ca am vazut ca toate sunt peste douazeci de mii) si second hand nu cumpar.
Eu am avut megane 1.5 si consuma 6 L 130 si 9 la 190
Vorbim de benzina.
Nu inteleg…..dupa depasirea limitei de viteza si iesirea din cadrul reglementat, se mai aplica restul de reguli?! Gen sa conduci pe banda 1 si sa depasesti pe 2, sa dai semnal la schimbarea directiei de mers, sa pastrezi distanta intre masini pentru evitarea oricarui pericol si alte asemenea.
Da, cam aici este problema, ca multi depasesc limitele circulatiei regulamentare, chiar si a bunului simt, dar au senzatia ca li se cuvine ca altii sa-i respecte pe ei. Ceea ce ar fi corect ar fi: circuli peste limta de viteza? Faci asta daca drumul e liber si nu ii deranjezi pe altii! Circuli pe contrasens pe o strada cu sens unic? Orice incident devine automat strict vina ta!
S.a.m.d.
@rasta „Circuli pe contrasens pe o strada cu sens unic? Orice incident devine automat strict vina ta!” – fraza asta ar trebui sa devina lege!
nu ieși din cadrul reglementat și se aplică în continuare restul de reguli, tu riști să fii sancționat oricând conform acelui cadru. Nu e ca și cum ieși de pe stradă. Și spre binele tău încerci să nu renunți și la restul de reguli pentru că acolo e defapt pericolul. Nu mori că mergi cu 160, ci mori și pentru că mergi prin ceață, si pe telefon, si pe banda a doua.
da. se numeste colocvial „prioritate de bemweu”: tu ai obligatia sa mergi cum vrea peleul tau, restul au obligatia sa iti faca loc orice ar fi.
exceptie fac doar cei cu un bmw superior tie, caz in care tu trebuie sa faci loc
@Itaa Nu a murit nimeni de la mers cu 160, de obicei au murit daca s-a intamplat sa fie opriti brusc.
Voiam să vin în Braşov în vacanța din Octombrie, dar mă înspăimântă ideea că ajung printr-un articol din ăsta. Mai bine stau dracu’ acasă.
5. Cu biciul in piata publica, apoi l-as pune sa mearga 2 ore in spatele masinii lui…
mie mi se par amuzante comentariile.
pentru ca in articol nu e vorba de muzica sferelor, colocvial numita „codul rutier”, ci de marlaniile mai mici sau mai mari cu care ne intalnim toti pe soselele patriei.
pot sa fac pariu ca toti apostolii muzicii, daca ar exista o „hand of god” care sa o aplice arbitrar si absolut, si-ar pierde permisele in maxim o saptamana. mai ales daca conduc predominant urban si in special in bucuresti.
nu fac apologia incalcarii legii, nu e o cinste, nu e o onoare. dar este absolut inevitabila. te impinge nevoia, te imping altii, te impinge desuetudinea codului rutier.
repet, nu e vorba de incalcarea legii ci de unde, cum si cat o faci. si mai ales cat ii afectezi pe ceilalti.
prostul ala s-a oprit in giratoriu. a aparut si solutia, mai fa boule o tura, doua, trei, pana te hoatarasti pe unde sa iesi; ai prioritate in plm. te dai cu 160 pe autostrada. vine ala cu 180… da-te pe 1 daca ai loc. ti-ai luat masina de 250 cp si ii anulezi dpf-ul ca sa ai 260 cu care ocazie bagi in ceata tot cartierul. si toate celelalte pe care le stiti de aici, de la altii sau din experienta proprie, ca vi le fac altii sau le faceti voi lor.
stiu ca vor fi multi care imi vor spune ca „eu nu fac”. si asta mi se pare cel mai trist si in acelasi timp ingrijorator. ca nu realizati ca le faceti… „da’ ce-am facut?!?”